معرفی و دانلود کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو

عکس جلد کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو

کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو نوشته‌ی آنوسکا آلپوز، نویسنده‌ی اسپانیایی است. نویسنده‌ای که عاشق نوشتن قصه‌هایی برای کودکان هستند. این الاغ سبز بامزه‌ و کوچولوی دوست‌داشتنی فقط دوست دارد علف بخورد و حرف مامانش را هم گوش نمی‌کند. این کتاب را برای کودکان شما پیشنهاد می‌دهیم؛ چون درباره‌ی اهمیت گوش دادن به حرف مادرها و خوردن غذاهای متنوع است.

درباره‌ی کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو

بارها شنیده‌ایم که قصه‌گویی باعث رشد کودک می‌شود؛ اما چگونه؟ قصه‌ها روی تخیل فرزاندان ما تأثیر شگرفی می‌گذارند و آن‌ها را سرگرم می‌کنند. انسان‌های قدیم دور آتش می‌نشستند و پیر قبیله یا حکیم جامعه‌ی آن‌ها قصه‌هایی از جنگ و دلاوری می‌گفت. امروز، ثابت شده که گوش‌دادن به قصه‌ها، به کودکان اعتماد به‌نفس بالایی می‌دهد و باعث دگرگونی قدرت تخیل آن‌ها می‌شود. مگر مخترعین بزرگ قدرت تخیل ندارند؟

عدم توانایی در بیان قصه‌های مختلف و متنوع شاید بسیار ناراحت‌کننده باشد، به‌خصوص وقتی بچه‌های ما به اتاق خواب می‌روند و از شما داستان جدیدی را طلب می‌کنند. ذهن و تخیل کودکان همیشه به دنبال کشف چیزهای جدید است و به‌راحتی از موضوعی به موضوع دیگر معطوف می‌شود؛ بنابراین شما باید قصه‌هایی انتخاب کنید که کودک را به‌خوبی سرگرم کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو

الاغ سبز کوچولوی داستان آنوسکا آلپوز (Anuska Allepuz) دوست دارد صبح تا شب به‌سراغ علف‌های رنگارنگ دور خانه‌شان برود و فقط علف بخورد. او دائماً برای صبحانه علف می‌خورد، تازه برای ناهار هم علف می‌خورد، حتی برای شام هم غذای اول آخرش علف است. همه چیز زندگی و تمام خوردنی‌های الاغ سبز داستان ما در علف خلاصه شده است، نه حتی میوه‌های آب‌دار خوشمزه! سؤال این است که آیا مامان این الاغ کوچولوی ما می‌تواند فرزند عزیزیش را راضی‌ کند تا غذای جدیدی را امتحان کند؟

غذای جدید برای رشد کودکان بسیار مفید است؛ اما الاغ کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو (Little Green Donkey) نوشته‌ی آنوسکا آلپوز نمی‌خواهد میوه‌ها و سبزی‌های جدید را امتحان کند؛ چون می‌ترسد چیز جدیدی را تجربه کند. خب، فکر می‌کنید این الاغ سبز ریزه‌میزه بالاخره به سراغ غذاهای جدید خوشمزه می‌رود؟

آنوسکا آلپوز که نویسنده‌ی مشهوری در بسیاری از کشورهاست و برخی از کتاب‌های او به زبان فارسی ترجمه شده داست در اسپانیا بزرگ شد و در همان‌جا هنرهای زیبا را در دانشگاه سالامانکا خواند. او بعدها به یکی از معتبرترین مدرسه‌های دنیا، یعنی مدرسه‌ی هنر کمبریج می‌رود و در آن‌جا در رشته‌ی تصویرگری کتاب کودک فارغ‌التحصیل می‌شود.

آنوسکا آلپوز نویسنده‌ی کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو به‌عنوان یک تصویرگر تمام‌وقت با ناشران اسپانیایی، مکزیکی و برزیلی کار کرده است و کارهای تصویری او در نمایشگاه کتاب کودک بولونیا انتخاب شده‌اند. آنوسکا آلپوز در فهرست نهایی جوایز «ای‌اوآی» (AOI) بود و برای جایزه‌ی مک‌میلان نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو نوشته‌ی آنوسکا آلپوز با ترجمه‌ی سمیه حیدری را می‌توانید با صدای پیمان قریب پناه بشنوید که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده است.

کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان دلبند زیر 5 سال شما پیشنهاد می‌دهیم. کتابی که به آن‌ها اهمیت خوردن غذاهای خوشمزه و متنوع را گوشزد می‌کند؛ پس کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو هم سرگرم‌کننده و هم آموزنده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
الاغ سبز کوچولو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی الاغ سبز کوچولو
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویپیمان غریب پناه
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو

مهری بهرامی
۱۴۰۳/۵/۲۴
خیلی خوشم اومد
حتما بخرید حتی چند بار گوش کردم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو

برای دریافت کتاب صوتی الاغ سبز کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.