معرفی و دانلود کتاب دایره المعارف قدرت و عضله: راهنمای جامع تمرین و تغذیه ویژه افزایش قدرت، هایپرتروفی و چربی سوزی

عکس جلد کتاب دایره المعارف قدرت و عضله: راهنمای جامع تمرین و تغذیه ویژه افزایش قدرت، هایپرتروفی و چربی سوزی
قیمت:
۲۳۹۷۰۰ ۱۶۷,۷۹۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دایره المعارف قدرت و عضله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دایره المعارف قدرت و عضله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دایره المعارف قدرت و عضله: راهنمای جامع تمرین و تغذیه ویژه افزایش قدرت، هایپرتروفی و چربی سوزی

می‌خواهید بدانید بازیگران هالیوودی چگونه ورزش می‌کنند؟ پس خبر خوبی برایتان داریم: جیم استوپانی، نویسنده‌ی کتاب دایره المعارف قدرت و عضله یکی از شناخته‌شده‌ترین مربیان، پژوهشگران و نویسندگان حوزه‌ی تربیت بدنی و ورزش است که علاوه بر همکاری با برخی از بازیگران و هنرمندان مشهور آمریکایی، تجربه‌ی نگارش چندین کتاب پرفروش و پژوهش و تدریس در دانشگاه‌های معتبر آمریکا را در سابقه‌ی خود دارد. استوپانی شما را با مبانی و اصول تمرینات قدرتی آشنا می‌کند و برنامه‌ها و رژیم‌های ورزشی بی‌نظیری در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب دایره المعارف قدرت و عضله

تمرینات قدرتی، که به‌عنوان تمرینات استقامتی و مقاومتی نیز شناخته می‌شود، سبکی از ورزش بدنسازی است که به‌دلیل تاثیرات سریع و قطعی و احتمال کم آسیب‌های بدنی در سرتاسر جهان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. جیم استوپانی (Jim Stoppani) یکی از مربیانی است که به فعالیت حرفه‌ای با تمرکز بر اهمیت این تمرینات، مربی‌گری و نگارش آثار آموزشی مشغول بوده است. کتاب دایره المعارف قدرت و عضله (Encyclopedia of muscle & strength) حاصل سال‌ها تجربه‌ی این مربی، استاد و ورزشکار حرفه‌ای و راهنمای جامعی برای آشنایی کامل با تمرینات قدرتی است.

تمرینات قدرتی با هدف افزایش قدرت، انعطاف، حجم و استقامت عضلات کار می‌کنند و در این راه از ابزارهای مختلفی مانند وزنه، کش، دستگاه‌های ورزشی و وزن خود بدن استفاده می‌کنند. اصول و بنیان‌های تمرینات مقاومتی بر این باورند که عضلات با مقاومت در برابر مانع یا فشار خارجیْ قدرت، استقامت، انعطاف و حجم بیشتری پیدا می‌کنند. پزشکان و متخصصان پیشنهاد می‌کنند که هر فرد بالغ باید حداقل دو روز در هفته را به تمرینات قدرتی اختصاص بدهند. کتاب دایره المعارف قدرت و عضله تمام اصول، نکات آموزشی و کاربردی، رژیم‌ها و برنامه‌هایی که برای اجرای این تمرینات احتیاج دارید را در اختیارتان خواهد گذاشت.

معرفی و دانلود کتاب دایره المعارف قدرت و عضله

خطر کمتر آسیب‌های غضروفی و عضلانی و تاثیر عمیق این تمرینات در طولانی مدت چیزی است که انجام این تمرینات را برای ورزشکاران سنین مختلف به انتخاب بسیار مناسبی تبدیل می‌کند. اما این تنها فایده‌ی تمرینات قدرتی نیست. با مطالعه‌ی کتاب دایره المعارف قدرت و عضله می‌آموزیم که تمرینات استقامتی باعث افزایش متابولیسم، سلامت استخوان‌ها و استقامت بدنی، سلامت روان و در نهایت افزایش اعتماد به نفس می‌شود.

از دیگر مزایای تمرینات قدرتی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که برای شروع این تمرینات به تجهیزات خاصی احتیاج ندارید. اغلب تمرینات قدرتی تنها با استفاده از وزن بدن و نهایتاً وزنه‌های معمولی قابل اجرا هستند و این یعنی می‌توانید بدون مراجعه به باشگاه و تنها در خانه تمرین کنید. اما برای این کار به مربی باسابقه و ماهری مانند جیم استوپانی احتیاج دارید. او در کتاب دایره المعارف قدرت و عضله از قدم اول همراهتان خواهد بود.

جیم استوپانی در کتاب دایره المعارف قدرت و عضله ابتدا به تعریف تمرینات قدرتی پرداخته و تمام نکات و اصول لازم را با شرح جزئیات تشریح و تفصیل می‌کند. استوپانی خود استاد دانشگاهی است که پژوهش‌های علمی و تخصصی متعددی در این زمینه انجام داده است. پس می‌توانید با اطمینان خاطر به جزئیات و تحلیل‌های علمی متعددی که در این زمینه ارائه می‌کند اعتماد کنید.

