معرفی و دانلود کتاب هوش تجاری کسب و کار

عکس جلد کتاب هوش تجاری کسب و کار
قیمت:
۴۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوش تجاری کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش تجاری کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش تجاری کسب و کار

کتاب هوش تجاری کسب و کار نوشته‌ی علی باستانی راد، یک راهنمای جامع و کامل برای هدایت کسب‌وکارهاست. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا سازمان و کسب‌وکار خود را به‌درستی بشناسند، نیازهای آن را شناسایی کرده و چالش‌هایی را که بر سر راه آن قرار می‌‌گیرد، با کمترین هزینه و آسیب مرتفع کنند. مطالعه‌ی این کتاب لازمه‌ی هر مدیر آگاهی‌ست که می‌خواهد کسب‌وکار خود را به‌درستی جهت‌دهی کرده و آن را به موفقیت برساند.

درباره‌ی کتاب هوش تجاری کسب و کار

در دنیای پرهیاهوی امروز، کسب‌وکار فعالیتی فراتر از کسب درآمد بوده و تبدیل به موتور محرکه‌ای برای اقتصاد، نوآوری و ایجاد مشاغل شده است. چه بخواهید یک کارآفرین نمونه و موفق باشید، چه یک کارمند و چه یک مصرف‌کننده، درک اصول اولیه‌ی کسب‌وکار بسیار برایتان مهم و ضروری است.

هسته‌ی اصلی کسب‌وکار، شناسایی یک نیاز یا خواسته در بازار، ایجاد محصول یا خدماتی برای برآورده کردن آن نیاز و ارائه‌ی موثر آن است. همه باید مفاهیم اساسی کسب‌وکار را درک کنند زیرا درک و آگاهی از این مفاهیم به افراد کمک می‌کند تا انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشته باشند. علاوه‌براین مهارت‌های مورد نیاز در کسب‌وکار، تنها محدود به یک حوزه در زندگی نمی‌شوند، توانایی حل مسئله، انجام کار گروهی، ارتباطات و انطباق‌پذیری مهارت‌هایی هستند که هم در کسب‌وکار بسیار مهم بوده و هم در زندگی شخصی به کمک افراد می‌آیند. حتی اگر قصد تاسیس یک شرکت یا اداره‌ی یک کسب‌وکار را ندارید هم، این مهارت‌ها شما را یاری می‌دهند تا شغل و زندگی شخصی خود را بهبود ببخشید.

به‌هرحال چه دانشجو باشید، چه جویای کار یا یک رئیس موفق و نمونه، همان‌طور که توضیح داده شد، اطلاع از ترفند و مهارت‌های کاربردی در کسب و کار برایتان ضروری است و به کار شما می‌آید؛ اما چطور می‌توان این مهارت‌ها را فرا گرفت؟ اصول مهم و بنیادین در کسب‌وکار چه هستند و چه طور می‌توان آن‌ها را آموخت؟

کتاب هوش تجاری کسب و کار نوشته‌ی علی باستانی راد در جهت آموزش همین اصول و مهارت‌ها به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند. این کتاب متشکل از دوازده فصل بوده و نویسنده در هر فصل از آن، به یک جنبه‌ی مهم و متفاوت از کسب‌وکار و تجارت پرداخته است. کتاب با دستورالعمل‌هایی در جهت ارزیابی یک کسب‌وکار شروع می‌شود و سپس به سراغ مباحثی همچون راه پیدا کردن در سازمان‌ها، استفاده از نیروهای انسانی، استفاده از فرآیند‌ها برای انجام کارها، تسلط بر بازار درک محصول و... می‌رود.

این کتاب یک منبع مناسب برای حل چالش‌هایی‌ست که بر سر راه هر کسب‌وکاری قرار می‌گیرد و نقشه‌ای‌ است که افراد و مدیران را در مسیر رسیدن به موفقیت هدایت می‌کند. کتاب هوش تجاری کسب و کار توسط انتشارات نگرش مدیران به چاپ رسیده است.

