معرفی و دانلود کتاب صوتی بزرگ فکر کنید

عکس جلد کتاب صوتی بزرگ فکر کنید
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بزرگ فکر کنید

دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی بزرگ فکر کنید که از آثار محبوب و پرفروش در سایت آمازون نیز بوده، ذهن شما را از نو تربیت می‌کند! به کمک این کتاب، داشتن جسارت را یاد خواهید گرفت و تمرین می‌کنید که چطور از منطقه‌ی امنتان خارج شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی بزرگ فکر کنید

زندگی شبیه به موج‌سواری کردن در یک دریای خروشان است، گاهی شانس این را دارید که بر موجی سوار شوید و بر فراز آن پیش بروید،‌ گاهی نیز به زیر کشیده می‌شوید و دقایقی را با فکر اینکه تا مرگ فاصله‌ی چندانی ندارید می‌گذرانید. ما به‌‍عنوان موج‌سوار در انتخاب خوش‌شانسی و یا بدشانسی‌ها دخیل نیستیم، و تنها چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم این است که اگر در امنیت ساحل بنشینیم، هیچ‌وقت تجربه‌ی شگفت‌انگیز موج‌سواری و دیدن زیبایی‌های مضاعف را به دست نمی‌آوریم.

اگر حس می‌کنید مدت زیادی را در ساحل امن و هموار زندگی نشسته‌اید و با گذشت زمان، هیچ از زندگیتان نفهمیده‌اید، وقت آن است که طرز تفکرتان را به طرز تفکر یک موج‌سوار نزدیک کنید. این همان چیزی است که دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) تلاش کرده تا در کتاب صوتی بزرگ فکر کنید (THINK BIG: A 10-Step Guide to Aspiring to Greatness, Pursuing Your Dreams, and Unleashing Your Full Potential) به شما بیاموزد.

دلایل زیادی وجود دارد که کسی پابند امنیت ساحل زندگی‌اش شود و نخواهد دل به دریای فرصت‌ها و ریسک‌های مختلف بزند. شاید تجربه‌ی شکست‌ها و از دست دادن وقت و سرمایه یکی از همین دلایل باشد. شاید از سن کم مدام به او هشدار داده باشند که از ریسک کردن دور بماند و حالا او روحیه‌ی جنگنده‌ای را که برای به دست آوردن موفقیت از دل سختی‌ها لازم دارد را از دست داده است. شاید حاشیه‌ی امن زندگی به قدر کفایت او را تأمین کرده که انگیزه‌ای برای خطر کردن نداشته باشد. هرچه که هست، بزرگ‌تر فکر کردن و داشتن جسارت بیشتر به نحوی زندگی را متحول می‌کند که ارزش کنده شدن از روزمرگی و عادات و حاشیه‌ی امن را داشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بزرگ فکر کنید

در کودکی به ما می‌گفتند که می‌توانیم هر کسی که دوست داریم بشویم و هر شغلی داشته باشیم. ما تشویق می‌شدیم که زندگی را پر از فرصت ببینیم. بزرگ‌سالان می‌خواستند که ما در رویای آینده‌ای موفق غرق شویم. اما در بزرگ‌سالی، این طرز فکر ناپدید می‌شود. به جای تشویق به بزرگ‌اندیشی، تحت فشار قرار می‌گیریم که «واقع‌بین» باشیم. از ما خواسته شده که توقعات خود را کاهش دهیم. اصرار اطرافیانمان می‌تواند آن‌قدر قانع‌کننده باشد که در نهایت تسلیم شویم و آرزوهایمان را به اتاق کوچکی در ذهنمان که برای رویاهای مرده در نظر گرفته شده منتقل کنیم. به‌تدریج کوچک‌اندیشی به عادت ما تبدیل می‌شود. متأسفانه، این امر باعث می‌شود تا به زندگی متوسطی رضایت دهیم. ما باید در مقابل این فشار مقاومت کنیم. هیچ‌کس بیشتر از ما به خودمان اعتماد نخواهد کرد. وقتی این واقعیت را قبول کردیم، مقاومت در برابر اینکه باید رویاهای خود را فراموش کنیم و واقع‌بین باشیم، آسان‌تر می‌شود. هرچند انجام این کار آسان نیست، برخی از ما باید با سال‌ها شرطی شدن مقابله کنیم. خبر خوب این است که ما در نهایت ذهنیت خود را کنترل می‌کنیم. با یک برنامه‌ی ساختاریافته، می‌توانیم این شرطی‌سازی را خنثی کنیم و به خود این آزادی را بدهیم که اهدافمان را به درجات بالاتر ببریم.

