معرفی و دانلود کتاب آقای برفی

عکس جلد کتاب آقای برفی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای برفی

کتاب آقای برفی یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی خانم کوچولو و آقا کوچولوی راجر هارگریوز است که مدت‌هاست یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کتاب کودک دنیا به حساب می‌آید. در این کتاب، آقای برفی به کودکان معرفی می‌شود؛ آدم برفی ناز و مهربانی که در شب کریسمس به بابانوئل کمک می‌کند، کادوها را به بچه‌ها برساند. تصویرهای خنده‌دار و شاد، داستان سرگرم‌کننده و زبان ساده و کودکانه، باعث می‌شود داستان برای کودکان بسیار جذاب باشد.

درباره‌ی کتاب آقای برفی

مثل بیشتر کتاب‌های مجموعه‌ی آقا و خانوم کوچولوی راجر هارگریوز (Roger Hargreaves)، شخصیت داستان کودک آقای برفی (Mr. Snow) هم ویژگی بانمکی دارد که کلی اتفاق جالب را برایش رقم می‌زند؛ برفی بودن. شاید ما بتوانیم مثل خیلی از شخصیت‌های آقا و خانوم کوچولو باشیم، مثلا شکمو باشیم، یا قد بلند یا مهربان، اما برفی نه! همین است که کتاب آقای برفی را جذاب‌تر می‌کند. شب کریسمس، برف شروع به باریدن می‌کند و انقدر شدید است که بابانوئل، نمی‌تواند از پس رساندن کادوهای بچه‌ها بر بیاید. چه فاجعه‌ای! اما بابانوئل، نمی‌گذارد همه‌چیز خراب شود. او با قدرت جادویی خود به یک آدم برفی جان می‌دهد تا بتواند در کار رساندن کادوها کمک کند و این طور است که آقای برفی به دنیا می‌آید.

آقای برفی، یکی از آن کتاب‌هایی است که خواندن آن برای بچه‌های کوچک، مخصوصا اگر زمستان باشد، لذت خاصی دارد. برای درک و لذت بردن بیشتر از این کتاب، بچه‌ها باید آشنایی اولیه‌ای با جشن کریسمس و رسم و رسوم و داستان‌های مربوط به آن داشته باشند.

تصاویر کتاب آقای برفی که به دست راجر هارگریوز ساخته شده، شاداب، بانمک و دیدنی است و بچه‌ها دوست دارند بارها و بارها کتاب را ورق بزنند و از دیدن نقاشی‌ها کیف کنند. زبان نویسنده نیز، ساده، روان و مناسب کودکان است. صدیقه جاویدی بوشهری کتاب را به بهترین نحو ترجمه و انتشارات سیراف آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو

مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو (Mr. Men and Little Miss)، مجموعه‌ای از داستان‌های تصویری بانمک برای کودکان بالای 2 سال است که راجر هارگریوز و پس از او پسرش آدام، آن‌ها را نوشته و تصویرگری کرده‌اند. داستان‌های این مجموعه، هر بار، حول شخصیتی با یک ویژگی خاص و برجسته می‌چرخد و ماجراهای جالبی که به خاطر آن ویژگی خاص، برای شخصیت پیش می‌آید. آقای شکمو، خانوم کوچولوی خندان، آقای قدبلند، آقای قلقلکی، آقای بانمک، خانم کوچولوی شجاع و... تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است. برخی کتاب‌های این مجموعه را انتشارات سیراف با ترجمه‌ی صدیقه جاویدی بوشهری به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آقا و خانوم کوچولو

  • شخصیت‌های رنگارنگ این مجموعه، از زمانی که اولین آن‌ها، آقای قلقلکی نخستین بار در سال 1971، در قفسه‌های کتابخانه‌ها پیدا شد، تا به امروز، کودکان را شاد کرده‌اند. (خبرگزاری ایندیپندنت)
  • کتاب‌های جاودانه‌ی آقا و خانم کوچولو، کلیشه‌های مدرن را کاملا به تصویر می‌کشند.... این کتاب‌ها، پدیده‌ای فرهنگی باقی می‌مانند که تاثیر آن، فراتر از قفسه‌های کتابخانه می‌رود. (خبرگزاری تلگراف)

کتاب آقای‌ برفی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کودک آقای برفی برای کودکان 3 تا 7 سال جالب است.

در بخشی از کتاب آقای برفی می‌خوانیم

آدم برفی که اسمش آقای برفی برود سلام کرد و گفت: این‌طور که به نظر می‌رسه، مشکلی دارید. و این‌طور که به نظر می‌رسه به کسی نیاز دارید که بهتون کمک کنه. به نظرم من را برای کمک به خودتون انتخاب کردید. به همین خاطر من را زنده کردید. درسته. اگر اینطوره من آماده کمک کردن هستم. معلوم بود که آقای برفی یک آدم پرحرف است. بابانویل باخوشحالی گفت: درسته. پس تا دیر نشده بیا شروع کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای برفی
نویسنده
مترجمصدیقه جاویدی بوشهری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-7722-02-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای برفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آقای برفی

برای دریافت کتاب آقای برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.