معرفی و دانلود کتاب بلدم برم دستشویی!: آموزش دستشویی رفتن به کودکان

عکس جلد کتاب بلدم برم دستشویی!: آموزش دستشویی رفتن به کودکان
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بلدم برم دستشویی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بلدم برم دستشویی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بلدم برم دستشویی!: آموزش دستشویی رفتن به کودکان

کتاب بلدم برم دستشویی! نوشته‌ی آلیسون جاندو و تصویرسازی لوک اسکریون، یک داستان تصویری جذاب و آموزنده برای کودکان 2 تا 5 ساله است که به آن‌ها کمک می‌کند با اطمینان بیشتری پوشک را کنار بگذارند و از دستشویی استفاده کنند. این کتاب به والدین و کودکان کمک می‌کند تا فرآیند یادگیری استفاده از دستشویی را به تجربه‌ای مثبت و دلپذیر برای کودکان خود تبدیل کنند.

درباره‌ی کتاب بلدم برم دستشویی!

داستان کتاب بلدم برم دستشویی! (Let's Go to the Potty!: A Potty Training Book for Toddlers) که آلیسون جاندو (Allison Jandu) آن را نوشته، به‌صورت ساده و روان، با تصاویر رنگارنگ و متنوع، کودکان را جذب خود می‌کند و به آن‌ها نشان می‌دهد که استفاده از دستشویی چگونه است. تصاویر شاد کتاب در کنار کلماتی بامزه، سعی در ترغیب کودکان دارد که به جای پوشک، از دستشویی استفاده کنند. علاوه‌بر این، یک آهنگ کوتاه و ریتمیک در کتاب وجود دارد که کودکان را تشویق می‌کند با خواندن آن نیاز خود به دستشویی را به‌وضوح مطرح کنند.

معرفی و دانلود کتاب بلدم برم دستشویی!

محتوای کتاب به گونه‌ای طراحی شده که کودکان به‌راحتی مفهوم آن را درک کنند و به یادگیری علاقه‌مند شوند. کودکان می‌توانند این کتاب را هنگام استفاده از دستشویی بخوانند و این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا احساسات مثبتی نسبت به استفاده از دستشویی پیدا و یادگیری خود را تقویت کنند. رویکرد جامع کتاب باعث می‌شود که هر کودکی بتواند خود را در داستان ببیند و با آن ارتباط برقرار کند. همچنین کتاب شامل محتوایی مناسب برای سن کودکان است و از کلمات و جملات ساده و قابل فهم برای آن‌ها استفاده می‌کند.

کتاب بلدم برم دستشویی! یک ابزار ارزشمند برای والدینی است که به دنبال راهی برای آموزش استفاده از دستشویی به کودکان خود هستند. این کتاب که توسط سمیه حیدری در انتشارات مهرسا ترجمه شده با استفاده از داستان جذاب و تصاویر زیبا، کودکان را به یادگیری تشویق می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتر و به‌سادگی از دستشویی استفاده کنند.

کتاب بلدم برم دستشویی! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بلدم برم دستشویی! برای کودکان 2 تا 5 ساله‌ای مناسب است که می‌خواهند کم‌کم استفاده از پوشک را کنار بگذارند. والدین و مربیان می‌توانند از این کتاب به‌عنوان یک راهنمای عملی و دلپذیر برای آموزش کودکان استفاده نمایند و فرآیند یادگیری را به تجربه‌ای مثبت و شیرین تبدیل کنند.

در بخشی از کتاب بلدم برم دستشویی!: آموزش دستشویی رفتن به کودکان می‌خوانیم

چطور می‌فهمی کی باید بروی دستشویی؟
گوش کن ببین بدنت چه می‌گوید!
وقتی صداهایی از دلت می‌شنوی یا کمی دل‌پیچه می‌گیری، می‌دانی که وقتش رسیده بروی دستشویی!
سراغ یک بزرگ‌تر برو و از او کمک بخواه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بلدم برم دستشویی!: آموزش دستشویی رفتن به کودکان
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-7924-89-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بلدم برم دستشویی!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بلدم برم دستشویی!

برای دریافت کتاب بلدم برم دستشویی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.