معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی غلبه بر احساسات منفی و مدیریت بهتر عواطف

عکس جلد کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی غلبه بر احساسات منفی و مدیریت بهتر عواطف
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر احساسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر احساسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی غلبه بر احساسات منفی و مدیریت بهتر عواطف

چطور طلسم احساسات را بشکنیم؟ تیبو موریس در کتاب صوتی تسلط بر احساسات راهنمایی عملی برای تحت کنترل درآوردن احساسات منفی و هدایت آن‌ها در مسیر درستشان ارائه می‌کند. راه‌حل‌های موقتی و بلندمدتی که در این راهنما ارائه می‌شوند کمکتان می‌کنند که بر احساساتتان مسلط شوید و به اهداف مورد نظرتان برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی تسلط بر احساسات

احساسات مختلف می‌آیند و می‌روند؛ غم، شادی، عصبانیت، ترس و انواع و اقسام عواطف دیگر. تمام این احساسات کم و بیش گذرا هستند، اما اگر تصور کنیم که با آن‌ها یکی هستیم، هویتمان را از دست می‌دهیم و دیگر کنترلی بر آن‌ها نخواهیم داشت. کتاب صوتی تسلط بر احساسات (Master Your Emotions) به قلم تیبو موریس (Thibaut Meurisse) یک راهنمای عملی است که تفکیک میان هویت و احساسات گذرا را به ما یادآوری می‌کند و نشان می‌دهد که از چه راه‌هایی بر احساسات منفی‌مان تسلط پیدا کنیم و عواطف را تحت مدیریت و کنترل خود دربیاوریم.

نویسنده کتاب صوتی تسلط بر احساسات را در چهار بخش و بیست‌ونه فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. بخش اول سازوکار احساسات و ارتباط آن با مکانیزم بقا را تشریح می‌کند. بخش دوم از عوامل موثر بر احساسات می‌گوید و برای مثال تاثیرات بدن، محیط و موسیقی را بر احساسات ما شرح می‌دهد. بخش سوم از روش‌های شکل‌گیری و ایجاد تحول در احساسات می‌گوید و راه‌حل‌هایی کوتاه و بلندمدت برای غلبه بر احساسات منفی ارائه می‌دهد. در نهایت، بخش چهارم نیز راه‌های تقویت و پرورش عواطف و هدایت درست آن‌ها را در اختیار ما می‌گذارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر احساسات

حرف زدن پیرامون احساسات بسیار مهم است. این احساسات هستند که کیفیت زندگی ما را مشخص می‌کنند. بنابراین باید آن‌ها را جدی بگیریم. تمرینات مختلفی در همین رابطه در کتاب صوتی تسلط بر احساسات گردآوری شده است. با گوش دادن به این کتاب یاد می‌گیریم که سرزنش کردن خودمان را کنار بگذاریم، عواطفمان را بشناسیم، از آن‌ها در مسیر رشد فردی بهره ببریم و زندگی خود را بهبود ببخشیم.

کتاب صوتی تسلط بر احساسات را سیده ژاله موسوی نصر به فارسی برگردانده و انتشارات کهکشان دانش روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. این کتاب را با گویندگی خود مترجم می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب تسلط بر احساسات

  • به‌عنوان یک روانشناس، سادگی و روان بودن کتاب تسلط بر احساسات را تحسین می‌کنم. همه می‌توانند خیلی راحت این کتاب را بفهمند. من به مراجعین زیادی توصیه می‌کنم که کتاب حاضر را بخوانند. (دکتر لورا بث کوپر، روانشناس)
  • تابه‌حال این کتاب را دو بار خوانده‌ام و به خانواده و همکارانم هم توصیه کردم آن را بخوانند. از نظر من اغلب تکنیک‌های این کتاب برای درمان بیمارانی که در دام احساسات منفی گرفتار شده‌اند، مفید است. (دکتر دنیل دانی، روانشناس)
  • به عقیده‌ی من کتاب تسلط بر احساسات بهترین اثر در حوزه‌ی خودیاری است. (هرالد برگنر، روان‌درمانگر)

کتاب صوتی تسلط بر احساسات برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های روانشناسی خودسازی علاقه دارند یا به دنبال راه‌های مدیریت ذهن و کنترل احساسات خود هستند، به کتاب صوتی تسلط بر احساسات گوش بدهند.

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی غلبه بر احساسات منفی و مدیریت بهتر عواطف می‌شنویم

افسردگی نشانه از دست دادن ارتباط واقعی با خود است. آیا متوجه شده‌اید که انسان یکی از چندگونه روی زمین است که توانایی افسردگی را دارد؟ به این دلیل که او فقط در ذهن خود گم شده و برده افکار منفی و داستان‌های ناتوان کننده می‌شود.

