معرفی و دانلود کتاب بپا خواب نری رو ابرها!

عکس جلد کتاب بپا خواب نری رو ابرها!
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بپا خواب نری رو ابرها! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بپا خواب نری رو ابرها! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بپا خواب نری رو ابرها!

کتاب بپا خواب نری رو ابرها! نوشته‌ی سمیرا قیومی داستانی جذاب با تصویرهایی بامزه، مناسب کودکان است. این اثر ماجراهایی را که در روز تولد تربچه، یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه‌ی «خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!»، اتفاق می‌افتد، روایت می‌کند. نویسنده، داستان را با رویکردی آموزشی نوشته و ضمن آن مسائل اخلاقی و اجتماعی را به مخاطبانش می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب بپا خواب نری رو ابرها!

سمیرا قیومی نویسنده‌ی جوان و خلاق کتاب‌های کودک و نوجوان، نوشتن برخی از مجلدات مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! را در کارنامه‌ی خود دارد. او داستان‌های «دوست الکی یا راستکی؟»، «بابابادمجون از بین ما نرو» و «کرموخان شهردار می‌شود» را آفریده است. کتاب بپا خواب نری رو ابرها! یکی دیگر از کتاب‌های اوست.

این داستان با تصویرهای جذاب و خلاقانه‌ی غزاله بیگدلو، فضایی زیبا و خیال‌انگیز را برای خوانندگان کودک، به ارمغان می‌آورد.

شخصیت اصلی این داستان، تربچه است. او که مدت‌ها در انتظار روز تولدش بوده، بلاخره یک روز از خواب بیدار می‌شود و با نگاه به تقویم، می‌فهمد امروز، روز تولدش است. او دوست دارد که برای روز تولدش برنامه‌های مهمی در باغچه انجام شود. اما از خانه که بیرون می‌آید، بابابادمجون را در حال انجام فعالیت‌های روزمره می‌بیند.

نثر کتاب بسیار جذاب و اندکی کودکانه است. نویسنده از برخی عناصر زبان کودکان در نگارش داستان بهره برده تا بین کودک و روایت، پیوندی ایجاد کند. او لابه‌لای داستان سرگرم‌کننده‌ای که با تصاویر جذاب همراه هستند، برخی مسائل اخلاقی و اجتماعی را نیز به خواننده‌ی کودک، می‌آموزد.

کتاب بپا خواب نری رو ابرها! نوشته‌ی سمیرا قیومی و با تصویرگری غزاله بیگدلو، به همت انتشارات علمی فرهنگی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!

داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! مجموعه‌ای 20 جلدی از انتشارات علمی فرهنگی است که با هدف پرورش ویژگی‌های مثبت در شخصیت کودکان طراحی شده است. داستان‌های این مجموعه، در دنیایی به وسعت یک باغچه رخ می‌دهد. شخصیت‌های باغچه، سبزیجاتی هستند که در آن حضور دارند و اغلب، تربچه و پیازچه شخصیت‌های اصلی داستان‌ها هستند. باغچه در این داستان‌ها همان جهان حقیقی است و سبزیجات مختلف، نقش انسان‌ها را به عهده گرفته‌اند. نویسندگان داستان‌های این مجموعه با رویکردی استعاری، موضوعات اخلاقی و شخصیتی را در قالب داستان‌هایی که بین سبزیجات رخ می‌دهد، روایت می‌کنند. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

  • روز خوب جینگولک‌بازی، نوشته‌ی پریسا شمس و با تصویرگری غزاله بیگدلو؛
  • ورود ممنوع، نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند و با تصویرگری غزاله بیگدلو؛
  • صبح که شد چی صدات کنم؟ نوشته‌ی معصومه یزدانی و با تصویرگریه سمیه محمد و امیر نجفی؛
  • دوست صمیمی من کیه؟ نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند و با تصویرگری الهه جوانمرد.

کتاب بپا خواب نری رو ابرها! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بپا خواب نری رو ابرها! برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب بپا خواب نری رو ابرها! می‌خوانیم

تربچه گفت: «پس چرا داری می‌پری و می‌رقصی و می‌چرخی بابا؟ پس کی میری قدبلندترین کیک تولد رو برای جشن تولدم بخری بابا؟»

بابا بادمجون هنوز چیزی نگفته بود که سروکله‌ی پیازچه از پشت نرده‌های حیاط پیدا شد.

داد زد: «سلام تربچه، تولدت مبارک، اگه بدونی چه هدیه‌ای برای تولدت گرفتم»

تربچه گفت: «نمی‌دونم هدیه‌ی تو چیه اما می‌دونم یک دوست خوب متفاوت‌ترین و باارزشترین هدیه‌ی دنیا رو برای دوستش میاره». بعد پنجره را بست و رفت. پیازچه کاکلش را خاراند و رفت توی فکرهای پیچ‌پیچی. بابا بادمجون نفسی تازه کرد، خندید و گفت: «ناراحت نشو پیازچه جان، خیلی وقته که تربچه نقلی منتظر رسیدن امروزه»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بپا خواب نری رو ابرها!
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-436-647-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بپا خواب نری رو ابرها!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بپا خواب نری رو ابرها!

برای دریافت کتاب بپا خواب نری رو ابرها! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.