معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم

عکس جلد کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم

کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم نوشته‌ی مارک رکلاو، راهنمایی برای استاد شدن در یکی از مهم‌ترین جنبه‌های موفقیت، یعنی شبکه‌سازی و تاثیرگذاری بر دیگران است. به کمک این کتاب می‌توانید ارتباط سازنده‌تری با مردم برقرار کنید و در نگاه همه، جذاب و قابل اطمینان به نظر برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم

اگر نگاهی به زندگی افراد موفق بیندازیم، چند عامل را در رسیدن آن‌ها به موفقیت پررنگ می‌بینیم. استعداد، شانس، سخت‌کوشی، نظم و انضباط فردی و... عمدتاً ویژگی مشترک در میان تمام افراد موفق است. اما یکی از مهم‌ترین عواملی که نقش بسیار مهمی در رسیدن به موفقیت دارد، بحث ارتباط برقرار کردن با دیگران است. در دنیایی که همه در یک جامعه زندگی می‌کنند، تک‌وتنها موفق شدن در کاری تقریباً نشدنی است. شبکه‌سازی و شناختن آدم‌هایی که متقابلاً شما را بشناسند و حاضر باشند در مواقعی به شما کمک یا با شما همکاری کنند، همان برگ برنده‌ای است که درست در بزنگاه‌ها شما را از رقبا جلو می‌اندازد و باعث موفقیتتان می‌شود. این عامل چنان پراهمیت است که گاهی بر شانس و استعداد و سخت‌کوشی و... نیز پیروز می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم

اما ارتباط برقرار کردن با آدم‌ها یک کار پرچالش است. جدا از وجود روحیات و سلایق و سبک زندگی‌های مختلفی که مردم را از هم متفاوت می‌کند، جایی که پای منافع در میان باشد، هرکس می‌تواند در چشم برهم زدنی از دوست به دشمن یا دست‌کم یک غریبه تبدیل شود. پس با وجود تمام این تفاوت‌ها، چطور می‌توان به فرد جذابی بدل شد که دوستان و آشنایان فراوانی دارد و در هر لحظه می‌تواند با اتصال به این شبکه‌ی گسترده، گلیمش را از آب بیرون بکشد؟ مارک رکلاو (Marc Reklau) در کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم (How to Become a People Magnet) پاسخ این سوال را داده است.

درست است که آدم‌ها با هم فرق دارند و ارتباط برقرار کردن با هرکس، قِلق مخصوص به خودش را می‌طلبد، اما مارک رکلاو در این کتاب توضیح می‌دهد که اتفاقاً کلید ایجاد ساخت یک رابطه‌ی پایدار و سالم صاف و ساده بودن است. اگر در هر رابطه‌ای، بنا را بر درک متقابل و مهربان بودن بگذارید، دیگر نیاز چندانی به سیاست‌های ارتباطی خاص ندارید.

با همه‌ی این‌ها همین درک کردن افراد در شرایط مختلف نیاز به دانش و پیش‌فرض‌هایی دارد که مارک رکلاو آن‌ها را در قالب 62 استراتژی تدوین و در این کتاب ارائه کرده است. اگر در جلب توجه و دوستی دیگران مشکل دارید، حس می‌کنید حرفتان شنیده نمی‌شود، یا اگر نمی‌توانید اعتماد دیگران را جلب کنید و چه کسانی را می‌توانید برای دوستی و معاشرت انتخاب کنید و هزاران اگر دیگر، کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم به شما کمک می‌کند تا جذابیت و کاریزمایی را که نیاز دارید به دست بیاورید و برای تمام این مشکلات، یک راه حل عملی پیدا کنید.

کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم کاری از نشر صوتی یوشیتاست. این کتاب را با ترجمه‌ی سوگند شکاری و گویندگی عطیه پورقدیمی می‌شنوید.

کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که می‌خواهند از طریق شبکه‌سازی و برقراری ارتباط صحیح با دیگران به موفقیت‌ بیشتری برسند، با مطالعه‌ی این کتاب نکات مفیدی را یاد می‌گیرند.

در بخشی از کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم می‌شنویم

همه‌ی ما اشتباه می‌کنیم و این چیز بدی نیست. شما انسان هستید. انسان‌ها اشتباه می‌کنند. چون هرازگاهی مرتکب چند اشتباه می‌شوید، احساس یک فرد بد یا بی‌فایده را نداشته باشید.

آیا شخصی را می‌شناسید که در اعتراف به اشتباهاتش مشکل داشته باشد؟ شاید بهانه و توجیه آورند یا بدتر از آن، شخص دیگری را مقصر اشتباه خود بدانند؟ چه حسی به شما داد؟ آیا اعتماد ایجاد کرد؟ آیا باعث شد که تمایل بیشتری برای شناخت آن‌ها پیدا کنید و زمان بیشتری با آن‌ها بگذرانید؟ من که این‌طور فکر نمی‌کنم!

خُب، چه نتیجه‌ای از این موضوع می‌گیریم؟ اگر قصد ایجادِ یک اعتماد دوطرفه با مردم و تأثیرگذاری بر آن‌ها را داریم؛ باید قدرتِ ‌پذیرش اشتباهاتمان را پیدا کنیم، حتی اگر سخت باشد. انرژی‌تان را برای بهانه‌تراشی و توجیه هدر ندهید.

اعتراف به اشتباهتان را تبدیل به یک عادت کنید. این نشانه‌ی قدرت است و ازآنجا‌که این یک ویژگی معمولی نیست، مردم را شگفت‌زده خواهید کرد. حتی احتمالاً به خاطرش، شما را تحسین می‌کنند. اعتراف به‌اشتباه و پذیرش عواقب آن، قدرت بسیار بیشتری از انکارش می‌خواهد. اعتراف، شما را از بندِ انکار رها می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
سخن مترجم
5 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
بخش اول: قبل از هر چیزی
25 دقیقه
بخش دوم: ارتباط مؤثر برقرار کنید
29 دقیقه
بخش سوم: قوانین اساسی
25 دقیقه
بخش چهارم: الگوی دیگران شوید
26 دقیقه
بخش پنجم: اگر مجبورید حرفی را بگویید، آن را به‌آرامی بیان کنید.
27 دقیقه
بخش ششم: با این عادات نفوذ خود را چندبرابر کنید
22 دقیقه
بخش هفتم: نکته‌ی مهم آخر
3 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم
نویسنده
مترجمسوگند شکاری
راویعطیه پور قدیمی
ناشر صوتیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم

AlMoalla
۱۴۰۳/۶/۱۵
کتاب باصدای گوینده حیات ظاهری پیدا کرده مطالب واقعا کاربردی
پیمان خان محمدی
۱۴۰۳/۶/۱۶
صدا و خواندن عالی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چطور مردم را به خود جذب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.