معرفی و دانلود کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه

عکس جلد کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه

کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه، دومین جلد از مجموعه داستان‌های گرداله، اثر محمدرضا یوسفی، نویسنده نام آشنا در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. در این کتاب قرار است با اژدهایی آشنا شوید که ازقضا پادشاه چشمه است، اما همین موقعیت اتفاقات عجیب‌وغریبی را برای او رقم می‌زند.

درباره‌ی کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه

داستان کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه به نویسندگی محمدرضا یوسفی از زبان حیوانات روایت می‌شود و خوانندگان را به دنیای فانتزی و شگفت‌انگیزی می‌برد که در آن حیوانات نقش اصلی را ایفا می‌کنند. این داستان با استفاده از عناصر تخیلی و فانتزی، کودکان را به ماجراجویی‌های جذاب و هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. ماجراهای این کتاب حول محور اژدها که پادشاه چشمه است، شکل می‌گیرد. آغاز داستان از زمانی‌ست که «گرداله» متوجه می‌شود آب چشمه بسیار کم شده و حدس می‌زند اژدهاک دوباره در چشمه نشسته و راه آب را بسته! اما زمانی که با اهالی روستا به چشمه می‌رسند اژدها را می‌بینند که از کم بودن آب چشمه در حال گریه کردن است. برای همین همگی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا منشا این کم‌آبی را کشف کنند.

حضور اژدها که یکی از موجودات افسانه‌ای تکرارشونده در داستان‌های فانتزی است می‌تواند به تخیل کودکان بال و پر دهد و آن‌ها را با دنیای پرماجرا و شگفت‌انگیزی که قوانینی متفاوتی با دنیای ما دارد آشنا کند. همچنین استفاده از تصویرسازی برای بیان قصه نه‌تنها داستان را تکمیل می‌کند، بلکه باعث می‌شود کودکان به‌راحتی با ماجراها و شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند و به دنیای خیال‌انگیز کتاب قدم بگذارند. تصویرسازی در کتاب‌های کودکان نقشی فراتر از زیبایی ظاهری صرف دارد. تصاویر می‌توانند در درک مفاهیم، تقویت تخیل، افزایش علاقه به مطالعه و رشد مهارت‌های زبانی آن‌ها نقش بسزایی داشته باشند.

داستان داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه به زبان ساده و روان نوشته شده است که برای کودکان مناسب است. این کتاب نه‌تنها سرگرم‌کننده است، بلکه با پیام‌های اخلاقی و آموزنده‌ای که در دل خود دارد، به تربیت و آموزش کودکان کمک می‌کند. کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه با داستانی جذاب و تصاویر زیبا، دنیایی از تخیل را برای کودکان فراهم کرده و آن‌ها را به خواندن و یادگیری تشویق می‌کند. اگر به‌دنبال کتابی هستید که کودکانتان را به دنیای قصه‌ها و خیال‌پردازی ببرد و در عین حال به آن‌ها مفاهیم ارزشمندی بیاموزد، کتاب اژدها پادشاه چشمه انتخاب بسیار مناسبی برای آن‌هاست.

این اثر به‌همت نشر پرنده‌ی آبی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی ‌چاپ و منتشر شده است.

کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در گروه سنی 6 تا 10 سال که از خواندن داستان لذت می‌برند،‌ مناسب است.

در بخشی از کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه می‌خوانیم

من و آقا گرداله دویدیم. به حلقه‌ی اول چاه رسیدیم. آقاگرداله توی چاه را نگاه کرد و اژدهاک را صدا زد. اژدهاک سرش را از ته چاه بالا گرفت و گفت: دیو کو؟ الاغ کو؟ گل‌ولای کو؟

او از توی چاه و ما از بالا دوان‌دوان رفتیم، ‌به چاه دوم رسیدیم. باز آقاگرداله، اژدهاک را صدا کرد. اژدهاک نفس‌زنان سرش را بالا گرفت و گفت: دیو کو؟ الاغ کو؟ گل‌ولای کو؟

باز او از توی چشمه و ما از بالا دویدیم. اژدهاک سرش را بالا گرفت و گفت: دیو کو؟ الاغ کو؟ گل‌ولای کو؟

دوباره ما دامب‌ودومب از بالا دویدیم. اژدهاک هم حتما شلب‌وشلوب از پایین دوید. در چاه چهارم آقاگرداله، اژدهاک را صدا کرد، اما جواب او از ته چاه نیامد. ما ترسیدیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-615-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه

برای دریافت کتاب داستان‌های گرداله 2: اژدها پادشاه چشمه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.