معرفی و دانلود کتاب چه خوب که هشت پا نیستی!

عکس جلد کتاب چه خوب که هشت پا نیستی!
قیمت:
۲۹۰۰۰ ۱۷,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه خوب که هشت پا نیستی!

به‌نظرت اگر جای یک هشت‌پای آبی بودی، دنیا چه‌شکلی می‌شد؟ کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! یک ماجرای خیال‌انگیز و آموزنده است که به قلم داستان‌نویس دنیای کودکان، جولی مارکز نوشته شده. در این قصه‌ی بامزه، با یک روز از زندگی پسربچه‌ای بازیگوش همراه می‌شویم که عاشق گشت‌وگذار در تخیلات رنگارنگ خود است. او امروز می‌خواهد زندگی به عنوان یک هشت‌پا را تجربه کند، پس طولی نمی‌کشد که راهی دنیای حیوانات می‌شود.

درباره‌‌ی کتاب چه خوب که هشت پا نیستی!

اگر فکر می‌کنید بستن بند کفش‌ها یا اتو کردن شلوار کار طاقت‌فرسا و کسل‌کننده‌ای‌ست، باید بدانید شانس آورده‌اید که یک هشت‌پا نیستید. کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! (Good thing you’re not an octopus) یک تجربه‌ی فانتزی و متفاوت از دنیای حیوانات است. جولی مارکز (Julie Markes) قصه‌نویس محبوب کودکان در اثر تازه‌ی خود، خوانندگان را با پسر‌بچه‌ای کنجکاو و دوست‌داشتنی آشنا می‌کند؛ پسربچه‌ای که همچون دیگر هم‌سن‌وسال‌های خود، عاشق سوال پرسیدن و کندوکاو در دنیای پیرامون خود است. خبر خوب‌تر آن که تصویرگر ماهر او یعنی مگی اسمیت (Maggie Smith) نیز در این قصه همراهمان است تا این ماجرای شیرین را با رنگ‌ولعاب بیشتری نشان ما دهد.

یک روز که راوی کوچک داستان ما از خواب بیدار شد، با خود خیال کرد که پوشیدن لباس‌ها عجب کار خسته‌کننده‌ای‌ست. در همان‌لحظه بود که یک هشت‌پای دریایی به خیال او آمد و گفت: چه خوب که هشت پا نیستی! آن‌وقت بود که پسربچه فهمید حیوانات نیز در دنیای منحصر‌به‌فرد خود، دغدغه و چالش‌های گوناگونی دارند. مثلاً چه کسی می‌داند یک پلنگ برای خوردن شام لذیذ خود چه زحمت‌هایی می‌کشد؟ و یا یک پرنده برای حمام کردن باید چه کار کند؟ شاید بهتر باشد که از خود این حیوانات سوال کنیم!

کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! باب آشنایی و دوستی تازه میان کودکان و دنیای زیبای طبیعت و حیوانات است. نویسنده با ورود به جهان شگفت‌انگیز طبیعت و ترکیب کردن آن با جهان رویا و فانتزی، بساط یک داستان خنده‌دار و خیره‌کننده را به پا کرده است. این داستان پرفایده همچنین مقدمه‌ی خوبی برای آموزش مسئولیت‌پذیری و پذیرش خویشتن است. خوانندگان کوچک این قصه، با تخیل درباره‌ی موقعیت و جایگاه‌های گوناگون، ذهن باز‌تری نسبت به جهان اطراف پیدا می‌کنند و به بینش تازه‌ای درباره‌ی دنیای درونی خود و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن می‌رسند. این داستان خواندنی از محصولات سال 2001 میلادی است که نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی آن با تلاش انتشارات پرنده آبی و برگردان شهلا انتظاریان به دست شما می‌رسد.

کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید کودکان خردسال خود را با دنیای حیوانات و ویژگی‌های متفاوت آن‌ها آشنا کنید، می‌توانید این کتاب خواندنی را انتخاب کنید. خواندن این داستان شیرین برای گروه سنی 3 تا 8 سال عالی است.

در بخشی از کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! می‌خوانیم

دوست نداری کفش بپوشی؟
چه‌خوب‌که کرم ابریشم نیستی.

اگر کرم ابریشم بودی، شانزده‌تا پا داشتی که باید توی کفش‌هایت فرو می‌کردی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه خوب که هشت پا نیستی!
نویسنده
مترجمشهلا انتظاریان
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-121-098-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۱۷,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه خوب که هشت پا نیستی!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چه خوب که هشت پا نیستی!

برای دریافت کتاب چه خوب که هشت پا نیستی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.