معرفی و دانلود کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!

عکس جلد کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!

لوری رایت در کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم! به کودکان یاد می‌دهد که دوست داشتن خود چه شکلی است! بچه‌ها در این کتاب، با پسر کوچولویی به نام جیمز همراه می‌شوند تا بفهمند چطور باید به احساساتشان اعتبار بدهند و بابت هر کاری که می‌کنند به خودشان ببالند!‍ این کتاب جزو مجموعه‌ی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است.

درباره‌ی کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!

تقریباً همه‌ی ما،‌ در سرمان یک شخصیت کوچولوی وراج داریم که مدام در حال صحبت کردن است. ما با صدای او فکر می‌کنیم و هر چیزی را تحلیل می‌کنیم. این شخصیت کوچک پرحرف، مثل خود ما، قابل تربیت است. اگر کاری به کارش نداشته باشیم، تبدیل به یک منتقد بی‌رحم و هولناک می‌شود که تک‌تک کارهایمان را قضاوت می‌کند و از همین بابت، تا همیشه احساس ناکافی بودن به ما می‌دهد. اما اگر تلاش کنیم او را تربیت کنیم و به استفاده از جملات مثبت و مهربانانه عادتش دهیم، به نیروی خودشفقت‌ورزی مجهز می‌شویم که به ما امکان رشد و شکوفایی استعدادهایمان را می‌دهد. گرچه تربیت این صدای درونی در هر سنی ممکن است، اما اگر در سنین کودکی برای این کار اقدام کنیم، قطعاً فرصت‌های بیشتری را در زندگی به دست می‌آوریم و شخصیتمان را زودتر به آنچه باید باشد تبدیل می‌کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!

لوری رایت (Laurie Wright) نیز اهمیت تربیت این صدای درونی را شناخته و در مجموعه کتاب‌های «زمزمه‌های مثبت ذهنی» تلاش کرده تا این کار را از سن کم در وجود کودکان نهادینه کند. یکی از اعضای این مجموعه، کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم (I Am Proud of Myself) است که در قالب واگویه‌های ذهنی پسرکی به نام جیمز، از اینکه چطور خودش را دوست داشته باشد و اعتمادبه‌نفسش را بالا ببرد حرف می‌زند.

ما آدم‌ها، حتی زمانی که خیلی کوچک هستیم، احساسات متناقضی را تجربه می‌کنیم. شادی و حس افتخار دلچسب است، ولی گاهی هم اسیر احساساتی مثل غم و شرم و ناامیدی می‌شویم که البته گریزی از آن‌ها نیست. در کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم، یاد می‌گیریم که حتی این احساسات منفی هم دلیلی برای دوست داشتن خودمان به ما می‌دهند. این احساسات به ما یادآوری می‌کنند که چه مسیر طولانی‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و برای داشتن حال خوبمان جنگیده‌ایم،‌ برای همین هم سزاوار این هستیم که به خودمان افتخار کنیم. ما وظیفه داریم پیش از هرکس، ابتدا خودمان را دوست داشته باشیم و این تنها زمانی میسر می‌شود که در گفتگوهای ذهنیمان با خود مهربان باشیم و بابت کوچک‌ترین چیزها نیز به خودمان افتخار کنیم.

کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم اثری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی شبنم حیدری پور و گویندگی نسا جابر ابن انصاری می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزش برای کودکان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی «مثبت‌نگر» را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان کودک داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. قهرمانان این داستان‌ها، همگی کودک هستند. آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در او کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده است. کتاب‌های «من مهم هستم!» و «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 3 تا 8 ساله می‌توانند با این کتاب، اعتمادبه‌نفسشان را بالا ببرند و خودشان را بیشتر دوست داشته باشند.

در بخشی از کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم! می‌شنویم

وقتی می‌خواستم توی کلاس جلوی بچه‌ها حرف بزنم یا چیزی بخوانم، خجالت می‌کشیدم. مجبور بودم بلند شوم و جلوی بچه‌ها بایستم و فرار نکنم! باید فکرهایم را برای بچه‌ها توضیح می‌دادم. با اینکه اصلاً دلم نمی‌خواست، باید این کار را انجام می‌دادم. حالا جلوی بچه‌های کلاس حرف می‌زنم و به خودم افتخار می‌کنم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
من به خودم افتخار می‌کنم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
راوینسا جابر ابن انصاری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!

فرهان موید
۱۴۰۳/۶/۱۰
کتاب درباره یه پسر یچه است که با صدای بچگونه خود درباره کوچکترین دستاوردهاش مثل بستن بند کفش و... میگه و به خودش افتخار میکنه کاش این موضوع مفید و اموزنده در قالب یه داستان جذاب برای بچه‌ها گفته میشد پسر من که وسطش گفت مامان قطعش کن از خودت قصه بگو به نظرم اهنگ پس زمینه هم به شدت زیاد و هیجانی بود من نپسندیدم با احترام
عاطفه فراهانی
۱۴۰۳/۵/۹
من به خودم افتخار میکنم. کتابی کوتاه ولی کامل که به جزیی ترین موفقیتها هم اشاره میکنه و اون ها رو دستاوردی مهم میدونه و این کتاب میتونه الگوی خوبی برای کل زندگی باشه پیشنهادش میکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم!

برای دریافت کتاب صوتی من به خودم افتخار می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.