معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

عکس جلد کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان
قیمت:
۸۸۰۰۰ ۴۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان نوشته‌ی کن بلانچارد، تاد لاچیناک، چاک تامپکینز و جیم بالارد راهنمایی برای برقراری روابطی بهتر با دوستان، اعضای خانواده، همکاران و به‌طورکلی تمامی افرادی است که در زندگی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. نویسنده در این کتاب با متد منحصربه‌فردش، راز اثرگذاری بر دیگران با روشی بسیار ساده و سالم را تشریح کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

مدیریت روابط انسانی از اهمیتی حیاتی برخوردار است؛ زیرا تمام زندگی ما حول محور شبکه‌سازی و ارتباط با دیگران می‌چرخد. داشتن دوستان و آشنایان خوب و زیادی که در مواقع نیاز بتوانند همراه و کمک‌کننده باشند، یک فاکتور کلیدی است که می‌تواند سرنوشت شما را به کل تغییر بدهد. اما ساختن ارتباط سازنده با دیگران کار چندان ساده‌ای نیست، زیرا که احساسات و افکار و عواطف پیچیده و منحصربه‌فرد انسانی در آن دخیل است که برای هر کس متفاوت از دیگری است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

کن بلانچارد (Ken Blanchard)، تاد لاچیناک (Thad Lacinak)، چاک تامپکینز (Chuck Tompkins) و جیم بالارد (Jim Ballard) در کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان (Whale Done!: The Power of Positive Relationships)، راهکاری ارائه داده‌اند که مدیریت این روابط را از آن پیچیدگی غیرضروری خارج می‌کند و فرمولی ساده‌تره برای این کار ارائه می‌کند. اینکه آن‌ها چطور به این فرمول رسیده‌اند نیز داستان جالبی دارد که از تماشای طبیعت و نهنگ‌های قاتل نشئت گرفته است. آن‌ها که علاقه‌ی زیادی به این حیوانات باهوش و البته خطرناک دارند، ساعت‌های زیادی را در روز به تماشای آن‌ها می‌نشستند که توسط مربی‌شان برای انجام حرکات خاصی تمرین داده می‌شدند. شیوه‌ی یادگیری نهنگ‌ها یک جرقه در ذهن آن‌ها ایجاد کرد؛ چه شباهتی میان یادگیری و رفتارهای نهنگ قاتل با انسان وجود دارد؟

نویسندگان در کمال شگفتی این را دریافتند که نهنگ‌ها در زمانی که بر روی نقاط قوت و خوبی‌هایشان تمرکز شود، رفتار بهتری از خود بروز می‌دهند. این جمله را بارها با انسان‌ها نیز تجربه کرده‌ایم؛ وقتی اساس کار تشویق و تأکید بر نکات مثبت باشد، انسان‌ها نیز رفتار بهتری از خود نشان می‌دهند و هدایت آن‌ها در مسیری خاص، راحت‌تر و محتمل‌تر می‌شود. این همان کلید داشتن روابط سازنده و اثرگذاری بر دیگران است که نویسندگان آن را به تفصیل در کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان توضیح داده است.

کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان کاری از نشر صوتی پرسون و انتشارات الماس دانش است. این کتاب را با ترجمه‌ی شهروز فرهنگ و گویندگی الهه پرسون می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب قدرت مدیریت ویل دان

  • کتابی مفید که به شما در راستای بالا بردن بهره‌وری در محل کار، کمک می‌کند. (Amazon)

کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به یادگیری اصول تأثیرگذاری و برقراری ارتباط با دیگران علاقه دارید، شنیدن این کتاب می‌تواند نکات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان می‌شنویم

اولین روزی که پس از ملاقات با آن ماری باتلر، وست به سر کارش بازگشت فرصت غیرمنتظره‌ای برایش رخ داد تا از پاسخ ویل دان استفاده کند. صبح را مشغول جمع‌آوری اطلاعات در مورد جنبه‌های مثبتی بود که از زمان مسافرتش به فلوریدا رخ داده بود. بعدازظهر را نیز صرف مطرح کردن آن با مریدیت اسمایلی، سرپرست یکی از گروه‌های حسابداری نمود. وست و مریدیت به مدت یک سال از هم دوری می‌کردند، از زمانی که در جلسه‌ای مریدیت تصور کرده بود وست گروه او را مسئول از دست دادن فرصتی شمرده است. رفتار پر از تنش آن‌ها هنگامی وخیم‌تر شد که تیم سافت‌بالی که مریدیت کاپیتان و وست بازیکن آن بود، بازی مهمی را باخته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی ـ مقدمه
29 دقیقه
فصل اول
40 دقیقه
فصل دوم
23 دقیقه
فصل سوم
34 دقیقه
فصل چهارم
17 دقیقه
فصل پنجم
26 دقیقه
فصل ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان
نویسنده، ، ،
مترجمشهروز فرهنگ
راویالهه پرسون
ناشر چاپیانتشارات الماس دانش
ناشر صوتینشر صوتی پرسون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۸۰۰۰ ۴۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

برای دریافت کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.