معرفی و دانلود کتاب کوچ حرفه‌ای شوید: حرفه کوچینگ، شغل برتر برای رشد خودتان و دیگران

برای دانلود قانونی کتاب کوچ حرفه‌ای شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوچ حرفه‌ای شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوچ حرفه‌ای شوید: حرفه کوچینگ، شغل برتر برای رشد خودتان و دیگران

چرخ جهان امروز به دست افرادی می‌چرخد که می‌دانند پول خود را در چه کسب‌وکاری صرف کنند؛ یکی از شاخه‌‌هایی که به افراد کمک می‌کند تا مسیر شغلی خود را تعیین کنند، کوچینگ است! کتاب کوچ حرفه‌ای شوید انتخاب مناسبی برای آشنایی با این حرفه است. این کتاب به قلم غلامحسین رادمرد قدیری و مصطفی جهانگیر تألیف شده و شما را با شغل کوچینگ در کسب‌وکار به‌طور جامع آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب کوچ حرفه‌ای شوید

روزانه شغل‌های زیادی به‌وجود می‌آیند و شغل‌های زیادی نیز تسلیم هوش مصنوعی و فناوری‌های روز می‌شوند. در این میان کسب‌وکارها می‌کوشند تا حیات خود را حفظ و بقای خود را حداقل برای مدت بیشتری تضمین کنند، اما مشکل اینجاست که تمام آن‌ها نمی‌دانند چگونه باید خود را توسعه دهند و باقی بمانند. در سال‌های گذشته بسیاری از اصناف و تولیدکنندگان به دلیل قدم‌برداشتن در مسیری نادرست، باعث نابودی تجارت خود شدند. ترس دچار شدن به سرنوشت واحدهای تولیدی ازبین رفته، کسب‌وکارهای باقی‌مانده را بر آن داشت تا به دنبال راهنمایی راه‌بلد بگردند و از او برای حفظ کسب‌وکار خود کمک بخواهند. همین نیاز باعث به‌وجودآمدن شغل کوچینگ شد. کتاب کوچ حرفه‌ای شوید به شما کمک می‌کند تا اهداف شرکت‌ها و راه‌های نجاتشان از را تنگناهای مالی و شکست بیابید و در شغل کوچینگ به موفقیت برسید.

غلامحسین رادمردقدیری و مصطفی جهانگیر کتاب کوچ حرفه‌ای شوید را با توضیح درباره‌ی چیستی این شغل آغاز کرده‌اند. کوچینگ می‌تواند به معنای تدریس، راهنمایی بخشیدن، مشاوره‌ و یا حتی انگیزه‌بخشی باشد. به‌طور کلی فردی که شغل کوچینگ را برعهده می‌گیرد به سازمان‌ها کمک می‌کند تا پتانسیل‌های شکوفانشده‌ی خود را بیابند، نقاط قوتشان را تقویت کنند و تا جای ممکن پیشرفت کنند.

کتاب کوچ حرفه‌ای شوید درباره‌ی انواع کوچینگ سخن می‌گوید؛ کوچینگ و آموزش؛ کوچینگ و روان‌شناسی موفقیت؛ کوچینگ و مشاوره که هر سازمان بسته به نیاز و اهداف خود نوعی از این حرفه را برای پیش‌برد اهداف خود انتخاب می‌کند. غلامحسین رادمردقدیری و مصطفی جهانگیر به شما آموزش می‌دهند در چه زمانی باید چه مؤلفه‌هایی را در یک سازمان بررسی و چگونه با سمت‌ها و افراد گوناگون سازمان‌ها صحبت کنید. در کار کوچینگ حتی گوش‌ دادن به صحبت‌های همکارانتان نیز به مهارت و آموزش نیاز دارد که در این کتاب به‌طور جامع درباره‌ی آن صحبت شده است.

در کتاب کوچ حرفه‌ای شوید تجربیات کوچ‌ها و صاحبان کسب‌وکارها نیز برای شما ارائه شده‌اند تا به‌طور ملموس‌تر با حوادث و اتفاقاتی که ممکن است در این کار برای کوچ و کل سازمان رخ دهد، آشنا شوید و از حالا برای آن‌ها چاره‌اندیشی کنید. این کتاب به کوشش نشر مؤسسه‌ فرهنگی و هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است و هم‌اکنون در اپلیکیشن و سایت کتابراه در دسترس خوانندگان قرار گرفته است.

کتاب کوچ حرفه‌ای شوید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای افرادی که می‌خواهند وارد حرفه‌ی مشاوره‌ی مالی و کوچینگ شوند مناسب است. علاوه‌بر این، صاحبان کسب‌وکارها نیز با مطالعه‌ی این کتاب به اهمیت نقش کوچ در شرکتشان پی خواهند برد.

در بخشی از کتاب کوچ حرفه‌ای شوید: حرفه کوچینگ، شغل برتر برای رشد خودتان و دیگران می‌خوانیم

کوچینگ خلاقیت بین نیازهای روزمره‌ی زندگی و جستجوی فرصتی برای دنبال‌نمودن علایق و اشتیاق‌ها، تعادل برقرار می‌کند. کوچ‌های خلاقیت از مشتریانشان در زمینه‌های کشف، برنامه‌ریزی و اجرایی نمودن اهدافی که خلاقانه و اصیل هستند و از درون افراد سرچشمه می‌گیرند، حمایت می‌کنند. این اهداف می‌تواند شامل هر نوع کار خلاقانه‌ای مثل نویسندگی، نقاشی، خوانندگی و اختراع باشد و یا ممکن است شامل مهارت‌های کاربردی، برای تبدیل سرگرمی مورد علاقه به یک کسب‌وکار باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: چیستی و چرایی کوچینگ
فصل 2: طرز فکر کوچینگ
فصل 3: شایستگی‌های کوچینگ
فصل 4: نحوه‌ی اداره جلسات کوچینگ
فصل 5: ابزارهای کلیدی کوچینگ
فصل 6: تخصص‌ها و ژانرهای کوچینگ
فصل 7: اصول موفقیت در حرفه‌ی کوچینگ
فصل 8: علاوه‌بر کوچ حرفه‌ای چه نقش‌های دیگری می‌توانید ایفا کنید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوچ حرفه‌ای شوید: حرفه کوچینگ، شغل برتر برای رشد خودتان و دیگران
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-622-218-376-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوچ حرفه‌ای شوید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کوچ حرفه‌ای شوید

برای دریافت کتاب کوچ حرفه‌ای شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.