معرفی و دانلود کتاب آبیلوی خوشحال

عکس جلد کتاب آبیلوی خوشحال
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آبیلوی خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آبیلوی خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آبیلوی خوشحال

بیایید تا با بامزه‌ترین عروسک خمیری دنیا آشنا شویم. پیام ابراهیمی نویسنده‌ی قصه‌های کودکانه و خالق کتاب آبیلوی خوشحال شما را به خواندن این ماجرای بامزه و آموزنده، دعوت می‌کند. آبیلو، از بازی و سرگرمی‌های تازه خوشش می‌آید؛ اما نمی‌دانیم او چرا امروز انقدر ناراحت است؟ بیایید به همراه آبیلو یک بازی تازه بسازیم تا دوباره لبخند را به لب‌های این عروسک شیرین و دوست‌داشتنی برگردانیم. این کتاب در سال 1393 یکی از برگزیدگان مسابقه‌ و کارگاه خلق کتاب تصویری بوده است.

درباره‌‌ی کتاب آبیلوی خوشحال

آبیلو یک عروسک آبی‌رنگ است. او از خمیر ساخته شده و بنابراین می‌تواند به هرشکلی که می‌خواهد دربیاید. پیام ابراهیم نگارنده‌ی داستان آبیلوی خوشحال، ما را با یک دوست بامزه و متفاوت آشنا می‌کند و قوه‌ی خلاقیت مخاطبان کوچک خود را حسابی به کار می‌اندازد.

حتماً شما هم از خمیر‌بازی و ساختن شکل‌های جورواجور با خمیر‌های رنگی خوشتان می‌آید؛ اما آیا تاحالا با یک عروسک خمیری دوست شده‌اید؟ عروسکی که راه‌ می‌رود، می‌خندد، تاب می‌خورد و دراز و کوچک و چاق و لاغر می‌شود. البته‌ که آشنایی با چنین دوستی باید تجربه‌ی شیرین و لذت‌بخشی باشد. اما امروز کمی اوضاع فرق می‌کند! کسی می‌داند چرا آبیلو امروز انقدر ناراحت است؟ نکند حوصله‌اش سر رفته؟ می‌دانیم که هیچ‌چیز اندازه‌ی یک بازی و سرگرمی تازه نمی‌تواند آبیلو را سرحال بیاورد. پس دست جادویی قصه به سراغ آبیلو می‌رود تا بازی‌های جدیدی را با او امتحان کند. سایه‌بازی چطور است؟ سرسره‌بازی چه؟ یا اصلاً شعبده‌بازی که آبیلو بیش‌ از هرچیز در دنیا دوست دارد. اما انگار امروز هیچ‌کدام از این بازی‌ها به حال آبیلو‌ی ناراحت ما فایده‌ای نمی‌کند. نکند او به‌دنبال یک هم‌بازی تازه می‌گردد؟ پس بیایید برای آبیلو یک هم‌بازی جدید بسازیم!

کتاب آبیلوی خوشحال یک قصه‌ی کم‌حجم و خوش‌خوان، با روایتی پرفایده برای مخاطبان کودک است؛ داستانی که با همکاری و همراهی مخاطب شکل می‌گیرد و با کمک خلاقیت خواننده می‌تواند به یک بازی و سرگرمی جدید تبدیل شود. هدف نویسنده از طراحی این قصه، تقویت مهارت‌های بازی در کودکان و به‌کار گرفتن قوه‌ی تخیل و نوآوری برای خلق لحظه‌های مفید و شاد است. این کتاب همچنین قدرت انعطاف‌پذیری ذهنی کودکان را افزایش می‌دهد و به بالا بردن توان حل مسئله در مخاطب کمک می‌کند. آبیلو که یک خمیربازی ساده است، به دوستان کوچک خود نشان می‌دهد که همیشه هم برای ساختن سرگرمی‌های تازه نیازی به داشتن وسایل پیچیده و گران‌قیمت نیست. گاهی می‌توانیم با ساده‌ترین امکانات و دردسترس‌ترین وسایل، مثل استفاده از یک‌تکه خمیر رنگی، اسباب و وسایل جورواجور بسازیم و حتی یک دوست تازه‌ی خمیری برای خود دست‌وپا کنیم. داستان آبیلوی خوشحال یک نمونه‌ی آموزشی ساده و روان است که می‌تواند رنگ‌ولعاب بیشتری به ساعات بازی کودکان ببخشد و آن‌ها را از بند بازی‌های تکراری رها سازد. تصویر‌سازی‌های شاد و خلاقانه‌‌ای که همراه با قصه آماده شده نیز جذابیت دوچندانی به خط روایی آن بخشیده و این کتاب را به اثری محبوب برای گروه سنی خردسالان تبدیل کرده است. این کتاب خواندنی با تلاش نشر پرنده آبی،‌ واحد کودک انتشارات علمی و فرهنگی، به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب آبیلوی خوشحال برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 7 سال از خواندن و تماشای روایت جذاب و آموزنده‌ی این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب آبیلوی خوشحال می‌خوانیم

نظرت در مورد کمی شعبده‌بازی چیست؟
من چند تا کلک خیلی خوب بلدم.
نگاه کن!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آبیلوی خوشحال
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-600-121-837-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آبیلوی خوشحال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آبیلوی خوشحال

برای دریافت کتاب آبیلوی خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.