معرفی و دانلود کتاب گنج بزرگ کوه یخی

عکس جلد کتاب گنج بزرگ کوه یخی
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گنج بزرگ کوه یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گنج بزرگ کوه یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گنج بزرگ کوه یخی

مریم فیاضی، نویسنده‌ی قصه‌های کودکانه در کتاب گنج بزرگ کوه یخی خوانندگان کوچک خود را راهی یک ماجراجویی‌ هیجان‌انگیز به دل جزیره‌ی اخمو‌ها خواهد کرد. این جزیره یک گنجینه‌ی بزرگ و ناشناخته دارد. دزد دریایی ماجرای ما نیز در پیدا کردن گنج‌های نهفته حسابی ماهر است. با‌این‌حال هر استادی روزی به یک شاگرد و دستیار نیاز پیدا می‌کند. باید دید دزد دریایی این قصه نیز می‌تواند یک دستیار زبر‌وزرنگ برای خود دست‌وپا کند؟

درباره‌‌ی کتاب گنج بزرگ کوه یخی

اگر به خواندن قصه‌ی گنج‌های اسرارآمیز و سفر‌های پرماجرای دریایی علاقه دارید، همین حالا کتاب گنج بزرگ کوه یخی را بردارید و با ورق زدن صفحه‌های آن، در میان امواج دریا با دزد دریایی و دستیار بازیگوش او همراه شوید. مریم فیاضی خالق داستان‌های شیرین کودکانه، این قصه‌ی پرنکته را برای شما روایت خواهد کرد. ضمناً تصویر‌گری‌های شاد و رنگارنگ هاجر مرادی، در این ماجراجویی خارق‌العادده همراهتان خواهد بود.

اگر از قهرمان قصه‌ی گنج بزرگ کوه یخی بپرسید که در دنیا چه کاری را بهتر از همه بلد است؟ قطعاً به شما پاسخ خواهد داد: پیدا کردن گنج‌ها. این دزد دریایی، تمام عمر خود را میان کوه‌های صعب‌العبور و جزیره‌های متروک و دورافتاده گذرانده و به هر گذرگاه و پیچ‌وخمی که فکرش را کنید سفر کرده است. دزد دریایی داستان ما عاشق کشف جواهر‌های ناشناخته و پیدا کردن گنج‌های دست‌نیافتنی‌ست. با‌این‌حال شاید تا حالا هیچ کدام از سفر‌های او به سختی ماجراجویی‌ای که اکنون در پیش دارد نبوده باشد. دزد دریایی حالا انقدر تجربه و مهارت به دست آورده که خود را برای کشف گنجینه‌ی بزرگ جزیره‌ی اخمو‌ها آماده کند. اما همه می‌دانند که دست پیدا کردن به این گنج بزرگ، کار هرکسی نیست. چرا که این گنجینه درست در وسط یک کوه یخی عظیم و بسیار سرد قرار گرفته. با‌این‌حال، اگر قرار باشد تنها دست یک نفر در دنیا به این گنج برسد، آن شخص کسی نخواهد بود جز دزد دریایی ماجرای ما.

همه‌چیز برای شروع یک سفر طولانی و ماجراجویی بزرگ مهیاست؛ اما یک لحظه صبر کنید. یک نکته‌ای جا مانده. دزد دریایی قصه بدون شک به‌تنهایی نمی‌تواند از پس این مأموریت بربیاید. او به یک دستیار درست‌وحسابی احتیاج دارد. دستیاری که به حرف‌های او خوب گوش کند و البته از هیچ دستوری سرپیچی نکند. اما باید دید دزد دریایی ما می‌تواند کسی را با چنین ویژگی‌هایی پیدا کند؟ آیا ادامه‌ی ماجرا با این دستیار تازه‌کار، آن‌طور که به‌نظر می‌رسد آسان پیش خواهد رفت؟ کتاب گنج بزرگ کوه یخی، قصه‌ای دل‌نشین و پرنکته درباره‌ی تفاوت‌ میان آدم‌ها و البته مهارت دوستی و همکاری‌ست. این داستان با تلاش‌های، نشر پرنده آبی به دست کودکان ایران‌زمین می‌رسد.

کتاب گنج بزرگ کوه یخی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این قصه را به کودکان 4 تا 8 سال که مشتاق داستان‌های مصور و سرگرم‌کننده هستند، پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب گنج بزرگ کوه یخی می‌خوانیم

امروز بعدازظهر دکتری که توی جزیره‌ی مال همه زندگی می‌کند برایم توضیح داد که دستیار من نه می‌تواند بشنود و نه حرف بزند، او از اول ناشنوا بوده و نمی‌شود هیچ کاریش کرد.

دیگر به حرف‌های دکتر گوش نمی‌دهم و تندی می‌روم تا دستیارم را اخراج کنم. دستیاری که نتواند حرف‌هایم را بشنود و با من حرف بزند به هیچ دردم نمی‌خورد. یک دستیار باید خوب به حرف‌های آدم گوش کند و بگوید چشم قربان.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گنج بزرگ کوه یخی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-436-551-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گنج بزرگ کوه یخی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گنج بزرگ کوه یخی

برای دریافت کتاب گنج بزرگ کوه یخی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.