معرفی و دانلود کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!

عکس جلد کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!

لوری رایت در کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم! داستان پسرکی به نام «سباستین» را تعریف می‌کند که گرچه با مشکلات و احساسات مختلفی روبه‌رو می‌شود که در ابتدا نمی‌داند باید با آن‌ها چه کند، ولی به خودش اطمینان دارد که بالاخره راهی برای حل کردن مشکلش پیدا می‌کند! این کتاب یکی از مجلدهای مجموعه‌ی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است.

درباره‌ی کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!

تابه‌حال پیش آمده در زندگی روزمره خود احساس سردرگمی و ترس کنید؟ شده با وضعیتی روبه‌رو شوید که برایتان خوشایند نیست، ولی ندانید که چطور باید آن مشکل را حل کرده و از آن وضعیت عبور کنید؟ لوری رایت (Laurie Wright) در کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم (I Can Handle It) به شما یاد می‌دهد که چطور باید از پس هر مشکلی بربیایید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!

در کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم، داستان «سباستین» را می‌شنویم. سباستین پسر کوچولوی باهوشی است که بلد است چطور باید مشکلاتش را حل کند. لوری رایت می‌خواهد به مخاطبان کوچکش یاد بدهد که مثل سباستین باشند و برای حل هر مشکلی، به خودشان وتوانایی‌هایشان اعتماد کنند.

گاهی پیش می‌آید که سباستین از اینکه دوستش از دست او ناراحت شده، غصه بخورد. او می‌داند که در این شرایط، می‌تواند حال دوستش را بهتر کند. مثلاً می‌تواند برایش یک نقاشی بکشد. یا اینکه سعی کند با شوخی و شکلک او را بخنداند و کاری کند که ناراحتی از یادش برود. او حتی می‌تواند دوستش را بغل کند تا به او نشان دهد که چقدر دوستش دارد.

شما هم می‌توانید در هر شرایطی، از عقل و هوشتان کمک بگیرید و مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کنید. فقط باید به نیروی درونی‌تان اعتماد داشته باشید و هیچ‌وقت خودتان را دست کم نگیرید.

کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی شبنم حیدری پور و گویندگی مریم باقری در اختیار دارید.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزشی برای خردسالان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی «مثبت‌نگر» را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان خردسال داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا، و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. شخصیت‌های قهرمان این داستان‌ها، همگی کودک هستند. آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در خواننده کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده. کتاب‌های «من مهم هستم!»، «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 3 تا 8 ساله، مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم! می‌شنویم

وقتی نمی‌توانم لنگه کفشم را پیدا کنم، اعصابم خرد می‌شود.
می‌توانم از پسش بربیایم؟
می‌توانم گروه جست‌وجو تشکیل بدهم.
می‌توانم در بخش گمشده‌های روزنامه آگهی بدهم.
فکر کنم بتوانم یک جفتش کفش دیگر بپوشم.
من از پسش برمی‌آیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
من از پسش برمی‌آیم!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
راویمریم باقری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم!

برای دریافت کتاب صوتی من از پسش برمی‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.