معرفی و دانلود کتاب مارتین در مزرعه

عکس جلد کتاب مارتین در مزرعه
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارتین در مزرعه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارتین در مزرعه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارتین در مزرعه

کتاب مارتین در مزرعه، داستان کودکی آموزنده و جذاب نوشته‌ی ژیلبر دولاهه، درباره‌ی دختر کوچولویی به نام مارتین است. او در تعطیلات به دعوت دوستش الکسیس، به مزرعه‌ی آن‌ها می‌رود و آنجا از دیدن حیوانات مزرعه و یاد گرفتن کارهای مخصوص مزرعه به وجد می‌آید. تصویرسازی‌های زیبا و لطیف این کتاب را مارسل مارلیه انجام داده است.

درباره‌ی کتاب مارتین در مزرعه

برای کودکانی که در شهرها، خصوصاً شهرهای بزرگ قد می‌کشند، تجربه‌ی چند روز زندگی در مزرعه قطعاً رؤیایی و به‌یادماندنی خواهد بود. این‌که بتوانی با حیوانات بانمک مزرعه دوست شوی، ببینی چطور خوراکی‌هایی که در بسته‌بندی به دست ما می‌رسند، تولید می‌شوند و با آزادی در زمین بزرگ مزرعه بدوی و بازی کنی، لحظات لذت‌بخشی است که کودکان شهری به‌ندرت آن را تجربه می‌کنند. اگر فرصت رفتن به مزرعه را ندارید، می‌توانید با مارتین کوچولو، دخترک ناز و بازیگوش کتاب کودک مارتین در مزرعه (Martine à la ferme) همراه شوید و این تجربیات شاد و جذاب را داشته باشید.

در کتاب مارتین در مزرعه، نوشته‌ی ژیلبر دولاهه (Gilbert Delahaye)، مارتین، به همراه دوستش لوسی، با یک گاری بانمک، به مزرعه‌ی خانواده‌ی الکسیس می‌روند تا آنجا را ببینند. الکسیس می‌گوید که جوجه‌هایشان، دیروز از تخم درآمده‌اند. پس با هم به انبار می‌روند تا با جوجه‌های کوچولو بازی کنند. این اولین تجربه‌ی مارتین با جوجه‌هاست. بعد الکسیس باقی جاهای مزرعه و حیوانات را نشانشان می‌دهد و کارهای جالبی که در مزرعه انجام می‌دهند را به آن‌ها معرفی می‌کند. مارتین کوچولو در این کتاب نیز، درست مثل سایر کتاب‌های این مجموعه، تجربیات جالبی کسب می‌کند و چیزهای زیادی می‌آموزد.

در کتاب مارتین در مزرعه کودکان علاوه‌بر همراه شدن با قصه، نکات زیادی درباره‌ی زندگی در مزرعه و حیوانات آن یاد می‌گیرند. همین‌طور دوستی، مهربانی و سخاوت را می‌آموزند. کودکان، تصاویر جذاب و سرشار از جزئیات کتاب را که هنر مارسل مارلیه (Marcel Marlier) است بسیار دوست خواهند داشت. همین‌طور کودکان ابتدایی، جملات ساده و روان کتاب را، به‌راحتی می‌توانند بخوانند و این موضوع برایشان بسیار لذت‌بخش است.

کتاب مارتین در مزرعه را صدیقه جادویدی بوشهری ترجمه و انتشارات سیراف آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مارتین کوچولو

مجموعه‌ی مارتین کوچولو، کتاب‌هایی درباره‌ی دختر کوچولویی به نام مارتین است که هربار، در موقعیتی جدید قرار می‌گیرد، کارهایی جدید انجام می‌دهد و کلی چیز جدید می‌آموزد. کودکان نیز، با این کتاب‌های معروف ژیلبر دولاهه و مارسل مارلیه، با فضاهای جدید آشنا می‌شوند و همراه مارتین کوچولو، دنیا را کشف می‌کنند. عناوین مارتین در مزرعه، مامان کوچولو، مارتین و گنجشک کوچولو و... از کتاب‌های این مجموعه است که انتشارات سیراف آن‌ها را به چاپ رسانده است.

کتاب مارتین در مزرعه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مارتین در مزرعه برای کودکان 6 تا 10 سال مناسب است. کودکان دبستانی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب مارتین در مزرعه می‌خوانیم

الکسیس همه جای مرغداری را به مارتین و لوسی نشان می‌دهد. لانه مرغ و خروس‌ها، محل تخم گذاری و نرده‌های کوچکی که مرغ و خروس‌ها دوست دارند روی آن بنشینند. هر روز صبح با اولین پرتوهای خورشید روستا با صدای خروس بیدار می‌شود. تنها مشکل این است که در تابستان، آنقدر زود آواز می‌خواند که نمی‌گذارد جوجه‌ها بخوابند و این مسئله مرغ‌ها را عصبانی می‌کند.

لوسی که عاشق جوجه‌هاست می‌خواهد با جوجه‌ها بماند ولی مارتین دوست دارد اردک‌ها را ببیند. الکسیس مارتین را به کنار برکه می‌برد. هر دو کفش‌هایشان را در می‌آورند و کنار برکه می‌نشینند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارتین در مزرعه
نویسنده
مترجمصدیقه جاویدی بوشهری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-7722-05-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارتین در مزرعه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مارتین در مزرعه

برای دریافت کتاب مارتین در مزرعه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.