معرفی و دانلود کتاب Illustrator CC برای همه: ایلاستریتور را آسان بیاموزید

عکس جلد کتاب Illustrator CC برای همه: ایلاستریتور را آسان بیاموزید
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Illustrator CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Illustrator CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Illustrator CC برای همه: ایلاستریتور را آسان بیاموزید

برای یادگیری نرم‌فزارهای گرافیکی همواره کمبود منابع حس می‌شود و کاربران برای تامین نیاز خود در جهت فراگیری نرم‌افزارها مجبور به استفاده از منابع غیرعلمی در اینترنت هستند. کتاب Illustrator CC برای همه نوشته‌ی کریسوفر اسمیت و جنیفر اسمیت منبع مفیدی برای کاربران هنرهای دیجیتال است.

درباره‌ی کتاب Illustrator CC برای همه

طراحی دیجیتال یکی از هنرهای کاربردی در جهان امروز است و تمامی فنون تبلیغاتی به این مهارت نیاز دارند. کتاب Illustrator CC برای همه (Adobe Creative Cloud All-In-One For Dummies) نوشته‌ی کریستوفر اسمیت (Christopher Smith) و جنیفر اسمیت (Jennifer Smith) نرم‌افزاری را آموزش می‌دهد که برای کاربران هنرهای دیجیتال بسیار کارآمد و درآمدزا است. نویسندگان این کتاب برای انتقال موضوع آموزشی مورد نظرشان زبان ساده‌ای را انتخاب کرده‌اند تا مراحل مختلف آموزش نرم‌افزار Illustrator CC به خوبی تشریح شود. نرم‌افزار Illustrator CC می‌تواند با در اختیار قرار دادن امکانات طراحی پیشرفته‌ی دیجیتالی، کار روی شکل‌های گرافیکی پیچیده را آسان سازد. این نرم‌افزار بیش از هر چیز مورد استفاده‌ی هنرمندان طراحی دیجیتال است و برای طراحی بروشور، پوستر، تایپوگرافی و طراحی وب‌سایت استفاده می‌شود.

کریستفر اسمیت و جنیفر اسمیت در کتاب Illustrator CC برای همه با در نظر گرفتن نیاز عمومی کاربران در دنیای کنونی، مفاهیم اولیه‌ی طراحی دیجیتال را ساده‌سازی کرده تا مخاطبان متعدد کتاب، با نیازهای مختلف، بتوانند از این کتاب استفاده کنند. چرا که امروزه با رشد روزافزون فناوری دیجیتال، یادگیری نرم‌افزارهای گرافیکی، مورد استقبال بسیاری از کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. به همین دلیل این نرم‌افزارها تنها مورد استفاده‌ی طراحان تخصصی نیستند. با این وجود در کتاب Illustrator CC برای همه در ضمن بررسی عملکرد بخش‌های مختلف نرم‌افزار Illustrator CC و آموزش گام‌به‌گام نرم‌افزار، مباحث علمی و تخصصی بسیار زیادی در زمینه‌ی هنرهای دیجیتال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب Illustrator CC برای همه

شناخت رنگ‌ها و آگاهی از عناصر بصری در طراحی دیجیتال اهمیت بسیار زیادی دارد. هنرمندان گرافیست پیش از آنکه به نرم‌افزارهای کامپیوتری تسلط پیدا کنند، ترجیح می‌دهند طی دوره‌های عملی و تجربی طراحی و شناخت رنگ و ابعاد طراحی را از طریق اجرای طرح‌ها روی کاغذ و با حرکت دست آموزش ببینند. کتاب Illustrator CC برای همه، این نیاز مخاطبان کتاب را در نظر دارد. با وجود اینکه موارد کلیدی در جهت استفاده از نرم‌افزار در این کتاب آموزش داده می‌شود، نویسندگان کتاب توجه مخاطب را به رعایت تناسب نیز جلب می‌کنند. کریستفر اسمیت و جنیفر اسمیت در این کتاب تلاش می‌کنند هنرجویان حساس و دقیقی را پرورش دهند که نه تنها کار با نرم‌افزار را آموخته باشند، بلکه به ایده‌پردازی و خلق آثار گرافیکی ارزشمند نیز مسلط شوند.

