معرفی و دانلود کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید

عکس جلد کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید

کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید، از کتاب‌های داستان کودکان است که با قلم محمدرضا یوسفی نوشته شده و شخصیت‌پردازی جذاب آن و مفاهیمی که انتقال می‌دهد، کودک را مجذوب خود می‌کند. در این داستان از قصه‌های گرداله ماجرای به‌قدرت‌رسیدن اژدهاک را خواهید خواند!

درباره‌ی کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید

با گسترش استفاده‌ی کودکان، حتی کم‌سن و سال‌ها، از موبایل، تبلت و بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی، اشتیاق کودکان نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی کمتر شده و همین موضوع هم برای بسیاری از والدین به دغدغه تبدیل شده است. این کتاب است که می‌تواند در پرورش خلاقیت کودک و قوه‌ی تخیل او تاثیرگذار باشد، مفاهیم جدیدی را به او آموزش دهد و او را با مهارت‌های زندگی آشنا کند. بنابراین، با وجود سرگرمی‌های پرزرق و برق، کار برای والدین دغدغه‌مندی که به دنبال جذب کودک خود به دنیای کتاب‌ها و قصه‌ها هستند، کمی سخت‌تر شده است. مفاهیمی که در داستان‌ها انتقال داده می‌شوند و نیز جذابیت داستان، مواردی هستند که والدین باید آن‌ها را مدنظر قرار دهند و بسیاری از نویسندگان و ناشران نیز آثار متعددی را با این ویژگی‌ها تولید کرده‌اند. محمدرضا یوسفی نیز، از نویسندگانی‌ست که حاصل سال‌ها تجربه‌ی خود را با داستان‌های مختلف از جمله داستان‌های گرداله آمیخته و در اختیار خانواده‌ها قرار داده است. کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید از این نویسنده، با شخصیت‌های فانتزی و داستان آموزنده‌ای که دارد، کودک را با مفهوم روستانشینی و جزییات مرتبط با آن آشنا می‌کند.

اگر پیش از این با گُرداله آشنا شده باشید، می‌دانید که پسربچه‌ای با موهای فرفری نارنجی و چشمانی درشت است که بهترین دوست او اژدهاست! در این کتاب، می‌خوانیم که اژدهاک، از زندگی در کوهستانی که در آن خانه دارند خسته شده و با خیال گشتن دور دنیا، می‌خواهد کوهستان و مردم آن را ترک کند. اما چادرنشین‌های کوهستان، گرداله و اژدهاک را دوستان خود می‌دانند و زمانی که از این موضوع باخبر می‌شوند، به دنبال راه چاره‌ای هستند. شاید این که کم‌کم اژدهاک را «اژدهاک شاه» بخوانند، مشکل را برطرف و او را به ماندن در کوهستان دلگرم کند! کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید، این ماجرا را به طور کامل برای ما تعریف می‌کند و به ما می‌گوید که آیا گرداله و اژدهاک همچنان کنار هم می‌مانند، یا نه!

این دست کتاب‌هایی که از طبیعت و زندگی سنتی یا زندگی روستایی برای بچه‌ها می‌گویند، فرصتی برای بهتر شناختن دنیای اطراف آن‌ها به شمار می‌روند. فرصتی که شاید کمتر در دنیای واقعی برای آن‌ها فراهم شود. از طرفی کتاب‌هایی مانند کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید، در میان دنیای پر زرق و برق و تجملی که در میان محتواهای مختلف در اختیار کودکان قرار می‌گیرند، حس هم‌ذات‌پنداری بیشتری را برای بسیاری از کودکان ساکن در مناطق مختلف به همراه دارند.

تصویرسازی کتابی که پیش رو داریم توسط زهرا کیقبادی انجام شده و انتشار آن به کوشش نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، صورت گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های گرداله

مجموعه کتاب‌های داستان‌های گرداله، شامل 5 مجلد است که هر یک داستان جدید، متفاوت و مجزایی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه یعنی گُرداله و اژدهاک روایت می‌کنند و سعی در انتقال مفاهیم آموزنده‌ی مختلف به کودکان دارند. آشنایی کودکان با طبیعت و زندگی در روستا، از اهداف اصلی نگارش این مجموعه است. دیگر آثار این مجموعه به غیر از کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید، عبارتند از «اژدها گول نمی‌خورد»، «اژدها پادشاه چشمه»، «لبخند اژدها» و «اژدها در عروسی».

کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی این داستان، کودکان 6 تا 10 ساله هستند.

در بخشی از کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید می‌خوانیم

اژدهاک با تاجی که روی سرش بود و تختی که زیرش بود و قلعه‌ای که کاخش بود، احساس پادشاهی کرد. نعره‌ای کشید که کوهستان لرزید. چادرنشین‌ها ترسیدند.
اژدهاک گفت: من که اژدهاک‌شاه هستم، ‌کو نوکر و چاکر و سپاهم؟
دهانش را به اندازه دهان نهنگی باز کرد، ‌نعره کشید و گفت: برای من غذا بیاورید! گوشت آهو و گوزن و قرقاول بیاورید!
آقا گرداله ترسید. من وحشت کردم. چادرنشین‌ها حسابی ترسیدند. اما اژدهاک دم کوبید، سرش را چرخاند، نعره کشید و از دهانش گرگر آتش بیرون آمد و گفت: همه را می‌کشم، من اژدهاک‌شاه هستم. برایم غذا بیاورید. شما کلفت و نوکرهای من هستید.
تا آن روز، ‌غذای اژدهاک علف و سبزه و برگ بود، ‌چادرنشین‌ها گفتند: «چه کنیم آقاگرداله؟»
آقاگرداله گفت: غذا بیاورید، ‌گوشت بز و گوسفند و گاو بیاورید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-616-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید

برای دریافت کتاب داستان‌های گرداله 4: اژدهاک شاه می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.