معرفی و دانلود کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی

عکس جلد کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی

کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی، پنجمین جلد از این مجموعه‌ی جذاب به قلم محمدرضا یوسفی است. اژدهاک در قصه‌ی پیش‌ِ رویتان زانوی غم به بغل گرفته و حسابی ناراحت است. می‌پرسید چرا؟ با این کتاب همراه باشید تا دلیل غصه‌ی او را بدانید.

درباره‌ی کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی

پرورش خلاقیت کودکان و قوه‌ی تخیل آن‌ها، از آن دست موارد مهمی‌ست که هر والدی باید در پی یافتن راه درست آن باشد. اما گسترش استفاده‌ی کودکان، از سنین بسیار پایین، از تبلت و موبایل و بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی، تا حدودی به عنوان یک مانع برای رشد و پرورش خلاقیت کودکان به شمار می‌رود. به علاوه این ابزارها به یک سرگرمی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز برای کودکان تبدیل شده‌اند و رقیب بزرگ و پرقدرتی برای بازی‌های فکری، کتاب‌ها و دنیای قصه‌ها هستند. همین موضوع هم باعث می‌شود تا کودکان از کتاب‌ها فاصله داشته باشند. از طرفی، برای پدر و مادران دغدغه‌مند، کتاب‌خوان شدن فرزندان از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از والدین به دنبال داستا‌ن‌ها و کتاب‌های آموزنده‌ای هستند که ارتباط کودک را با جهان خیال برقرار کنند. یکی از کتاب‌هایی که با لحن جذاب و کودکانه و تصاویر چشمگیر خود می‌تواند در این مسیر همراه والدین باشد، کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی به قلم محمدرضا یوسفی است. این نویسنده‌ی توانمند، داستان‌هایی را با استفاده از تجربیاتی که در تمام سال‌های فعالیت خود به دست آورده، خلق کرده و سعی دارد تا کودکان را بیشتر با مفاهیم طبیعت و زندگی در روستاها آشنا کند.

شخصیت‌های اصلی کتاب، گُرداله و بهترین دوست او هستند. پسربچه‌ای با لپ‌های سرخ و موهای نارنجی فرفری و دوست صمیمی‌اش، اژدهاک؛ که در واقع یک بچه اژدهاست! در تمام کتاب‌های داستان‌های گرداله، ماجراهایی از این دو دوست عجیب و جالب را می‌خوانیم. در این داستان، یعنی کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی، ماجرای یک مراسم عروسی را خواهیم خواند که در روستا برگزار شده، اما اژدهاک و ننه اژدها به شرکت در آن دعوت نشده‌اند! همه در حال رقص و شادی و پایکوبی هستند و اژدهاک، زانوی غم به بغل گرفته و مثل ابر بهار، گریه می‌کند! نویسنده در کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی، به ما می‌گوید که در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا گرداله و اژدهاک هم در این جشن و پایکوبی شرکت می‌کنند، یا نه!

کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی، سایر داستان‌های گرداله و هر قصه‌ای که به دنبال نشان دادن دنیای واقعی به بچه‌ها هستند، این روزها مانند گنجی در کتابخانه‌ها به شمار می‌روند. این کتاب با داستان آموزنده، پرکشش و گیرای خود و تصاویر جذابی که دارد، مناسب هر کودکی با هر شرایط زندگی‌ست. لازم به ذکر است که تصویرسازی این اثر توسط زهرا کیقبادی انجام شده و انتشار آن به کوشش نشر پرنده‌ی آبی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی صورت گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های گرداله

مجموعه کتاب‌های داستان‌های گرداله، شامل 5 جلد هستند که هر یک ماجرای جدیدی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه یعنی گُرداله و اژدهاک روایت می‌کنند و سعی در رساندن پیام و مفهومی جدید به کودکان دارند؛ البته اصلی‌ترین هدف این داستان‌ها، آشنایی کودکان با زندگی در روستا و در دل طبیعت است. دیگر آثار این مجموعه به غیر از کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی، عبارتند از «اژدها گول نمی‌خورد»، «اژدها پادشاه چشمه»، «لبخند اژدها» و «اژدهاک شاه می‌آید».

کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکانِ علاقه‌مند داستان در رده‌ی سنی 6 تا 10 سال نوشته شده است.

در بخشی از کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی می‌خوانیم

از اتاق عروس صدای اوهوم‌اوهوم گریه می‌آمد.
آقاگرداله گفت: این چه‌جور عروسی‌ست که اینجا عروس گریه می‌کند و آن جا اژدهاک؟
آقاگرداله رفت توی اتاق و گفت: عروس‌خانم سلام! چرا گریه می‌کنی؟
عروس‌خانم با لباس رنگارنگ، گوشه‌ی اتاق، روبه‌روی آینه نشسته بود. سرش را بلند کرد و گفت: تو هستی آقاگرداله؟ این شد عروسی؟ آقاداماد قول داده بود مرا با اسب طلایی به خانه‌اش ببرد، ‌حالا می‌گویند الاغ طلایی هم نیست. چون ارباب اسب طلایی‌اش را نمی‌دهد.
آقاگرداله کمی فکر کرد. رفت یواشکی با عروس حرف زد. من نشنیدم چه گفت. اما یک‌دفعه هر دو از خوش‌حالی جیغ کشیدند. آقا گرداله دوید و از اتاق بیرون رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-613-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی

برای دریافت کتاب داستان‌های گرداله 5: اژدها در عروسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.