معرفی و دانلود کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

عکس جلد کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

رازهای موفقیت کیم وو چونگ، مدیر و موسس شرکت دوو را در کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست بخوانید. او تجربیاتی را که در مسیر پر از فراز و نشیب رسیدن به موفقیت طی کرده است، در این کتاب به نگارش درآورده و با تکیه بر آ‌ن‌ها توصیه‌هایی کاربردی به شما ارائه می‌کند. ناگفته نماند که اثر حاضر از کتاب‌های پرفروش کره‌ی جنوبی است.

درباره‌ی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

شرکت دوو در زمره‌ی بزرگترین شرکت‌های کره‌ی جنوبی قرار دارد. کیم وو چونگ (Kim Woo Choong) مدیر شرکت دوو نیز از کارآفرینان مشهور و موفق کشور کره‌ی جنوبی است که شرح تجربیات او در زمینه‌ی کارآفرینی به محبوبیت جهانی رسیده است. او کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست (Every Street is Paved with Gold) را به رشته‌ی تحریر درآورده تا درس‌هایی را که از مسیر موفقیت آموخته به اشتراک بگذارد و توصیه‌های لازم را برای کسانی که در اول راه قرار دارند، ارائه کند.

ساختار کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست در چهار فصل تنظیم شده است. هر فصل به یکی از فاکتورهای پراهمیت و تاثیرگذار در مسیر شغلی می‌پردازد و جزئیات لازم برای رسیدن به آن ذکر می‌شود. در فصل اول به ابتدایی‌ترین مرحله اشاره دارد، یعنی رویاپردازی. نویسنده معتقد است برای رسیدن به موفقیت در بازار، به ویژه در بازارهای آسیایی، باید عنصر بلندپروازی و تخیل را در خود تقویت کرد. او عمیقا باور دارد که تاریخ متعلق به رویاپردازان است و رویاست که قدرت ایجاد تغییر را در انسان‌ها بارور می‌کند. فصل دوم به اصول مدیریتی اشاره دارد که مختص خود نویسنده است. این اصول منطبق با فضای تجاری جهان سوم است و به این ترتیب تفاوت‌های بسیار زیادی با اصول مدیریتی برآمده از جهان غرب دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

فصل سوم کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست تمرینات و راهکارهایی برای شروع یک کار و دستیابی به موفقیت در آن آورده است. در نهایت، نویسنده در فصل چهارم نیز ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک رهبر کارآمد را ارائه می‌دهد و آن را با هشت گام برای دستیابی به موفقیت به پایان می‌رساند.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست توسط سیده مریم کشفی به فارسی برگردانده و با تلاش‌های نشر عطر کاج روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. نشر صوتی آوانامه کتاب حاضر را با صدای سلمان ظاهری در اختیار مخاطبین فارسی زبان قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

  • در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را زیر و رو خواهند کرد»
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های کره‌ی جنوبی

نکوداشت‌های کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

  • کیم وو چونگ، صاحب چهل و پنجمین امپراتوری صنعتی جهان، در یک راهنمای مثبت‌اندیشانه توضیح می‌دهد که چطور از یک پسر روزنامه‌فروش به رهبر این تجارت بین‌المللی تبدیل شده است. (پابلیشرز ویکلی)
  • کتابی ساده که شما را برای رسیدن به موفقیت همراهی می‌کند. (Library Journal)
  • موسس گروه تجاری دوو استراتژی‌های ثمربخش، نکات معتبر و داستان‌های ساده و شگفت‌انگیز خود را در اختیار شما می‌گذارد. (آمازون)

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید کسب و کار خودتان را راه بیندازید یا آن را ارتقا بدهید و همچنین در مسیر شغلی‌تان به دستاوردهای دلخواه برسید، کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست انتخاب خوبی برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست می‌شنویم

بعضی از روش‌های باارزش مدیریتی من حتی در دانشگاه‌های آمریکا نیز تدریس نمی‌شود. در دانشگاه، دانشجویان مدیریت در چهارچوب مراحلی را می‌آموزند که برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل را شامل می‌شود. من ترجیح می‌دهم دو مرحله‌ی دیگر نیز به آن بیفزایم. یک مدیر نمونه باید طرح‌هایی را خلق و اجرا کند. بنابراین از چهار مرحله به شش مرحله می‌رسیم. علاوه بر آن، یک سازمان بزرگ باید قابلیت سازگاری با شرایط متغیر و تصمیم‌گیری سریع را نیز داشته باشد. دلیل اینکه من بسیار سفر می‌کنم نیز همین است. اغلب به کشورهایی که می‌روم، به ناپایداری و تغییرات دچار شده‌اند. همچنین من علاقه دارم که در لحظه تصمیم‌گیری کنم، نه بر اساس گزارشات یا تحلیل‌های دیگران. تغییرات در کار سریع‌تر از گذشته رخ می‌دهند، در نتیجه به تمرکز و نوآوری بیشتری در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و زمینه‌های دیگر نیاز دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
معرفی کتاب و بخش اول- قسمت اول
11 دقیقه
بخش اول- قسمت دوم
14 دقیقه
بخش اول- قسمت سوم
18 دقیقه
بخش اول- قسمت چهارم
19 دقیقه
بخش دوم- قسمت اول
13 دقیقه
بخش دوم- قسمت دوم
7 دقیقه
بخش دوم- قسمت سوم
18 دقیقه
بخش دوم- قسمت چهارم
18 دقیقه
بخش دوم- قسمت پنجم
12 دقیقه
بخش سوم- قسمت اول
19 دقیقه
بخش سوم- قسمت دوم
17 دقیقه
بخش سوم- قسمت سوم
13 دقیقه
بخش سوم- قسمت چهارم
18 دقیقه
بخش سوم- قسمت پنجم
18 دقیقه
بخش سوم- قسمت ششم
16 دقیقه
بخش چهارم- قسمت اول
13 دقیقه
بخش چهارم- قسمت دوم
15 دقیقه
بخش چهارم- قسمت سوم
17 دقیقه
بخش چهارم- قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست
نویسنده
مترجمسیده مریم کشفی
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات عطر کاج
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

سما
۱۴۰۳/۵/۱۸
برای این کتاب صد تا ستاره هم کمه بیشتر مطالبش رو باید با طلا نوشت و جلو چشم گذاشت. خدارو شکر میکنم و از کتابراه عزیزم ممنونم که این کتاب ارزشمند رو در اختیارم گذاشت. 🙏♥️
leila moghaddam
۱۴۰۳/۶/۱۴
من کتابو به پیشنهاد یکی از دوستان شروع کردم و فکر میکنم واقعا ارزششو داشت. بسیار گیراست.
داود یوسفعلی
۱۴۰۳/۵/۷
این کتاب فوق العاده بود بیان شیوا و خوبی هم داشتند
Arian
۱۴۰۳/۴/۲۳
بسیار مطالب مفید و کاربردی داره
عالی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

برای دریافت کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.