معرفی و دانلود کتاب پولائو سکودو

عکس جلد کتاب پولائو سکودو
قیمت:
۱۸۵۰۰ ۱۲,۹۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پولائو سکودو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پولائو سکودو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پولائو سکودو

کتاب پولائو سکودو، داستانی کودکانه و بامزه از کشور سنگاپور را در بر گرفته است. ریلا ملاتی بهری، نویسنده‌ی کتاب، ماجراهای قورباغه‌ی بازیگوش را پیش روی خواننده‌های کودک قرار داده است. این قورباغه‌ی شیطان و بامزه، دائم برای انجام دادن کارهایش عجله می‌کند و گرفتار مشکلات جالبی می‌شود. مطالعه‌ی کتاب حاضر، مفاهیم آموزشیِ سودمندی را برای کودکان گروه سنی ب، به‌دنبال دارد.

درباره‌ی کتاب پولائو سکودو

کتاب پولائو سکودو (Polao Scudo)، داستانی کودکانه از دیار سنگاپور را در خود گنجانده است. ریلا ملاتی بهری (Rilla Melati Bahri)، نویسنده‌ی کتاب، بیشتر از 20 عنوان کتاب کودک به زبان مالایی و انگلیسی نوشته است. بسیاری از این کتاب‌ها، جایزه‌های ارزشمندی را از آن خود کرده‌‌اند. کتاب حاضر، خواننده را با ماجراهای قورباغه‌ای کوچک و بامزه همراه می‌کند. قورباغه‌ی داستان، برای انجام تمامی کارها عجله می‌کند و آرام‌و‌قرار ندارد. این عجله‌ها، قورباغه‌ی قصه را به درسرهای بامزه‌ای می‌اندازد.

ماجراهای کتاب پولائو سکودو در زمان‌های بسیار دور در سرزمین سنگاپور رخ می‌دهد. در آن زمان، قورباغه‌ای کوچک و خیال‌باف با نام آناک کاتاک به‌همراه پدرومادرش در جزیره‌ای با نام یوبین در صلح و صفا مشغول گذران زندگی بود. والدین این قورباغه‌ی کوچک، شناگرهای ماهری بودند از صبح تا شب در امواج خروشان دریا به شنا مشغول بودند و دنبال غذا می‌گشتند. به‌رغم تلاش پدر و مادر، آناک اهل کار نبود و به‌جای تمرینِ شنا، ساعت‌ها در ساحل می‌نشست و از تماشای امواج دریا لذت می‌برد. با این حال، آناک قورباغه‌ای جوان بود که سودای سفر به سرزمین‌های تازه را در سر داشت.

در ادامه‌ی داستان کتاب پولائو سکودو، آناک از مادرش درباره‌ی دنیای بیرون از جزیره پرس‌و‌جو می‌کند. خیال رفتن به آن‌طرفِ موج‌های دریا و دیدن سرزمین‌های جدید، لحظه‌ای آناک را به حال خودش وا نمی‌‌‌گذاشت، اما از آنجایی که شنا بلد نبود، نمی‌توانست دل به دریا بزند و به آن‌طرف موج‌ها برود. به‌دنبال اتفاق‌هایی، آناک یاد می‌گیرد که نباید برای انجام کارها، عجله کند و بهتر است به‌جای تنبلی، دل به کار بدهد و با تمرین و تلاش، مهارت‌های خود را افزایش دهد و شجاعت بیشتری در انجام کارها داشته باشد.

کتاب پیش رو، اثری خواندنی است که در کنار متن، تصویرگری‌های بامزه‌ و جذابی دارد. وجود این تصویرها، مطالعه‌ی داستان را به تجربه‌ای لذت‌بخش در ذهن کودکانِ خواننده‌ی این اثر تبدیل می‌کند.

این کتاب، بخشی از مجموعه کتاب‌های تصویریِ دنیا خانه‌ی من است، از نشر پرنده‌ آبی به‌حساب می‌آید. رحمت الله قائمی، مترجم این اثر است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های تصویری دنیا خانه‌ی من است

داستان‌هایی کودکانه از سرتاسر دنیا در مجموعه‌ کتاب‌های تصویری دنیا خانه‌ی من است، قرار دارد. هنرمندان ایرانی،‌ وظیفه‌‌ی تصویرگریِ این کتاب‌ها را بر عهده گرفته‌اند. کودکان با مطالعه‌ی داستان‌های این مجموعه کتاب‌ها،‌ با این واقعیت آشنا می‌شوند که دنیا رنگ‌به‌رنگ است و جاذبه‌های بی‌شماری دارد. پس از خواندن کتاب‌های تصویری دنیا خانه‌ی من است، کودکان فرا می‌گیرند که برای دیدن دنیا، نیازی نیست تا حتماً به کشورهای مختلف سفر کنند. با مطالعه‌ی داستان‌هایی که از سرگذشت‌ انسان‌ها در کشورهای مختلف، سینه‌به‌سینه به نسل‌‌های امروزی منتقل شده، می‌توانند با فرهنگ‌های دیگر کشورهای دنیا آشنا شوند و چیزهای سودمند و جدیدی یاد بگیرند.

کتاب پولائو سکودو برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکان کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان، مخاطب‌های کتاب پولائو سکودو به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب پولائو سکودو می‌خوانیم

اما آناک کاتاک قورباغه‌ای خیالباف بود. او هر روز در ساحل زیر آفتاب دراز می‌کشید و به افق‌ها خیره می‌شد.

خانه خوبی نبود و از نظافت او برخلاف پدر و مادرش شناگر لذت نمی‌برد.

او همیشه بی‌قرار بود و از زندگی در تمپورانگ خوشش نمی‌آمد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پولائو سکودو
نویسنده
مترجمرحمت الله قائمی
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-951-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰ ۱۲,۹۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پولائو سکودو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پولائو سکودو

برای دریافت کتاب پولائو سکودو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.