معرفی و دانلود کتاب این منم لئوناردو داوینچی

عکس جلد کتاب این منم لئوناردو داوینچی
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این منم لئوناردو داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این منم لئوناردو داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این منم لئوناردو داوینچی

رؤیاها واقعیاتی هستند که منتظرند به وقوع بپیوندند. برد ملتزر نویسنده‌ی کتاب این منم لئوناردو داوینچی در این کتاب مصور کودکانه، ما را با زندگی پسر کنجکاو و خلاقی آشنا می‌کند که می‌خواهد رؤیاهایش را واقعیت ببخشد و در همین مسیر از یک پسر معمولی به یکی از تأثیرگذارترین و مشهورترین افراد جهان تبدیل می‌شود.

درباره‌ی کتاب این منم لئوناردو داوینچی

افرادی که به اندازه‌ی کافی دیوانه هستند که فکر می‌کنند می‌توانند دنیا را تغییر دهند، درنهایت هم واقعاً این کار را می‌کنند. کتاب این منم لئوناردو داوینچی
(I Am Leonardo Da Vinci) اثر برد ملتزر (Brad Meltzer) قصد دارد این ایده را نشان دهد که چگونه بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ، به دست آدم‌های معمولی رخ می‌دهند.

شاید او را بیشتر به‌عنوان نقاش می‌شناسیم. اما لئوناردو داوینچی در طول زندگانی خود، وقت خودش را تنها به نقاشی محدود نمی‌کرد. داوینچی در عصر رنسانس علاوه‌بر نقاشی، توانایی‌های دیگرش را نیز دست کم نگرفت. او می‌خواست زیبایی را در مجسمه‌سازی، معماری، نقشه‌کشی و حتی مهندسی نیز کشف کند. برخلاف تصور عموم در عصر مدرن که اغلب فکر می‌کنند یک انسان تنها از 10 درصد مغز خود استفاده می‌کند، داوینچی، مردِ خستگی‌ناپذیرِ دوران رنسانس، باور داشته که یک انسان معمولی می‌تواند بسیاری از دانش و فنون حاکم بر دنیای اطرافش را فرا بگیرد. با استناد به این عقیده‌ی داوینچی، می‌توان گفت که یک انسان از لحاظ ذهنی قدرت‌های زیادی دارد که شاید از مهارت‌های خود آگاهی نداشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب این منم لئوناردو داوینچی

برد ملتزر می‌خواهد این نکته را به کودکان بیاموزد که دست از آرزوهای خود نکشند و رؤیاهایشان را جدی بگیرند. او در کتاب این منم لئوناردو داوینچی ویژگی‌هایی را به‌تصویر می‌کشد که بچه‌ها را تشویق می‌کند تا قهرمانانه زندگی کنند.

کتاب این منم لئوناردو داوینچی اثر برد ملتزر توسط سیده هستی حسینی به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا آن را چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) مجموعه‌ای‌‌ از داستان‌های مصور است که نویسنده‌ی آن برد ملتزر و تصویرگر آن کریستوفر الیوپولوس (Christopher Eliopoulos) است. هر جلد از این مجموعه کتاب ما را با زندگی فردی معمولی آشنا می‌کند که با تلاش در مسیر آرزوهایش، آن‌ها را تحقق بخشیده و به شخصیتی تأثیرگذار در تاریخ بدل شده است. برد ملتزر در هر کتاب از این مجموعه، زندگی یکی از مشاهیر را با داستانی جذاب برای کودکان به‌ تصویر کشیده است تا آن‌ها بتوانند در همان سن قهرمان درون خود را بیدار کنند و باور کنند که می‌توانند مثل قهرمان داستان دنیا را تغییر دهند. «این منم آملیا آرهارت» و «این منم جین گودال» از جمله کتاب‌های این مجموعه هستند.

اقتباس‌ها از کتاب این منم لئوناردو داوینچی

در نوامبر سال 2019 مجموعه‌ای تلوزیونی در شبکه‌ی PBS Kids به نمایش درآمد که با الهام از مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند ساخته شده بود. این مجموعه‌ی تلویزیونی انیمیشن کودکان به نام خاویر ریدل و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) با کارگردانی کوری بابیاک با هدف معرفی شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار تاریخ برای کودکان ساخته شد. قسمت دوازدهم این مجوعه تلوزیونی از کتاب این منم لئوناردو داوینچی اقتباس شده است.

کتاب این منم لئوناردو داوینچی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب براب کودکان 7 تا 12 سال که علاقه‌مند به سرگذشت افراد معروف هستند بسیار جذاب است. همچنین روایت این کتاب می‌تواند راهنمای مناسبی برای مربیان کودک باشد.

در بخشی از کتاب این منم لئوناردو داوینچی می‌خوانیم

از همه مهم‌تر اینکه توی کارگاه وروکیو،‌ یک عالمه آدم جورواجور می‌آمدند و درباره‌ی آناتومی، هندسه، معماری و تاریخ عهد عتیق حرف می‌زدند. تازه، آن‌جا یک دنیا کتاب هم بود؛ درباره‌ی همه چیز.

اولین اثر هنری مستقل من، یک سپر جنگی بود که مشتری سفارش داده بود روی آن نقاشی بکشم. برای اینکه کارم واقعی‌تر بشود، فقط نقاشی نکردم. از اعضای بدن واقعی یک مارمولک، مار، خفاش، جیرجیرک، ملخ و حتی چندتا پروانه استفاده کردم - همه را یکی‌یکی چسباندم روی کار. خیلی بوی افتضاحی می‌داد. پدرم آن سپر را گرفت و برای مشتری یکی دیگه خرید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این منم لئوناردو داوینچی
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-743707-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این منم لئوناردو داوینچی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این منم لئوناردو داوینچی

برای دریافت کتاب این منم لئوناردو داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.