اگر جایی در پس ذهنتان آرزو می‌کنید که فردی موفق‌تر، ثروتمندتر، محبوب‌تر و به‌طور کلی بزرگ‌تر شوید، وقت آن است که خود را به سلاح جاه‌طلبی و بزرگ‌اندیشی مجهز کنید؛ چیزی که کتاب صوتی بزرگ فکر کنید بر انتقال و آموزش آن دست می‌گذارد. البته جاه‌طلب بودن به معنای بی‌فکر به دریای طوفانی زدن نیست، بلکه اصولی دارد که در عین ایجاد فرصت‌های جدید، تا حد ممکن شما را از خطرات احتمالی دور نگه می‌دارد. دیمون زاهاریادس در این کتاب صوتی، با آموزش‌های منحصربه‌فرد و تمرینات ده‌گانه‌ای که در اختیار مخاطب گذاشته، او را برای این سبک زندگی جدید آماده کرده است.

اگر ذهن شما نیز به نحوی تربیت شده که به داشتن میزان محدودی از موفقیت و محبوبیت و ثروت و به اصطلاح همان «آب باریکه» بسنده کند و هیچ‌گاه به دنبال فرصت‌های فراوانی که در زندگی در اختیارش قرار داده نرود، وقت آن رسیده که آن را از نو سیم‌کشی و تربیت کنید. شاید شانس رسیدن به موفقیت‌های بزرگ برای کسانی که ریسک می‌کنند پنجاه پنجاه باشد، اما چیزی که از آن مطمئنیم این است که شانس هیچ‌وقت به سراغ کسی که خطر نمی‌کند و از حاشیه‌ی امنش بیرون نمی‌زند، نمی‌رود.

کتاب صوتی بزرگ فکر کنید اثری از انتشارات زمان تغییر است. این کتاب را با ترجمه‌ی آیدین استوار و گویندگی سهراب صفا می‌شنوید.

کتاب صوتی بزرگ فکر کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز تمایل دارید تا طعم موفقیت را در زندگی بچشید، کتاب صوتی بزرگ فکر کنید مهارتی را به شما یاد می‌دهد که در راه رسیدن به موفقیت به آن نیاز مبرمی خواهید داشت.

در بخشی از کتاب صوتی بزرگ فکر کنید می‌شنویم

سازگاری و انعطاف‌پذیری در برابر شکست به هم مرتبط هستند. آن‌ها به یکدیگر وابسته‌اند. وقتی شکست را تجربه می‌کنید، یاد می‌گیرید که چه کاری را نباید انجام دهید. شما یاد می‌گیرید که سازگار شوید. شما چیز دیگری را امتحان می‌کنید تا نتیجه‌ی متفاوتی داشته باشید. این پاسخ ناشی از نگرش آینده‌نگر است. به جای ناامیدی، با چالش‌ها روبرو می‌شوید.

توماس ادیسون در حین توسعه‌ی لامپ چراغ برای استفاده‌ی عموم گفت: «من شکست نخورده‌ام. من فقط 10000 راه را پیدا کردم که کار نمی‌کند.» ادیسون متفکر بزرگی بود که وقتی برنامه‌ها و تلاش‌هایش با شکست مواجه می‌شد، به سرعت خود را وفق می‌داد. اختراعات او در نهایت جهان را تغییر داد.

بزرگ فکر کردن شما را باهوش‌تر می‌کند. این جرقه، خلاقیت شما را برمی‌انگیزد و به شما انگیزه می‌دهد تا هر زمان که با چالش‌ها و مشکلات روبرو می‌شوید راه‌حل‌های نوآورانه‌ای ارائه دهید. شما را ترغیب می‌کند که خود را تطبیق دهید، و مسلماً یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توانید امروز با تغییر سریع جهان از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
پیشگفتار
1 دقیقه
قسمت یک
10 دقیقه
قسمت دو
11 دقیقه
قسمت سه
21 دقیقه
قسمت چهار
11 دقیقه
قسمت پنج
17 دقیقه
قسمت شش
14 دقیقه
قسمت هفت
2 دقیقه
قسمت هشت
15 دقیقه
قسمت نه
11 دقیقه
قسمت ده
13 دقیقه
قسمت یازده
13 دقیقه
قسمت دوازده
15 دقیقه
قسمت سیزده
12 دقیقه
قسمت چهارده
16 دقیقه
قسمت پانزده
17 دقیقه
قسمت شانزده
15 دقیقه
قسمت هفده
15 دقیقه
قسمت هجده
5 دقیقه
قسمت نوزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بزرگ فکر کنید
نویسنده
مترجمآیدین استوار
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزرگ فکر کنید

ساناز بهابسته
۱۴۰۳/۴/۱۳
یک کتاب کاربردی و مفید که باعث میشه شنونده مفهوم بزرگ اندیشی رو متوجه بشه. کتابی که یکبار شنیدن اون کمه. گام ها و مراحل کتاب باعث میشه شنونده به عمق مطلب برسه. در کل عالی هستش و به شدت پیشنهاد میشه.
کتایون عطار
۱۴۰۳/۴/۱۶
کتاب ارزنده ای است و برای رشد فردی و پیشرفت شغلی به شدت توصیه می شود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بزرگ فکر کنید

برای دریافت کتاب صوتی بزرگ فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.