معرفی و دانلود کتاب دایره المعارف قدرت و عضله

جیم استوپانی پس از معرفی مفاهیم، تاریخ، اصول، مبانی و تجهیزات لازم این مسیر، بخش دوم کتاب دایره المعارف قدرت و عضله را به تمرینات مختص افزایش توده عضلانی اختصاص می‌دهد. در ادامه بخش دوم و سوم کتاب، به‌ترتیب به تمرینات افزایش قدرت و چربی‌سوزی می‌پردازد و در هر فصل برنامه‌ی ورزشی دقیقی در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. نویسنده بخش پنجم کتاب را به 13 فصل مجزا تقسیم کرده و در هر فصل آن به بخشی از بدن پرداخته است. او در این فصل تمام تمریناتی را که با تمرکز بر اعضای مختلف بدن طراحی شده‌اند گرد آورده و تمام جزئیات و نکاتی را که برای اجرای هر تمرین احتیاج دارید، به شما می‌آموزد. در نهایت بخش آخر کتاب به رژیم و عادات غذایی موثر در تمرین اختصاص دارد.

کتاب دایره المعارف قدرت و عضله توسط مهدی سلطانی ایچی ترجمه شده و به همت انتشارات حتمی در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

کتاب دایره المعارف قدرت و عضله برای چه کسانی مناسب است؟

مهم نیست که ورزشکاری باتجربه و حرفه‌ای هستید یا تازه می‌خواهید ورزش کردن را شروع کنید و به مسیر تناسب اندام قدم بگذارید، در هر صورت کتاب دایره المعارف قدرت و عضله در این راه بهترین راهنما و همراهتان خواهد بود.

در بخشی از کتاب دایره المعارف قدرت و عضله: راهنمای جامع تمرین و تغذیه ویژه افزایش قدرت، هایپرتروفی و چربی سوزی می‌خوانیم

اصل ویژگی‌های فردی - این اصل اعتقاد دارد که هر برنامه تمرینی باید نیازها یا اهداف و توانایی‌های خاص شخصی را که برای او طراحی شده است در نظر بگیرد. برای مثال یک پرورش اندام کار مبتدی با هدف افزایش حجم عضلانی، برنامه‌ی تمرینی بسیار متفاوتی نسبت به یک پرورش اندام کار پیشرفته با همان هدف خواهد داشت. تفاوت در برنامه‌های تمرینی آن‌ها نه بر اساس نتایج تمرینی مورد نظر بلکه بر اساس تجربیات تمرینی آن‌ها است. تمرین کننده پیشرفته برای رسیدن به همان هدف فرد مبتدی به حجم بیشتر و تکنیک‌های تمرینی با شدت بالا نیاز دارد. از سوی دیگر یک وزنه زن پیشرفته که هدفش افزایش حجم عضلانی است بسیار متفاوت از یک وزنه زن پیشرفته با هدف افزایش قدرت عضلانی تمرین می‌کند. در اینجا تفاوت در برنامه‌های تمرینی آن‌ها بر اساس اهداف متفاوت آن‌ها است. به طور کلی وزنه زن‌های پیشرفته با هدف کسب قدرت عضلانی بیشتر، با تکرارهای کمتر، وزنه سنگین‌تر و حجم کمتری نسبت به وزنه زن‌های پیشرفته با هدف توده عضلانی تمرین می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: مبانی تمرین
فصل 1: مفاهیم اصلی
فصل 2: متغیرهای تمرین
فصل 3: چرخه‌های تمرینی
فصل 4: تجهیزات تمرین قدرتی
بخش دوم: تمرین برای افزایش توده عضلانی
فصل 5: شیوه‌های ساخت توده عضلانی
فصل 6: برنامه‌هایی برای افزایش توده عضلانی
فصل 7: چرخه‌های تمرینی ویژه ساخت توده عضلانی
بخش سوم: تمرین برای قدرت بیشینه
فصل 8: شیوه‌های به حداکثر رساندن قدرت
فصل 9: برنامه‌هایی برای به حداکثر رساندن قدرت
فصل 10: چرخه‌های تمرینی ویژه کسب قدرت بیشینه
بخش چهارم: تمرینات ویژه چربی سوزی حداکثر
فصل 11: شیوه‌های چربی سوزی حداکثر
فصل 12: تمرینات کاردیو ویژه چربی سوزی حداکثر
فصل 13: برنامه‌هایی برای چربی سوزی حداکثر
فصل 14: چرخه‌های تمرینی ویژه چربی سوزی حداکثر
بخش پنجم: حرکات تمرینی
فصل 15: سینه
فصل 16: شانه‌ها
فصل 17: پشت
فصل 18: ذوزنقه‌ای (کول)
فصل 19: سه سر بازو
فصل 20: دو سر بازو
فصل 21: ساعد
فصل 22: چهارسر
فصل 23: همسترینگ و سرینی
فصل 24: ساق خلفی و قدامی
فصل 25: شکم و میان تنه
فصل 26: کل بدن
فصل 27: کلیستنیکس
بخش ششم: تغذیه ویژه به حداکثر رساندن توده عضلانی، قدرت و چربی سوزی
فصل 28: تغذیه ویژه به حداکثر رساندن توده عضلانی و قدرت
فصل 29: تغذیه ویژه به حداکثر رساندن چربی سوزی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دایره المعارف قدرت و عضله: راهنمای جامع تمرین و تغذیه ویژه افزایش قدرت، هایپرتروفی و چربی سوزی
نویسنده
مترجممهدی سلطانی ایچی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات681
زبانفارسی
شابک978-600-355-904-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۳۹۷۰۰ ۱۶۷,۷۹۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دایره المعارف قدرت و عضله

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دایره المعارف قدرت و عضله

برای دریافت کتاب دایره المعارف قدرت و عضله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.