معرفی و دانلود کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند

عکس جلد کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند

کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند داستان آذوقه جمع کردن دو سنجاب کوچولو به نام‌های سایریل بی‌خیال و بروس آینده‌نگر است که بر سر آخرین میوه‌ی کاج با هم به رقابت می‌پردازند. آن‌ها در نهایت پی به اشتباهشان می‌برند و تصمیم می‌گیرند با هم همکاری داشته باشند. این کتاب کودکانه‌ی آموزنده را ریچل برایت به رشته‌ی تحریر درآورده و برنده‌ی جایزه‌ی برگزیده‌ی کودکان سینزبری شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند

دوست پیدا کردن برای بچه‌های کوچولو می‌تواند چالش بزرگی باشد. چطور باید با دیگران ارتباط برقرار کنند؟ کمک کردن را از کجا یاد بگیرند؟ چقدر به خواسته‌های خودشان اهمیت بدهند و چقدر عواطف دیگران را هم در نظر بگیرند؟ کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند (The Squirrels Who Squabbled) نوشته‌ی ریچل برایت (Rachel Bright) داستان آموزنده‌ای است که در قالب قصه‌ی چند سنجاب کوچولو، دوستی و همکاری با دیگران را به کودکان آموزش می‌دهد.

سایریل سنجاب سربه‌هوایی است که در فصل‌های گرم فراموش کرده برای زمستانش آذوقه جمع کند. حالا روزهای آخر تابستان است و صدای پای پاییز همه جا را پر کرده، ‌اما انبار سایریل خالیِ خالی از هر قارچ و دانه‌ای است. تمام حیوانات با کار و تلاش فراوان انبارهای آذوقه‌شان را پر کرده‌اند و آماده‌ی یک استراحت طولانی می‌شوند، اما سایریلِ بی‌خیال و بازیگوش فقط به دنبال ماجراجویی و خوشگذرانی بوده. تا اینکه یک روز تابستانی اما سرد، سرش به سنگ می‌خورد و تصمیم می‌گیرد کمی غذا جمع کند. در همین فکر است که چشمش می‌افتد به آخرین میوه‌ی کاج جنگل و می‌دود تا آن را از روی شاخه بردارد، اما متوجه می‌شود یک سنجاب دیگر به نام بروس آینده‌نگر هم به آن میوه چشم دارد. این دو سنجاب بازیگوش با هم به رقابت می‌پردازند تا اینکه می‌فهمند باید به جای رقابت، به همدیگر کمک کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند

کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند با زبان ساده و کودکانه و در ترکیب با کمی هیجان و طنز، همدلی و همکاری را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. این کتاب را سارا عاشوری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا با صداپیشگی سارا عرب پوریان به انتشار رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

  • برنده‌ی جایزه‌ی برگزیده‌ی کودکان سینزبری؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی معلمان سامرست.

نکوداشت‌های کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

  • شخصیت‌های جالب و هیجان‌انگیز این کتاب به هر صفحه شادی و سرزندگی می‌بخشند. نویسنده این داستان را با دقت و ظرافت بالایی نوشته و گوش دادن به آن بسیار لذت‌بخش است. (نشریه‌ی بوک بگ)
  • کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند با پیام‌هایی که به بچه‌ها می‌دهد بسیار آموزنده است و آن را به شدت توصیه می‌کنیم. (ریدینگ زون)
  • این داستان بامزه نگاه طنزآمیزی به خودخواهی و ذهنیت خودمحور می‌اندازد. (اوینینگ اکو)
  • داستانی خواندنی و لذت‌بخش درمورد دوستی، قسمت کردن و شادی. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند برای چه کسانی مناسب است؟

والدین و مربیان می‌توانند این کتاب صوتی را برای بچه‌های 3 تا 7 ساله بگذارند و درباره‌ی موضوع آموزنده‌ی آن با آن‌ها گفتگو کنند.

در بخشی از کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند می‌شنویم

سنجاب‌ها مثل برق دنبال میوه‌ی کاج دویدند. این شروع یک مسابقه‌ی دانه‌ای در جنگل بود...

سایریل فریاد زد: «مال من است!» بروس فریاد کشید: «نه، مال خودم است!»

«تو هیچ شانسی نداری! بی‌خیال شو! تلاشت بی‌فایده است!»

سایریل داد زد: «من گرسنه‌ام! این میوه مال تو نیست!»

بروس فریاد زد: «جلو نیا! این میوه باید توی انبار من باشد!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
سنجاب‌ها وارد می‌شوند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند
نویسنده
مترجمسارا عاشوری
راویسارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند

برای دریافت کتاب صوتی سنجاب‌ها وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.