کتاب Illustrator CC برای همه در ضمن توضیح عناصر سازنده‌ی یک طرح گرافیکی جذاب، نمونه‌های گرافیکی آماده‌ای را نیز در نرم‌افزار Illustrator CC به مخاطب نشان می‌دهد که در قالب تصاویر باکیفیت و رنگی به چاپ رسیده است. این کتاب شامل دوازده فصل است و نویسندگان کتاب در هر فصل یکی از مفاهیم اصلی در جهت یادگیری نرم‌افزار Illustrator CC شرح داده و پس از آن به آموزش استفاده از چند ابزار کلیدی می‌پردازند. در فصل‌های ابتدایی این کتاب آشنایی با عناصر اصلی نرم‌افزار صورت می‌گیرد و در بخش‌های بعد، هنرجو به تدریج وارد مراحل اجرایی شده و می‌تواند تمرین‌های مورد نظر نویسندگان را انجام دهد.

اگر چه نکات آموزشی در کتاب Illustrator CC برای همه، به همراه تصاویر رنگی و توضیح مفصل نوار ابزارهای مورد نیاز، باعث می‌شود که مخاطب بدون نیاز به نرم‌افزار آشنایی خوبی با محیط نرم‌افزار پیدا کند، اما برای آموزش بهتر و فراگیری کامل مفاهیم آموزشی، بهتر است که کاربران با تهیه‌ی نرم‌افزار Illustrator CC و مطالعه‌ی همزمان کتاب کار فراگیری را پیش ببرند. لازم به ذکر است کتاب حاضر با ترجمۀ لیلا ملکان توسط انتشارات آتی نگر منتشر و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب Illustrator CC برای همه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کارشناسان هنرهای دیجیتال و کاربران اینترنتی که در مشاغل تبلیغاتی فعال هستند مناسب است. همچنین طراحان گرافیک و هنرمندان علاقمند به طراحی دیجیتال می‌توانند از مطالب این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب Illustrator CC برای همه: ایلاستریتور را آسان بیاموزید می‌خوانیم

رنگ نقطه‌ای: رنگى که به مقادیر CMYK تفکیک نمى‌شود. از رنگ‌هاى نقطه‌اى براى چاپ تک‌رنگ یا دورنگ استفاده مى‌شود، یا زمانى که تطبیق دقیق رنگ‌ها مدنظر است.

فرض کنید مى‌خواهید 20,000 کاتالوگ چاپ کنید و قصد دارید فقط از دو رنگ استفاده کنید: قرمز و سیاه. اگر رنگ‌هاى نقطه‌اى را انتخاب کنید، کاتالوگ باید دو فرایند را طى کند که حاوى دو برنامه‌ى کاربردى جوهر است: یکى براى سیاه و یکى براى قرمز. البته اگر قرمز رنگ پردازش‌شده باشد، باید از ترکیب جوهرهاى فیروزه‌اى، ارغوانى، زرد و سیاه استفاده کنید و براى ساخت این رنگ باید کاتالوگ را در چاپخانه‌اى چاپ کنید که از برنامه‌هاى کاربردى چهارجوهره یا بیشتر استفاده مى‌کند.

به علاوه، اگر به دفتر فنى چاپ مراجعه کرده و درخواست رنگ قرمز کنید، رنگى که با آن مواجه خواهید شد ممکن است رنگ قرمز ماشین آتش‌نشانى، خرمایى یا قرمز روشن مایل به صورتى باشد. اما اگر قرمزى که انتخاب کرده‌اید PMS 485 باشد، از هر چاپگرى در هر شهر و کشورى که استفاده کنید باز هم همان رنگ را در بروشور یا کارت تجارى خود خواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایى با Illustrator CC
فصل 2: استفاده از ابزارهاى Selection
فصل 3: ایجاد اشکال مقدماتى و فراتر از آن
فصل 4: استفاده از ابزار Pen و یکپارچه‌سازى تصاویر
فصل 5: استفاده از Type در Illustrator
فصل 6: سازمان‌دهى تصویرگرى‌ها
فصل 7: استفاده از لایه‌ها
فصل 8: حیات‌بخشیدن به تصویرگرى‌ها با رنگ‌ها
فصل 9: استفاده از ابزارهاى Transform و Distortion
فصل 10: کار با شفافیت و ابزارهاى جلوه‌هاى ویژه
فصل 11: استفاده از فیلترها و جلوه‌ها
فصل 12: استفاده از تصاویر Illustrator

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Illustrator CC برای همه: ایلاستریتور را آسان بیاموزید
نویسنده،
مترجملیلا ملکان
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات250
زبانفارسی
شابک978-622-7571-61-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Illustrator CC برای همه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Illustrator CC برای همه

برای دریافت کتاب Illustrator CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.