معرفی و دانلود کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من

عکس جلد کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من

کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من نوشته‌ی دیوید کالی نویسنده‌ی مطرح حوزه‌ی کودک و نوجوان است. این کتاب داستان پسربچه‌ای با ذهن خلاق را روایت می‌کند که در جواب سوال معلم خود (تابستانت را چگونه گذراندی؟) مجموعه‌ای از اتفاقات عجیب را با طنزی ویژه و جذاب روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من

داستان‌های دیوید کالی طراح، نقاش و هنرمندی که جوایز متعددی را برای نگارش کتاب‌هایش گرفته است با یک سوال از جانب معلم شروع می‌شود. راوی یا همان شخصیت اصلی داستان که یک پسر بچه‌ی بامزه، بازیگوش و بسیار خلاق است روایت‌های ذهن داستان‌سرایش را شروع می‌کند و می‌تواند برای یک پرسش ساده هزاران تصویر و اتفاق را تعریف کند. نقاشی‌های پر از جزییات و سرشار از خلاقیت این کتاب، مکمل ذهن خلاق راوی داستان شده است و با طراحی و انتخاب نقاشی‌های منحصربه‌فرد جذابیت شکل روایت این پسربچه‌ی مبتکر را چندین‌ برابر کرده است. قصه‌ای که این پسر بچه برای گذراندن سه ماه تابستانش روایت می‌کند، از یک ساحل تفریحی و یک بطری که قرار است او را به گنجی عجیب‌وغریب برساند، شروع می‌شود.

شکل روایت، انتخاب شخصیت اصلی و همچنین طراحی تصاویر ویژه در کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من (‫The truth about my unbelievable summer) به قلم دیوید کالی (davide cali)،‌ باعث شده که این داستان برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. نظراتی که کاربران در سایت‌هایی مانند آمازون و گودریدز منتشر کرده‌اند نشان‌دهنده‌ی تجربه‌ی لذت‌بخش آن‌ها از خواندن کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من بوده است.

این اثر کودکانه با ترجمه‌ی روان رضی هیرمندی و به‌کوشش نشر افق،‌ ذیل مجموعه‌‌کتاب‌های فندق چاپ و منتشر شده است

کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که از خواندن داستان‌های تصویری و فانتزی لذت می‌برند، مناسب است.

در بخشی از کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من می‌خوانیم

شانس آوردم که ناخدای یک زیردریایی نجاتم داد...
و فوری سرکارم گذاشت.
اما وقتی آخرش زیردریایی روی آب اومد، دیدیم به گذشته سفر کردیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-334-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من

برای دریافت کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.