کتاب هوش تجاری کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که مایلند اطلاعات خود را در حوزه‌ی مدیریت و تجارت و کارآفرینی ارتقا دهند، مناسب و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب هوش تجاری کسب و کار می‌خوانیم

من به‌سختی یاد گرفتم تا سفارشات را پردازش کنم، در مقابل مشتریان و کارفرمایان کار کنم و با آن‌ها صحبت کنم. وقتی متوجه اشتباهاتم می‌شدم و فکر می‌کردم که درس خود را آموخته‌ام، اشتباه دیگری می‌کردم، اما در نهایت شروع به «درک آن» کردم. خوشبختانه، یک دوست وقت زیادی را با من به عنوان یک منتور و مربی گذراند، هنگامی که به طور عمیق‌تر به کار افتادم. در طول زمان حضور من در پروژه‌های متفاوت، یک درک عظیم از اینکه کسب‌وکارهای موفق چگونه کار می‌کنند، پیدا کردم در هر یک از نقش‌ها در شرکت و پروژه‌ها، همواره با افراد در بخش‌های مختلف عملیاتی تعامل داشتم.

از این تعاملات، متوجه شدم که سازمان در وضعیتی مایع قرار دارد. مشکلات مشتریان و کارفرمایان برنامه‌های روزانه را مغلوب می‌کنند و چالش‌های عملیاتی پروژه‌ها را تاخیر می‌دهند. اما یادگیری بزرگ این بود: قابلیت سازگاری و انعطاف‌پذیری ویژگی‌های ضروری برای موفقیت مدیر هر پروژه‌ای هستند. علاوه‌براین، به دلیل تغییرات بازارها و تطابق شرکت‌ها برای جلوگیری از ورشکستگی و عقب‌ماندگی، متوجه شدم چرا آنقدر اهمیت دارد که یک دانشجوی کسب‌وکار شوید، و چرا حیاتی است که یک دید گسترده از زمینه بازی کسب‌وکار را به‌دست آورید. آنچه من در آن زمان یاد گرفتم، و آنچه اعتقاد دارم شما هم متوجه خواهید شد، این است که شما همیشه باید مجموعه‌ای از فشارهای فوری داشته باشید.

آن‌ها به شکل‌های مختلف به سراغ شما می‌آیند، از جمله ایمیل‌هایی که برای جلب توجه شما ارسال می‌شوند، درخواست‌های شرکت در جلسات بی‌پایان، و یک‌سری کارها برای انجام. وقتی در میانه کار در هر پروژه‌ای که کار می‌کردم بودم، اوقاتی بود که احساس می‌کردم مثل یک قایق در رودخانه‌های سریع با درس‌های کلاس پنجم افتادم، و اگر یک موقعیت خاص را به درستی کنترل نکنم، مجبور به شنا به سوی ساحل ایمنی می‌شوم و در عین حال از سنگ‌ها دوری می‌کردم!

فهرست مطالب کتاب

عنوان: اصول دانش کسب‌وکار
فصل اول: شروع کار: ارزیابی فهم کسب‌وکار شما
فصل دوم: پیدا کردن راه خود در سازمان
فصل سوم : شما نمی‌توانید همه‌ی کارها را خودتان انجام دهید
فصل چهارم :پول یک زبان بیگانه نیست
فصل پنجم: استفاده از فرآیندها برای انجام کارها
فصل ششم: استفاده از داده‌ها برای حل مشکلات و تصمیم گیری
فصل هفتم: 7 تسلط بر بازارها
فصل هشتم: تنظیم جهت با استراتژی
فصل نهم: درک محصولات
فصل دهم: بازاریابی: تکیه گاه سازمان
فصل یازدهم: سنجش عملکرد کسب‌وکار
فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی عملیاتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش تجاری کسب و کار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نگرش مدیران
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات347
زبانفارسی
شابک978-622-8378-07-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوش تجاری کسب و کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هوش تجاری کسب و کار

برای دریافت کتاب هوش تجاری کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.