معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره

لیزه لوته در این قسمت می‌خواهد به مسافرت برود. او تصمیم می‌گیرد به اهالی مزرعه نشان بدهد که تنهایی در تعطیلات خیلی به او خوش می‌گذرد. گاو کوچولو و بامزه‌ی کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر آلمانی‌زبان یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی به کودکان است که بچه‌های زیادی را در سراسر جهان سرگرم کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره

لیزه لوته این بار در کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره (Lieselotte macht Urlaub) نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر (Alexander Steffensmeier) با ماجراهای زیادی مواجه می‌شود. او به سفر می‌رود و برای دوستانش از سفر لذت‌بخشی که رفته است تعریف می‌کند. لیزه لوته تلاش می‌کند دل دیگران را آب کند؛ زیرا باید به آن‌ها ثابت کند از همه بیشتر به او خوش می‌گذرد.

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که آقای پست‌چی کارت پستال خوشگلی را برای اهالی مزرعه‌ی لیزه لوته می‌فرستد و مدام می‌گوید که در سفر خیلی به من خوش می‌گذرد. لیزه لوته هم حسودی می‌کند و با خودش می‌گوید که باید به یک جای دنج و بامزه برای تعطیلات برود. او باید بتواند جانوران عجیب‌وغریب را ببیند و خوراکی‌های تازه بخورد.

لیزه لوته می‌خواهد عکس‌های جذاب بگیرد و زیر سایه‌ی درختان بخوابد. خوبی مسافرت برای لیزه لوته این است که در سفر کسی او را نمی‌شناسد. الکساندر اشتفنس‌مایر در کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره می‌خواهد به بچه‌ها ثابت کند مسافرت رفتن خوب است؛ اما بهترین چیز، لذت‌بردن از سفر و داشتن سرگرمی‌های باحال است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره

مشکل لیزه لوته این است که خیلی تنبل است و همیشه قبل از هر کاری می‌خواهد بخوابد؛ پس الکساندر اشتفنس‌مایر در کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره به این موضوع توجه می‌کند که بچه‌ها نباید تنبل باشند و مدام بخوابند؛ بلکه باید احساس ماجراجویی را در خود پرورش دهند. بچه‌ها باید سفر را دوست داشته باشند؛ چون می‌توانند خوراکی‌های خیلی خوشمزه‌ای را بخورند!

حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ خانم مزرعه‌دار می‌گوید که لیزه لوته تنهایی به مسافرت رفته و باید با اهالی مزرعه جشن تابستانی بگیرند. لیزه لوته از حسودی حالش خراب می‌شود و تصمیم می‌گیرد که جشن آن‌ها را خراب کند. او می‌خواهد اهالی مزرعه را جوری بترساند که دیگر تصمیم به برگزاری جشن بدون حضور او نگیرند. لیزه لوته دنبال یک لباس ترسناک می‌رود تا انتقام خودش از حیوانات دیگر را بگیرد.

یادتان نرود که قصه‌گویی برای کودکان خیلی مهم است؛ زیرا تخیل و شخصیت آن‌ها را بسیار قوی می‌کند. درواقع، داستان‌ها می‌توانند کودک را هم آموزش دهند و هم او را سرگرم کنند. لیزه لوته به سفر می‌رود و به دیگران پز سفر را می‌دهد؛ اما بعد می‌فهمد «هیچ‌جا خونه‌ی آدم نمی‌شه» و باید با دوستانش مدارا کند و آن‌ها را دوست داشته باشد.

کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره کاری از نشر صوتی مهرسا است. این کتاب را با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی‌فر و صدای نازنین مهیمنی بشنوید و لذت ببرید.

درباره‌ی مجموعه‌ی لیزه لوته

مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته درباره‌ی ماجراهای یک مزرعه و جوجه‌های دیوانه و گاوی بامزه است. این مجموعه که برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان کسب کند، مخصوصاً در ایران. شما با خرید این مجموعه می‌توانید مسائل زیادی را به کودکان خود آموزش دهید به‌ویژه در مورد رابطه با دیگران. از دیگر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های لیزه لوته می‌توان به خانم مزرعه‌دار و آقای پستچی اشاره کرد.

کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب و مجموعه‌ی لیزه لوته را به فرزندان عزیز 3 تا 8 سال شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره می‌شنویم

راوی: لیزه لوته بپربپر می‌کرد و بالا و پایین می‌کرد.

اهالی مزرعه نقشه‌ی جدیدی کشیدند و خانم مزرعه‌دار گفت:

هوو هوو هییی... حیف شد لیزه لوته رفته مسافرت و دیگه نیست. ما مجبوریم بدون اون جشن تابستونی بگیریم. کاش اینجا بود. لیزه لوته خیلی عصبانی شد و گفت بدون من جشن بی‌جشن! لیزه لوته تصمیم گرفت بره سراغ اهالی مزرعه و اون‌ها رو بترسونه.

لیزه لوته: بهتره لباس مبدل بپوشم. لباس یه موجود ترسناک... لباس مومیایی چطوره؟ لباس ببری چی؟ خخخخوووو یا لباس دزد دریایی؟ ماووووو

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
لیزه لوته مسافرت می‌ره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته مسافرت می‌ره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.