معرفی و دانلود کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم

عکس جلد کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم

هوش مصنوعی در دنیای امروز نقش پررنگی را در سطوح اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‌کند و اندرو هریسون در کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم قصد دارد روش‌های کسب سرمایه از طریق آن را به شما آموزش دهد. از زمان ورود چت جی‌پی‌تی، افراد متخصص به بازشناسی کارکردهای آن پرداخته‌اند و یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، وجه اقتصادی این پدیده است. با خواندن این کتاب روش‌های اصولی کسب درآمد از چت جی‌پی‌تی را می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم

از زمان رویداد اپیدمی کرونا، سازوکارهای دنیای امروز دگرگونی‌های زیادی را تجربه کرده است. یکی از این تحولات بزرگ معاصر را می‌توان در میزان دسترسی انسان به چت جی‌پی‌تی دانست. با روی‌کارآمدن این پدیده‌ی هوش مصنوعی، رخدادهای متعددی را در عرصه‌های مختلف رقم زده است. پیش از هرچیز، چت جی‌پی‌تی با تمام نقص‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، وارد بستر دانشگاهی شده. دانشجویان از چت جی‌پی‌تی به‌عنوان وسیله‌ای برای یافتن پرسش‌های درسی و امتحانی استفاده می‌کنند. بسیاری از پایان‌نامه‌ها و ایده‌های مقطع دکتر با کمک هوش مصنوعی به نگارش درمی‌آیند و حتی برای مکالمات روزانه در پلتفرم‌های مجازی، از چت جی‌پی‌تی استفاده می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم

بسیاری از افراد با بازشناسی و مطالعه‌ی چت جی‌پی‌تی به قابلیت‌های آن در کسب سرمایه و ایجاد بستری برای کار کردن پی برده‌اند. در دنیای امروز، چت جی‌پی‌تی یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در زمینه‌ی رسیدن به سرمایه و دستیابی به سود نقش پررنگی را ایفا کند. در این راستا، در سراسر دنیا آثار گسترده و متعددی در باب عملکردهای چت جی‌پی‌تی تألیف شده است. کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم (How to Make Money Online Using ChatGPT) نوشته‌ی اندرو هریسون (Andrew Harrisson) یکی از آثار مهم و برگزیده در این حوزه است. همانگونه که از عنوان این کتاب برمی‌آید، نویسنده کوشش دارد تمام سازوکارها و قابلیت‌های چت جی‌پی‌تی را در راستای کسب سرمایه شرح دهد و افق تازه‌ای را به روی مخاطبان باز کند. اندرو هریسون بدون هیچ ترسی می‌گوید همین امروز از شغل خود استعفا دهید و آنلاین درآمد کسب کنید!

این کتاب قرار است به شما بگوید برای کسب درآمد از طریق چت جی‌پی‌تی لازم است ابتدا در چه حوزه‌هایی فعالیت کنید و چه چیزهایی را کنار بگذارید. او شیوه٬ی استفاده از حقه‌ها و ترفندها را به شما می‌آموزد و در آخر راهکارهایی را برای بهره بردن از این بستر در قالب یک استراتژی مالی ارائه می‌دهد. به‌طورمشخص برای آنکه بتوانید از چت جی‌پی‌تی بهره ببرید، باید پیش از هرچیز بدانید که چگونه می‌توان از این پدیده در یک بستر مشخص بهره برد. در واقع آنچه اهمیت دارد نوع استفاده از چت جی‌پی‌تی است. اندرو هریسون برای آنکه بتواند داده‌ها و توصیه‌های خود را دقیق‌تر به مخاطبان انتقال دهد، از بازگویی روایت‌های واقعی بهره برده و به بیان تجربه کسانی پرداخته است که با اتخاذ مجموعه‌ای تصمیمات، توانسته‌اند با چت جی‌پی‌تی حرفه‌ی خود را رونق بخشند و حتی به یک میلیاردر تبدیل شوند!

در هر عصر، شیوه‌های درآمدزایی و ساختارهای زیست اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دگرگون می‌شود. در دنیای امروز این پلتفرم‌های مجازی، شغل‌های آنلاین و هوش مصنوعی هستند که نقش اصلی را برعهده گرفته‌اند. بنابراین فردی هشیار و موفق است که بتواند خودش را با زمانه همراه کند و استراتژی‌های کسب درآمد و ارتقای شغل را یاد بگیرد. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان در خانه، با استفاده از لپ‌تاپ یا کامپیوتر و به‌کارگیری چت جی‌پی‌تی کسب سرمایه کرد، بهتر است هرچه زوتر کتاب چگونه با چت‌ جی‌‌پی‌تی کسب درآمد کنیم تألیف اندرو هریسون را مطالعه کنید. این کتاب توسط زهرا جهانفریان به فارسی ترجمه شده و انتشارات شبنا آن را منتشر کرده است.

کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم

این کتاب برای همه‌ی علاقه‌مندان به تکنولوژی‌های جدید و همینطور همه‌ی کسانی که می‌خواهند با استفاده از چت جی‌پی‌تی کسب درآمد کنند،‌ مفید است.

در بخشی از کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم می‌خوانیم

یکی از مهارت‌های مهمی که هنگام استفاده از چت‌بات‌های هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی، باید آن را یاد بگیرید و درک کنید، دستور دادن است. اساساً این تنها شکل ارتباطی است که با چت‌بات دارید. آن را همچون زبان هوش مصنوعی در نظر بگیرید که چت‌جی‌پی‌تی به آن پاسخ می‌دهد. وقتی یاد بگیرید چطور دستورات مناسبی به چت‌بات بدهید، آن هم می‌تواند بهترین پاسخ‌ها را به شما ارائه دهد.

مهندسی دستورات به معنی فهماندن دقیق خواسته‌تان به چت‌بات هوش مصنوعی است. این کار معمولاً از طریق دستورات و گاهی از طریق ارائه‌ی نمونه‌هایی از نوع اطلاعاتی که نیاز دارید انجام می‌شود. اگر نمونه‌ای برای ارائه ندارید، می‌توانید در حد توانتان، چیزی را که در جستجوی آنید به بهترین شکل توصیف کنید.

مهندسی دستورات مؤثر به‌معنای تبدیل ایده‌ها یا درخواست‌های پیچیده به زبان ساده و مختصر است. ازآنجایی‌که شما با چت‌بات هوش مصنوعی صحبت می‌کنید و نه با انسان واقعی، نمی‌توانید جایی برای حدس و گمان باقی بگذارید. چت‌جی‌پی‌تی نمی‌تواند مفهوم نهفته در حرف‌هایتان را بفهمد یا حدس بزند که شما چه می‌خواهید، بلکه فقط می‌تواند سؤالی را که پرسیده‌اید بفهمد و پاسخ‌هایی نزدیک به آنچه می‌خواهید، در اختیارتان بگذارد.

هدف اصلی مهندسی دستورات، بهینه‌سازی کارایی چت‌بات است تا بیشترین بهره را از آن ببرید. واقعیت این است که اگرچه چت‌جی‌پی‌تی با مجموعه‌ای غنی از داده‌ها آموزش داده می‌شود، اما فقط در حدی «هوشمند» است که شما آن را برنامه‌ریزی کرده‌اید. تنها راهی که می‌توانید عملکرد و کاربرد واقعی چت‌بات را ببینید، یادگیری نحوه‌ی صحبت با آن است!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش یک: مقدمات
فصل 1: شروع کار با چت‌جی‌پی‌تی
فصل 2: چگونه از چت‌جی‌پی‌تی استفاده کنیم
فصل 3: رویای تولیدکنندگان محتوا
بخش دو: «چراها» و «چه‌چیزها»
فصل 4: چرا به‌صورت آنلاین کسب درآمد کنیم؟
فصل 5: نمونه‌هایی از کارهای درآمدزایی که می‌توانید با چت‌جی‌پی‌تی انجام دهید
فصل 6: پیش‌نیازها چه هستند؟
بخش سه: رسیدن به بالاترین میزان از بهره‌وری با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی
فصل 7: قدرت دستوراتی که شما به چت‌جی‌پی‌تی می‌دهید
فصل 8: راهکارهای بهره‌وری با چت‌جی‌پی‌تی
فصل 9: پیدا کردن حیطه‌ی کاری ویژه‌ی خودتان
بخش چهار: راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان
فصل 10: انتخاب مدل کسب‌وکار
فصل 11: انجام تحقیقات درمورد نیازهای بازار به‌صورت آنلاین
فصل 12: چگونه برای کسب‌وکار آنلاین خود، طرح تجاری تهیه کنید
بخش پنج: کسب‌وکار واقعی
فصل 13: ساخت موجودیت آنلاین شما
فصل 14: ایجاد استراتژی بازاریابی محتوایی
فصل 15: خدمات مشتریان خود را ارتقا دهید
بخش شش: فریلنسری با چت‌جی‌پی‌تی
فصل 16: اصول فریلنسری
فصل 17: شروع کسب‌و‌کار فریلنسری شما
فصل 18: خودتان را برای موفقیت فریلنسری آماده کنید
بخش هفت: مرحله‌ی بعدی چیست؟
فصل 19: چگونه در‌حالی‌که شغل تمام‌وقت دارید، کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید؟
فصل 20: چه ‌زمانی شغل تمام‌وقت خود را رها کنید
نتیجه‌گیری
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم
نویسنده
مترجمزهرا جهانفریان
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-622-90828-6-7
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم

خانم خداپرست
۱۴۰۳/۶/۱۴
برای کسانی که می‌خوان کسب و کاری برای خودشون شروع کنن مفیده
اما باید منابع بیشتری رو مطالعه کنند به غیر از این کتاب
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم

برای دریافت کتاب چگونه با چت‌ جی‌ پی‌ تی کسب درآمد کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.