معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه عشق

عکس جلد کتاب صوتی معجزه عشق
قیمت:
۵۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه عشق

کتاب صوتی معجزه عشق به قلم پائولو کوئیلو، نویسنده‌ی مشهور برزیلی، نوشته شده است. او در این کتاب پیرامون عشق سخن می‌گوید و با تکیه بر موعظه‌های زیبای هِنری دِراموند از ایمان و عشق به خداوند و آرامشی که با خود به ارمغان می‌آورد، صحبت می‌کند و عناصر این برترین فضیلت انسانی را بر می‌شمارد.

درباره‌ی کتاب صوتی معجزه عشق

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی معجزه عشق (The Supreme Gift) به قلم پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) نویسنده‌ی پرآوازه‌ی برزیلی است. او در این کتاب می‌گوید زندگی بدون عشق معنایی ندارد و عشق است که انسان را از باقی موجودات جهان جدا می‌کند. کوئیلو برای بیان مقصود خود از سخنان هنری دراموند (Henry Drummond) نویسنده و روحانی مسیحی اهل اسکاتلند کمک می‌گیرد که در باب عشق و ایمان سخنرانی‌های بسیاری را ایراد کرده است.

هنری دراموند یک کشیش غیررسمی بود که در سخنرانی‌هایش از علوم طبیعی و نسبت آن با جهان ماورایی و عشق و ایمان حرف می‌زد. او در سال 1890 کتابی با عنوان موهبت الهی به انتشار رساند که به سرعت به محبوبیتی جهانی دست یافت. پائولو کوئیلو در کتاب صوتی معجزه عشق به سراغ همین کتاب می‌رود و یک روایت امروزی از آن به دست می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه عشق

کتاب صوتی معجزه عشق نیز همانند دیگر آثار پائولو کوئیلو دارای مضامین عرفانی است. او جنبه‌های معنوی عشق را بررسی می‌کند و تاثیرات روانی آن را مورد تحلیل قرار می‌دهد. توصیه‌هایی در باب عشق به خداوند ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند به آرامش معنوی دست پیدا کنید. او می‌گوید عشق به خداوند از راه عشق به بندگان او آغاز می‌شود. فارغ از اینکه چه اعتقاداتی پیرامون مذهب دارید، این کتاب راه رسیدن به آرامش را به شما نشان می‌دهد.

کوئیلو در کتاب صوتی معجزه عشق، با زبانی ساده و روان عشق را فضیلت برتر انسان می‌نامد و برای آن نه عنصر قائل می‌شود. بردباری، مهربانی، سخاوت، فروتنی، ظرافت، تسلیم، تسامح، معصومیت و صداقت. از جوهرهای اصلی عشق هستند. از نظر او عشق بی‌پایان و جاودانه است و جایگاهی بالاتر از ایمان دارد.

کتاب صوتی معجزه عشق را پروانه طاهری به فارسی برگردانده و نشر عطر کاج آن را انتشار رسانده است. نشر صوتی آوانامه این اثر را به صورت صوتی درآورده و شما آن را با صدای گرم ارشیا شریعتی می‌شنوید.

کتاب صوتی معجزه عشق برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به دوستداران آثار پائولو کوئیلو و تمامی کسانی که به متون عرفانی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی معجزه عشق می‌شنویم

اکنون برای شناخت بیشتر عشق باید سعی کنیم این عناصر را وارد شخصیتمان کنیم. کاری که باید هدف عینی ما در دنیا باشد، این است: یاد گرفتن عشق. زندگی به ما فرصت‌های بیشماری داده تا یاد بگیریم چطور عشق بورزیم. هر مرد و زنی هر روز در زندگی‌شان فرصت زیادی برای ابراز عشق دارند. زندگی، مدرسه‌ایست که هیچ وقت تعطیل نمی‌شود و مهم‌ترین درسی که از این مدرسه یاد می‌گیریم، این است که چطور عشق بورزیم، چگونه بهتر عشق بورزیم.

چه چیز از یک نفر هنرمندی سرشناس، نویسنده‌ای بزرگ یا موسیقیدانی معروف می‌سازد؟ تمرین. چه چیز از یک مرد یا زن انسانی بزرگ می‌سازد؟ باز هم تمرین. نه هیچ چیز دیگر. رشد معنوی نیز مانند رشد جسمی از قوانین جسم و روح پیروی می‌کند. اگر شما ورزش نکنید هرگز قدرت جسمی و زور بازویتان زیاد نمی‌شود. روح هم همینطور است. اگر تمرین نکنید، به هیچ وجه از لحاظ شخصیتی قوی نخواهید شد و هرگز نمی‌توانید زیبایی‌های معنوی را در وجود خود پرورش دهید. عشق مختص به یک لحظه‌ی کوتاه از وجد و سرور نیست. عشق ثروت است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
معرفی کتاب و بخش اول
31 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
20 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه عشق
نویسنده
مترجمپروانه طاهری
راویارشیا شریعتی
ناشر چاپیانتشارات عطر کاج
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های عشق، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه عشق

فرزاد قضاتلو
۱۴۰۳/۶/۴
ارشیا هم صدای خوبی داره، هم عالی میخونه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه عشق

برای دریافت کتاب صوتی معجزه عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.