معرفی و دانلود کتاب صوتی بغلی ناسور

عکس جلد کتاب صوتی بغلی ناسور
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بغلی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بغلی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بغلی ناسور

کتاب صوتی بغلی ناسور به قلم ریچل برایت درباره‌ی بغلی ناسور کوچک است. او برای اولین بار از پدرش جدا می‌شود و دوستان جدیدی پیدا می‌کند، اما خیلی زود میان دوستانش دعوا می‌شود. بغلی ناسور به دنبال راهی برای آشتی دادن دوستانش می‌گردد و یادش می‌آید که شاید بتواند با بغل همه چیز را حل و فصل کند.

درباره‌ی کتاب صوتی بغلی ناسور

قصه‌ی بامزه‌ی کتاب صوتی بغلی ناسور (The Hugasaurus) اثر ریچل برایت (Rachel Bright) درباره‌ی یک دایناسور کوچک بنفش به نام بغلی ناسور است. این کتاب داستان کودکانه‌ی لطیفی است که به اضطراب جدایی در بچه‌ها می‌پردازد و قدرت همدلی و دوستی را در تغییر دادن جهان نشان می‌دهد.

در یک صبح آفتابی زیبا بغلی ناسور کوچولو با باباناسورش خداحافظی می‌کند و برای اولین بار تنهایی به زمین بازی می‌رود. بچه‌های دیگر در زمین بازی به او سلام می‌کنند. خیلی سریع و خوشحال و خندان با هم دوست می‌شوند و یک عالمه بازی می‌کنند. بغلی ناسور از این بابت خیلی خوشحال است، اما طولی نمی‌کشد که دایناسورهای کوچولو با هم دعوا می‌کنند و اوضاع خراب می‌شود. بغلی ناسور خیلی ناراحت می‌شود و تلاش می‌کند از تنها راهی که بلد است با مهربانی و محبت بچگانه دوستان جدیدش را دوباره با هم آشتی بدهد. او به یاد می‌آورد که باباناسور اینجور وقت‌ها او را محکم بغل می‌کند، پس او هم به سمت دوستانش می‌رود و یکی یکی بغلشان می‌کند. اما آیا این کار گرمای دوستی را به جمع کوچولوی آن‌ها برمی‌گرداند؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی بغلی ناسور

داستان کتاب صوتی بغلی ناسور یک پیام آموزنده و اخلاقی برای همه‌ی بچه‌ها دارد و آن این است که در مواقع سخت و ناخوشایند به جای عصبانی شدن و پا به زمین کوبیدن، به بهترین کار فکر کنند، بهترین تصمیم را بگیرند و موقعیتشان را بغل کنند. همچنین اضطراب جدایی بچه‌ها از والدین را به تصویر می‌کشد و به پدر و مادرها می‌آموزد که با آموزش به کودکانشان می‌توانند آن‌ها را برای چنین موقعیت‌هایی آماده کنند.

کتاب صوتی بغلی ناسور با ترجمه‌ی فارسی سیده هستی حسینی و به همت انتشارات مهرسا به چاپ رسید. نسخه‌ی صوتی این کتاب نیز توسط همین انتشارات تهیه شده است و شما آن را با گویندگی فردوس سلیمانی و زهره احمدی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب بغلی ناسور

این کتاب من را به یاد اولین روز مدرسه انداخت. مهربانی‌های لطیف آن و رفتار مودبانه‌ی آن به درد زندگی روزمره‌ی بچه‌ها می‌خورد. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی بغلی ناسور برای چه کسانی مناسب است؟

گوش دادن به این کتاب برای بچه‌های 3 تا 7 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی بغلی ناسور می‌شنویم

راستش امروز روز خاصی بود؛ قرار بود بغلی ناسور چند تا دوست پیدا کند! تازه، دلش می‌خواست بدود و قایم‌باشک بازی کند و البته گرگم به هوا!

بغلی ناسور و باباناسور هیچ وقتِ هیچ وقت از هم جدا نشده بودند... تا اینکه بالاخره امروز بغلی ناسور با کلی ذوق و شوق راه افتاد، و خیلی دلش می‌خواست ببیند در دنیای اطرافش چه خبر است.

بغلی ناسور زیر امواج طلایی خورشید بدوبدو کرد. هنوز خلی دور نشده بود که چند دایناسور کوچولو را دید که داشتند بازی می کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بغلی ناسور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بغلی ناسور
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
راویفردوس سلیمانی، زهره احمدی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بغلی ناسور

سلناتفی پور
۱۴۰۳/۵/۱۹
چون پسرم عاشق دایناسوره این کتاب رو خیلی دوست داره 😁
آرین عظیمی
۱۴۰۳/۶/۱۱
عالی پسر ٣/٥سالع است خیلی دوست داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بغلی ناسور

برای دریافت کتاب صوتی بغلی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.