معرفی و دانلود کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی

عکس جلد کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی
قیمت:
۹۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی

راهنمایی جامع برای شروع یک زندگی سالم و بدون‌قند! پت کروکر که در حوزه‌ی تغذیه و طب گیاهی تخصص دارد، در کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی از مزایای این نوشیدنی‌های طبیعی می‌گوید،‌ خواننده را در انتخاب دستگاه آب‌میوه‌گیری و خرید مواد لازم راهنمایی می‌کند و بیش از 100 دستورالعمل تهیه‌ی آب‌میوه و اسموتی را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی

فرض کنید که در میانه‌ی فصل گرم تابستان در خانه نشسته‌اید و از گرمای هوا شکایت دارید. در این شرایط ناگهان هوس یک نوشیدنی خنک می‌کنید. احتمالاً گوشی‌تان را بالا می‌آورید و از نزدیک‌ترین سوپر یا آب‌میوه‌فروشی، یک آب‌میوه، نوشابه یا دلستر سفارش می‌دهید. بعد از اینکه سفارشتان رسید و با ولع تمام نوشیدنی‌تان را نوش جان کردید، نگاهتان به برچسبی می‌افتد که روی آن نوشته شده قند محصول بیش‌ازحد مجاز است. ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید که با یک نوشیدنی ساده، بدون آن‌که اصلاً متوجه باشید،‌ قند زیادی را وارد بدن خودتان کرده‌اید. آن‌هم نوشیدنی‌ای که مقدار زیادی نگه‌دارنده دارد! احتمالاً موضوع را خیلی جدی نمی‌گیرید و باز هم در همان شرایط، کار همیشگی‌تان را تکرار می‌کنید. یک نوشیدنی پرازقند سفارش می‌دهید و کمی عذاب‌وجدان می‌گیرید و این چرخه تا ابد... . نه! این چرخه تا ابد تکرار نخواهد شد! دیابت و مرض قند در کمین شماست و اگر در جوانی مشکلی برایتان پیش نیاید،‌ در روزهای پیری همه چیز عوض خواهد شد. حال برای اینکه در پیری هم مانند جوانی سالم و سلامت بمانید و عمری طولانی داشته باشید، بهتر است نوشیدنی‌های سالم را امتحان کنید. دستور درست کردن همه‌ی این نوشیدنی‌های خوشمزه و مقوی، در کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی (Juicing and Smoothies For Dummies) آمده است!

معرفی و دانلود کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی

کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی مجموعه‌ای است از دستورالعمل‌ها برای درست کردن انواع آب‌میوه،‌ مواد مغذی، اسموتی‌های خنک، سبزیجات سالم و خوشمزه. پت کروکر (Pat Crocker) در ابتدای کتاب اطلاعاتی درباره‌ی پاکسازی و سم‌زدایی از بدن با استفاده از آبمیوه‌ها به ما می‌دهد. همه‌ی این اطلاعات مبنای علمی دارند و صحتشان در علم تغذیه اثبات شده است. با نوشیدن آبمیوه‌ها و خوردن سبزیجات سیستم ایمنی‌تان تقویت می‌شود، حافظه‌تان توان بیشتری می‌یابد، انرژی‌تان افزایش پیدا می‌کند و عمل هضم و دفع تسهیل می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید وزنتان را در مدت زمانی کوتاه کاهش دهید و پوستی شفاف داشته باشید، از دستورالعمل‌های معجزه‌آسای کتاب استفاده کنید. اگر هم ورزشکار هستید،‌ چه چیزی بهتر از راهنمایی‌های پت کروکر!

عنوان نوشیدنی‌های کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی شما را شگفت‌زده خواهند کرد: بمب کلسیم، غول تندرستی، معجون هفت‌میوه، سرخ نشاط‌آور، کوکتل آرام‌بخش، معجون ضداسترس و... . تنوع نوشیدنی‌های کتاب آن‌چنان زیاد است که احتمالاً برای یک سالتان، نوشیدنی‌های گوناگون خواهید داشت. پت کروکر شما را در هر مرحله یاری می‌کند و از انتخاب بهترین آب‌میوه‌گیری، تجهیزات و تکنیک‌های موردنیاز برای تهیه‌ی آب‌‌میوه و اسموتی، نحوه‌ی نگهداری نوشیدنی‌ها و... می‌گوید. البته جای تعجب ندارد. این کتاب یکی از جلدهای مجموعه‌ی پرطرفدار دامیز است و جامع و کامل بودن، از مشخصات بارز آن به شمار می‌آید.

پت کروکر از مؤسسه‌ی مطالعات آموزشی اُنتاریو فارغ‌التحصیل شد و مدتی از زمانش را به تدریس در دبیرستان‌ها اختصاص داد. وی در حوزه‌ی مواد غذایی و گیاهان دارویی مطالعات زیادی دارد و پس از بازنشستگی،‌ به منطقه‌ای روستایی رفت تا در یک کلبه‌ی چوبی زندگی‌اش را بگذراند. او مقالات بسیاری با موضوع تغذیه نوشته است و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی آمریکا و کانادا فعالیت دارد. او جایزه‌ی بین‌المللی گیاهان دارویی را به خاطر تمام این فعالیت‌ها از آن خود کرد و انجمن بین‌المللی آشپزی، دو کتاب او را شایسته‌ی دریافت عنوان «بهترین کتاب دنیا» دانست. کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی او در ایران با ترجمه‌ی مهرک ایروانلو و به همت انتشارات آوند دانش منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های فور دامیز

سری کتاب‌های «فور دامیز» (For Dummies) از آثار مرجع آموزشی هستند که غالباً برای آموزش به مبتدیان تدوین شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه طیف متنوعی از موضوعات، از آشپزی تا زبان انگلیسی، مهارت‌های شخصی، سلامتی و بهداشت تا نکته‌های علمی، مسائل تاریخی و... را به مخاطبان خود می‌آموزند. سادگی و کاربردی بودن دو مشخصه‌ی بارز کتاب‌های فور دامیز محسوب می‌شوند.

کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید رژیم را شروع کنید،‌ یک زندگی سالم و بدون‌قند را در پیش بگیرید یا انرژی‌تان را بدون استفاده از نوشیدنی‌های کافئین‌دار افزایش دهید، کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی را بخوانید.

در بخشی از کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی می‌خوانیم

جالب اینجاست کسانی که برای تغذیه‌ی روح و جسم خود وقت صرف می‌کنند و دست‌کم روزی 30 دقیقه را به فعالیت‌های بدنی اختصاص می‌دهند، از توانایی بیشتری برای انجام کارهای روزانه و رویارویی با حوادث غیرمنتظره‌ی زندگی برخوردارند و به‌لحاظ ذهنی، احساسی و جسمی، آمادگی لازم برای رسیدن به اهداف و مقابله با مشکلات را دارند. افزایش انرژی از طریق پاک‌سازی بدن و دفع مواد زائد و همچنین تغذیه و تقویت سلول‌ها، نه‌تنها در ارتقای سلامت بدن، بلکه در ایجاد تغییرات دور از تصور، نحوه‌ی تفکر و احساسات شما نیز مؤثر است.

تمام گیاهان خام (به‌ویژه میوه‌ها)، منابع سرشار از انرژی خورشید هستند و این انرژی فوق‌العاده، مصرف مواد گیاهی خام را برای سلامت بدن ضروری می‌کند. همین ویژگی گیاهان، تفاوت بین مکمل‌های شیمیایی مصنوعی با ویتامین‌ها، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی طبیعی را تشکیل می‌دهد. با اینکه خوردن سبزیجات، غلات، مغزها، دانه‌ها و حبوبات تازه و خام به جذب این انرژی حیات‌بخش در بدن کمک می‌کند، بیشترین انرژی خورشید را می‌توان از میوه‌های تازه و خام دریافت کرد. آن دسته از مواد گیاهی که (به‌جای رسیدن مصنوعی با استفاده از گاز یا در گلخانه‌ها) در فرایندی آهسته و طولانی، روی شاخه‌ی درختان یا در مزارع می‌رسند، فرصت بیشتری برای جذب و ذخیره‌ی انرژی خورشید دارند و به همین سبب، اکثر میوه‌ها منابعی فوق‌العاده غنی از انرژی خورشید هستند. طبیعتاً میوه و سبزی خشک‌شده در زیر تابش نور خورشید نیز میزان بالایی از این انرژی را در خود ذخیره دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: آب میوه‌ها و سبزیجات و انواع اسموتی
فصل 1: بهبود وضعیت سلامت با آب میوه و سبزی و اسموتی
فصل 2: آب میوه و سبزی، اسموتی و فواید آن
فصل 3: آماده‌شدن برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های سالم
فصل 4: ذخیره‌سازی برای تهیه‌ی آب میوه و سبزی و اسموتی
بخش 2: فواید آب میوه و سبزی و اسموتی برای سلامتی
فصل 5: بررسی مواد مغذی نوشیدنی‌ها
فصل 6: ظاهری شاداب‌تر با نوشیدن آب میوه و سبزی و اسموتی
فصل 7: آب میوه و سبزی و اسموتی برای اندام‌های داخلی بدن
فصل 8: نوشیدن آب میوه و سبزی و اسموتی در سرتاسر عمر
فصل 9: پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها با مصرف آب میوه و سبزی و اسموتی
فصل 10: مصرف آب میوه و سبزی برای پاک‌سازی یا سم‌زدایی بدن
بخش 3: نوشیدنی به هر مقدار که بخواهید
فصل 11: آشنایی با ترکیبات و روش‌های آب‌گیری میوه و سبزی
فصل 12: تهیه‌ی چند آب‌میوه‌ی آسان
فصل 13: مخلوط آب سبزیجات
فصل 14: بازیافت تفاله‌ی میوه و سبزی
بخش 4: اسموتی‌های تازه
فصل 15: آشنایی با ترکیبات و روش‌های تهیه‌ی اسموتی
فصل 16: هنرنمایی با اسموتی‌های میوه‌ای گوارا
فصل 17: اسموتی‌های سبزیجات
فصل 18: تهیه‌ی اسموتی‌های لبنی
فصل 19: اسموتی‌های یخی به‌عنوان دسر
بخش 5: بخش ده‌تایی‌ها
فصل 20: ده میوه و سبزی حاوی آنتی‌اکسیدان
فصل 21: ده ماده‌ی مؤثر در افزایش ایمنی بدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آب میوه و سبزی و اسموتی
نویسنده
مترجممهرک ایروانلو
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات386
زبانفارسی
شابک978-600-8668-58-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آشپزی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی

برای دریافت کتاب آب میوه و سبزی و اسموتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.