معرفی و دانلود کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار

عکس جلد کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار
قیمت:
۶۹۵۰۰ ۴۸,۶۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار

امروزه بازار معاملات مالی و ارز دیجیتال تبدیل به یک مکان هیجان‌انگیز برای کسب تجربه و درآمد شده است. شناسایی این بازار عجیب و غیرمنتظره کار سختی نیست. کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار نوشته‌ی ری وانگ مطالب مفیدی درباره‌ی این موضوع ارائه کرده و روشی مفید در جهت شناسایی برخی از مختصات بازارهای مالی را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار

در دنیای کنونی با از بین رفتن امنیت شغلی در بیشتر مشاغل و کافی نبودن درآمد افراد، گرایش به معامله‌ی آزاد در بازار رمز افزایش یافته است. البته کسب درآمد در این بازارِ نوین نیاز به اطلاعات کافی و دانشی دارد که افراد را از بروز رفتارهای هیجانی دور کند. معاملات هیجانی باعث ایجاد ناامنی برای افراد تازه‌وارد شده و امکان سوءاستفاده برای معامله‌گران بزرگ این بازار را فراهم می‌کند. در کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار (Price Action Market Traps) نوشته‌ی ری وانگ (Ray Wang) یکی از روش‌های شناسایی و تحلیل نمودارها و معاملات بازار ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پرایس اکشن دانشی است که معامله‌گران در بازارهای مالی از آن استفاده می‌کنند تا نوسانات بازار را مورد تحلیل قرار داده و بتوانند تصویر دقیقی از رفتار معامله‌گران دیگر داشته باشند. پرایس اکشن این امکان را فراهم کرده که کاربران با آگاهی کامل نسبت به نقطه‌های حساس در نمودارهای مالی، لحظه‌ی ورود و خروج خود به معامله را تشخیص دهند. ری وانگ در کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار مفاهیم اولیه‌ی مربوط به پرایس اکشن، کندل‌ها و بازارهای ارز دیجیتال را ارزیابی کرده است و بیش از هرچیز موضوع تله‌های بازار در پرایس اکشن را مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب مخاطب را در جهت شناسایی هرچه بهتر رفتار معامله‌گران و به‌طورکلی ویژگی‌های ناشناخته‌ی بازارهای مالی راهنمایی می‌کند.

یکی از نکات مهمی که ری وانگ به‌واسطه‌ی تجربه‌ی خود در معامله‌گری و شناسایی بازارهای ارز دیجیتال تشریح می‌کند، یافتن شیوه‌ی منحصربه‌فرد هر معامله‌گر در بازار است. او در کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار علاوه‌بر ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی چگونگی تحلیل و بررسی بازارهای مالی، بر این نکته تأکید دارد که یافتن روش منحصربه‌فرد در بازار معاملات اهمیت زیادی دارد و درواقع هویت هر شخص را در تجارت نوین جهانی مشخص می‌کند. نویسنده‌ی این کتاب با اشاره به نمونه‌های متعددی که تجربه‌ی معامله‌گران در کسب سودهای کلان را بازگو می‌کند، کپی کردن و تقلید از روش‌های استفاده‌شده را باعث شکست مالی و عدم پیشرفت معامله‌گر می‌داند.

یکی دیگر از مفاهیم کاربردی که در کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار به تشریح آن پرداخته می‌شود، کندل (Candle) است. این واژه به معنای شمع است، اما در بازار معاملات به ستون‌هایی گفته می‌شود که نوسان قیمت‌ها را نشان می‌دهد و تحلیل کاربران از تغییر قیمت‌ها در هر معامله را سرعت می‌بخشد. ری وانگ توضیح می‌دهد که آشنایی با کندل‌ها از جمله ضروری‌ترین کارهایی است که معامله‌گران باید بر آن اشراف داشته باشند. ری وانگ در این کتاب با زبانی ساده موضوع پرایس اکشن را طی مراحلی تدریجی بررسی کرده و با ترسیم مختصات نمودارهای مالی مختلف تلاش می‌کند روش‌های علمی مناسبی برای آموزش مخاطب ارائه کند.

کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار نوشته‌ی ری وانگ با ترجمه‌ی محمدرضا شیروانی توسط انتشارات نبض دانش منتشر شده است.

کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به بازراهای مالی و مطالعات بورس و فارکس مناسب است. همچنین معامله‌گران فعال در بازارهای ارز دیجیتال از مطالب این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار می‌خوانیم

در بازار مالی، معامله‌کردن و تصمیم‌گیری برای اغلب معامله‌گران چالش بزرگی است. تشخیص بین روند و دامنه بازار می‌تواند برای آن‌ها مبهم و دشوار باشد. این امر قابل‌درک است؛ زیرا این دو وضعیت شباهت‌هایی دارند که می‌تواند باعث ابهام و اشتباهات شود.

روند، فرایندی است که معمولا به یک مرحله شکست منتهی می‌شود. از سوی دیگر، دامنه نشان‌دهنده استحکام و پایداری است. بازار مانند یک موج تلاطمی، میان روند و دامنه حرکت می‌کند.

همچنین شبیه به صعود کوه است که شما بالا می‌روید و احساس می‌کنید که به مقصد اصلی‌تان نزدیک شده‌اید. در این نقطه انرژی خود را تأمین کرده و استراحت می‌کنید، و پس از بازیابی انرژی به ادامه صعود می‌پردازید. اگر انرژی خود را بازیابی نکنید، ممکن است به پایین برگردید. به همین ترتیب، بازار نیز با همین شیوه عمل می‌کند و معامله‌گران باید بادقت و حوصله به تحلیل و انتخاب‌هایشان پرداخته و به تصمیم‌گیری منطقی دست یابند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: روان‌شناسی شکل‌گیری تله‌ها
فصل 1: بازار یک میدان جنگ است
فصل 2: پرایس اکشن: زبان منحصربه‌فرد بازار
فصل 3: روند و دامنه
معامله در بازار دامنه (پرایس‌اکشن جانبی)
ویژگی دامنه
دامنه معاملاتی ناقص
فصل 4: بازگشت
الگوی بازگشتی اصلی - سقف/کف دوقلو
نظرهای مربوط به AB=CD، ناقص بودن
فصل 5: اهمیت تایید
جزئیات تایید
فصل 6: حمایت و مقاومت
فصل 7: شکاف قیمت
فصل 8: نظریه انقباض و انبساط
بخش دوم: تله‌ها را بشناسید و از آن‌ها بهره‌برداری کنید
فصل 1: تله معمولی
فصل 2: تله حد ضرر
فصل 3: تله «خیلی بزرگ»
فصل 4: تله «شکست ناموفق»
فصل 5: تله «پشت سرهم»
فصل 6: اخبار
فصل 7: موارد ویژه صبحگاهی
نظرهای نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-8246-30-7
موضوع کتابکتاب‌های بازارهای مالی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۵۰۰ ۴۸,۶۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار

برای دریافت کتاب پرایس اکشن: تله‌های بازار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.