افسردگی نشانه‌ای مبنی بر لزوم دور شدن از ذهن خود است- با رها کردن نگرانی‌های خود در مورد گذشته/ آینده یا تفسیر وضعیت فعلی- و ارتباط مجدد با لحظه حال. این دعوت قدرتمندی برای رها کردن هویتی است که شما چند سال به آن چسبیده‌اید. این هویت باعث شده شما باور کنید باید کارهای خاصی انجام داده، میزان خاصی پول جمع کرده، سبک زندگی خاصی داشته، یا وضعیت خاص اجتماعی ایجاد کنید.

افسردگی از شما می‌خواهد با جسم و احساسات خود ارتباط مجدد برقرار کرده و آن‌ها را رها کنید. گذشته از این‌ها، آیا ذهن شما افسردگی را در وهله اول ایجاد نمی‌کند؟ بعضی از افراد که اندوه، ناراحتی، یا افسردگی شدید را تجربه می‌کنند دوست دارند خود را مشغول کنند تا فکر نکنند. هنگام افسردگی، فکرِ زیاد راه‌حل نیست. شما به ندرت افرادی را می‌بینید که از افسردگی با استفاده از ذهن خود رها می‌شوند.

بنابراین، به جای فکر کردن، شما می‌خواهید با جسم خود ارتباط مجدد برقرار کنید. ورزش، روش خوبی برای انجام این کار و در بهبود خلق‌و‌خوی شما موثر است (برای اطلاعات بیشتر به بخش مزایای ورزش رجوع کنید).

در بعضی موارد نادر، افسردگی شدید باعث می‌شود افراد از ذهن‌شان جدا شوند. وقتی این اتفاق می افتد، داستان آن‌ها ناگهان از بین می‌رود. واضح است، این اتفاق برای اکهارت توله همان‌طور که در این کتاب ذکر کردم افتاد. نیروی حال. او ناگهان بیدار و ذهن او متوقف شد. در این‌جا او در مورد این تجربه خود نوشته است: این عقب‌نشینی باید آن‌قدر کامل باشد که این رنج کاذب خود به خود فرو بریزد، درست مثل بیرون کشیدن پریز اسباب‌بازی از برق.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
معرفی کتاب و چرا باید این کتاب را مطالعه کنیم؟
10 دقیقه
بخش اول، فصل اول: چگونه مکانیزم بقا بر احساسات شما تاثیر می‌گذارد
11 دقیقه
فصل دوم: نفس چیست
22 دقیقه
فصل سوم: ماهیت احساسات
6 دقیقه
بخش دوم، فصل چهارم: تاثیر خواب بر خلق‌وخوی شما
6 دقیقه
فصل پنجم: استفاده از بدن برای تاثیر بر احساسات شما
2 دقیقه
فصل ششم: استفاده از افکار برای تاثیر بر احساسات شما
4 دقیقه
فصل هفتم: استفاده از کلمات برای تاثیر بر احساسات شما
1 دقیقه
فصل هشتم: تاثیر تنفس بر احساسات شما
1 دقیقه
فصل نهم: تاثیر محیط بر احساسات شما
4 دقیقه
فصل دهم: تاثیر موسیقی بر احساسات شما
10 دقیقه
بخش سوم، فصل یازدهم: روش شکل‌گیری احساسات
6 دقیقه
فصل دوازدهم: تغییر تفاسیر شما
9 دقیقه
فصل سیزدهم: رها کردن احساسات شما
15 دقیقه
فصل چهاردهم: مشروط کردن ذهن شما به تجربه‌ی احساسات مثبت‌تر
4 دقیقه
فصل پانزدهم: تغییر احساسات با تغییر رفتار
3 دقیقه
فصل شانزدهم: تغییر احساسات با تغییر محیط
8 دقیقه
فصل هفدهم: راه‌حل‌های کوتاه‌مدت و درازمدت برای پرداختن به احساسات منفی
8 دقیقه
بخش چهارم، فصل هجدهم: احساسات چگونه شما را در مسیر درست راهنمایی می‌کنند
4 دقیقه
فصل نوزدهم: ثبت احساسات شما
16 دقیقه
فصل بیستم: به اندازه‌ی کافی خوب نبودن
4 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: دفاعی بودن
9 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: استرس و نگرانی
8 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: اهمیت دادن به فکر دیگران در مورد شما
10 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: رنجش
7 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: حسادت
9 دقیقه
فصل بیست‌وششم: افسردگی
5 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: ترس/ ناراحتی
15 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: به تعویق انداختن
9 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: بی‌انگیزگی
1 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی غلبه بر احساسات منفی و مدیریت بهتر عواطف
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت ذهن، کتاب‌های خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسلط بر احساسات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تسلط بر احساسات

برای دریافت کتاب صوتی تسلط بر احساسات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.