معرفی و دانلود کتاب تیک تیک

عکس جلد کتاب تیک تیک
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیک تیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیک تیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیک تیک

تیک تیک! وقت خواندن داستانی تازه رسیده. یگانه مرادی لاکه، نویسنده‌ی خوش‌ذوق ادبیات کودکان در کتاب تیک تیک قرار است ماجرایی متفاوت و پرکشش برای مخاطبان کوچک خود تعریف کند. قهرمان این قصه‌ی فانتزی، یک موش کوچک است؛ موشی کوچک اما بسیار باهوش. موش کوچک داستان از هر چیزی که فکرش را بکنید، وسایل جدید و قابل استفاده اختراع می‌کند. امروز هم می‌خواهد با چنگال بزرگی که پیدا کرده، خلاقیت خود را نشانمان دهد.

درباره‌‌ی کتاب تیک تیک

تا حالا شده با وسیله‌های دورریختنی، چیز‌های تازه و خلاقانه بسازید؟ شاید تعجب کنید اگر بگوییم که موش کوچولوی کتاب تیک تیک تا چه اندازه در این کار مهارت دارد. آخر می‌دانید، راه‌آب‌ها همیشه پر هستند از وسایل شکسته و دور‌ریخته شده. این قصه‌ی شیرین را یگانه مرادی لاکه برای کودکانی نوشته که مثل قهرمان کوچک داستان، عاشق خلاقیت و ابتکار هستند. البته باید بدانید که این داستان در کنار نوشته‌های خود تصویر‌سازی‌های رنگارنگ و دیدنی بسیاری دارد. این تصاویر را نیز هاله‌ی قربانی طراحی کرده، تا دوستان کوچک کتاب‌خوان بتوانند جهان فانتزی این قصه را با لذت بی‌نهایتی تماشا کنند.

موش کوچک امروز وسیله‌ی تازه‌ای پیدا کرده؛ وقتی که او در کنار دو دوست خود یعنی سگ و کلاغ در کنار راه‌آب نشسته بود، چشمش به یک چنگال شکسته و قدیمی افتاد. شاید در ابتدا به‌ نظر برسد که چنین وسیله‌ی درب‌وداغانی به درد هیچ‌ کاری نمی‌خورد. اصلاً برای همین هم آن را دور انداخته‌اند. اما موش کوچولوی داستان تیک‌تیک این‌طور فکر نمی‌کند. حتی سگ کوچولو و کلاغ سیاه هم تصور می‌کنند با این چنگال کج‌وکوله می‌توان کار‌های تازه‌ای کرد. هر کسی فکر و نقشه‌ی مخصوص به خود را دارد و چیزی نمانده که سر این چنگال زنگ‌زده دعوا به راه بیفتد. پس آن‌ها باید هر طوری شده به ایده‌ی مشترکی درباره‌ی این چنگال برسند.

معرفی و دانلود کتاب تیک تیک

ماجراهای فانتزی جهان حیوانات، از جذاب‌ترین قصه‌ها برای کودکان هستند. این داستان‌ها در کنار جنب‌وجوش و کشش روایی، معمولاً از نکات آموزشی بسیاری نیز برخوردا‌رند. داستان کتاب تیک تیک نیز یکی دیگر از همین قصه‌های خیالی‌ست که هر خواننده‌ی خردسالی را تا پایان ماجرا پای خود می‌نشاند و در ورای ماجرا و تصویر‌های سرگرم‌کننده‌ی خود، از اهمیت خلاقیت و حل مسئله و همچنین همکاری با‌ یکدیگر حرف می‌زند. این قصه همچنین می‌تواند بهانه‌ی خوبی برای گفت‌وگوی پدر و مادر‌ها و مربیان با کودکان باشد و ایده‌های تازه‌ای درباره‌ی ساختن وسایل مبتکرانه از وسایل دورریختنی رقم بزند. درنهایت گفتنی‌ست که این داستان پرفایده با تلاش نشر پرنده آبی به دست شما می‌رسد.

کتاب تیک تیک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک کتاب داستان کوتاه و آموزنده با موضوع خلاقیت برای فرزندان 4 تا 8 سال خود می‌گردید، این داستان خواندنی می‌تواند خواسته‌ی شما را برآورده کند.‌

در بخشی از کتاب تیک تیک می‌خوانیم

از زیر پل سرک کشیدند و نگاه کردند.
صدا، صدای پای یک بچه گربه بود که ناخن‌هایش به نرده‌های پل می‌خورد.
بچه گربه به‌جای چهار تا پا، سه تا و نصفی پا داشت.
تیک‌تیک‌تیک سه قدم راه می‌رفت و بق می‌خورد زمین. آن وقت بلند می‌شد و دوباره راه می‌افتاد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیک تیک
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-633-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تیک تیک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تیک تیک

برای دریافت کتاب تیک تیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.