معرفی و دانلود کتاب آقای فضول

عکس جلد کتاب آقای فضول
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای فضول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای فضول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای فضول

کتاب آقای فضول، یکی از کتاب‌های جالب مجموعه‌ی مشهور آقا و خانم کوچولو اثر راجر هارگریوز است که برای سال‌ها، جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های کودک سراسر جهان بوده. آقای فضول، موجودی دماغ گنده است که توی کارهایی که به خودش مربوط نیست فضولی می‌کند. او نمی‌تواند از خیر دید زدن داخل درهای قفل و باز کردن نامه‌های دیگران بگذرد. مردم شهر که از دستش کلافه شده‌اند، راه حل بانمکی پیدا می‌کنند.

درباره‌ی کتاب آقای فضول

آقای فضول (Mr. Nosey)، یکی از بانمک‌ترین کتاب‌های مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو (Mr. Men and Little Miss) راجر هارگریوز (Roger Hargreaves) است. همه‌ی ما تا به حال با آدم‌های فضول زیادی سر و کار داشته‌ایم و با خودمان فکر کرده‌ایم چطور از شرشان خلاص شویم و کاری کنیم که سر جای خودشان بنشینند؟ اهالی شهر آقای فضول هم به همین فکر می‌کنند. دماغ گنده‌ی آقای فضول توی هر کاری که بهش هیچ ارتباطی ندارد، خودش را جا می‌دهد. دست خودش نیست، او نمی‌تواند روزنامه‌ای که دست فرد بغلی‌اش است، دید نزند. نمی‌تواند پشت دری را که قفل کرده‌اند، از سوراخ کلید نگاه نکند. اگر صداهایی از آن طرف دیوار می‌آید، باید خودش را بالا بکشد و ببیند. به خاطر همین، مردم شهر نقشه‌ای بسیار بانمک می‌کشند که قرار است دماغ گنده‌ی آقای فضول را سر جایش بنشاند. نقشه‌ای که بچه‌ها را حسابی به خنده می‌اندازد و باعث می‌شود اصرارتان کنند چندین و چند بار کتاب را برایشان بخوانید.

علاوه بر داستان بانمک کتاب آقای فضول، که باعث آشنایی بچه‌ها با مفهوم فضولی و حس بدی که در دیگران ایجاد می‌کند می‌شود، تصاویر بسیار ساده و خنده‌دار کتاب نیز شاهکار است. فقط به قیافه‌ی آقای فضول که راجر هارگریوز، به سبک همیشگی خود آن را خلق کرده است، نگاه کنید تا لبخند به لبتان بیاید. کتاب آقای فضول را صدیقه جاویدی بوشهری، به همان سادگی و روانی زبان اصلی ترجمه کرده است و انتشارات سیراف آن را به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو

مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو (Mr. Men and Little Miss)، مجموعه‌ای از داستان‌های تصویری بانمک برای کودکان بالای 2 سال است که راجر هارگریوز و پس از او پسرش آدام، آن‌ها را نوشته و تصویرگری کرده‌اند. داستان‌های این مجموعه، هر بار، حول شخصیتی با یک ویژگی خاص و برجسته می‌چرخد و ماجراهای جالبی که به خاطر آن ویژگی خاص، برای شخصیت پیش می‌آید. آقای عطسه‌ای، خانوم کوچولوی خندان، آقای قدبلند، آقای قلقلکی، آقای بانمک، خانم کوچولوی شجاع و... تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است. برخی کتاب‌های این مجموعه را انتشارات سیراف با ترجمه‌ی صدیقه جاویدی بوشهری به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آقا و خانوم کوچولو

  • شخصیت‌های رنگارنگ این مجموعه، از زمانی که اولین آن‌ها، آقای قلقلکی نخستین بار در سال 1971، در قفسه‌های کتابخانه‌ها پیدا شد، تا به امروز، کودکان را شاد کرده‌اند. (خبرگزاری ایندیپندنت)
  • کتاب‌های جاودانه‌ی آقا و خانم کوچولو، کلیشه‌های مدرن را کاملا به تصویر می‌کشند.... این کتاب‌ها، پدیده‌ای فرهنگی باقی می‌مانند که تاثیر آن، فراتر از قفسه‌های کتابخانه می‌رود. (خبرگزاری تلگراف)

کتاب آقای‌ فضول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کودک آقای فضول برای کودکان 3 تا 7 سال جذاب و دوست‌داشتنی است.

در بخشی از کتاب آقای فضول می‌خوانیم

صبح روز بعد وقتی آقای فضول در خیابان شهر قدم می‌زد ناگهان صدای صوت زدن کسی را از پشت در بسته‌ای شنید.

او با خودش فکر کرد چقدر عجیبه اینجا چه اتفاقی داره می‌افته؟

بعد پاورچین پشت در رفت و آهسته سرک کشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای فضول
نویسنده
مترجمصدیقه جاویدی بوشهری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-7722-29-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای فضول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آقای فضول

برای دریافت کتاب آقای فضول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.