معرفی و دانلود کتاب صوتی این درخت من است

عکس جلد کتاب صوتی این درخت من است
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این درخت من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این درخت من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این درخت من است

ماجرای یک سنجاب کوچولو و درختی که عاشقش آن است و نمی‌خواهد آن را با هیچ کسی قسمت کند را در کتاب صوتی این درخت من است! گوش بدهید. این کتاب را الیور تالک نوشته است و به بچه‌ها یاد می‌دهد که اگر وسایلشان را فقط و فقط برای خودشان نگه دارند و آن را با هیچ کس دیگر قسمت نکنند، طعم شادی را نخواهند چشید.

درباره‌ی کتاب صوتی این درخت من است!

احتمالا زیاد دیده٬اید که بچه‌ها حاضر نمی‌شوند اسباب‌بازی‌هایشان را با دیگران شریک شوند و به همین خاطر با همدیگر دعوا می‌کنند. کتاب صوتی این درخت من است! (It's my tree) به قلم الیور تالک (Olivier Tallec) نوشته شده است و به همین مسئله می‌پردازد. این کتاب به بچه‌ها یاد می‌دهد که شریک شدن وسایل مورد علاقه با بچه‌های دیگر تجربیات خوب و شادی را برای آن‌ها به همراه می‌آورد.

کتاب صوتی این درخت من است! داستان یک سنجاب است که عاشق درختش است و دوست ندارد مطلقا هیچ کس به آن درخت نزدیک شود و میوه‌اش را بچیند یا حتی میوه‌ی خودش را زیر درخت او بخورد! او دائما مواظب است که کسی دور و بر درخت نگردد یا خدایی نکرده به آن دست بزند و همیشه به دنبال راه‌های دور کردن دیگران از درخت عزیزش است؛ دروازه زدن، حصار کشیدن، دیوار ساختن. همه‌ی اینها می‌تواند درخت اورا حفظ کند اما آیا فکر خوبی هم هست؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی این درخت من است

ماجرای کتاب صوتی این درخت من است! از زاویه دید روباه روایت می‌شود و با زبان ساده و صمیمی به مسئله‌ی طمع و اغراق در مالکیت می‌پردازد.

کتاب صوتی این درخت من است! را سمیه حیدری به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. این کتاب با گویندگی حمزه خوشبخت به صورت صوتی در اختیار شما قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب این درخت من است!

  • کتاب صوتی این درخت من است درباره‌ی مواجهه با عواطف مختلفی است که بچه‌ها موقع به اشتراک گذاشتن چیزهایشان تجربه می‌کنند. (CM Magazine)
  • با خواندن این داستان چندلایه، می‌توانید بحث‌های مفصلی با بچه‌ها داشته باشید و درباره‌ی حرص، قانع بودن و همینطور هم بیهودگی مرزکشی میان خود و دیگران با آن‌ها حرف بزنید. (School Library Journal)
  • اثر حاضر یک داستان مدرن درباره‌ی طمع، خودخواهی و انزواطلبی ارائه می‌کند که با طنز اغراق آمیزش بسیار خوشخوان هم هست. (The Horn Book)

کتاب صوتی این درخت من است! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی این درخت من است می‌شنویم

اما اگر یک روز کسی به سرش بزند و بگوید که درخت من، دیگر درخت من نیست و درخت خودش است، آن وقت چی؟ و اگر کسی خواست میوه‌ی کاج من را زیر سایه‌ی درخت خودش یا میوه‌ی کاج خودش را زیر سایه‌ی درخت من بخورد، آن وقت چی؟

البته تو می‌توانی خودت را راضی کنی که آن‌جا کلی میوه‌ی کاج برای همه هست و حتی سایه‌ی کافی هم برای دو نفر وجود دارد... اما همه‌ی ما می‌دانیم که این فکرها به کجا می‌رسد: بعد آن درخت، درخت همه خواهد بود و میوه‌های کاج و سایه‌ی درخت، مال همه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
این درخت من است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این درخت من است
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویحمزه خوشبخت
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این درخت من است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این درخت من است

برای دریافت کتاب صوتی این درخت من است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.