معرفی و دانلود کتاب معاملات روزانه برای معاش

عکس جلد کتاب معاملات روزانه برای معاش
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معاملات روزانه برای معاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معاملات روزانه برای معاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معاملات روزانه برای معاش

کتاب معاملات روزانه برای معاش نوشته‌ی اندرو عزیز، بر روی استراتژی معامله‌ی روزانه متمرکز می‌شود و اصول و مبانی این شیوه‌ی سرمایه‌گذاری را تشریح می‌کند. این راهنما با کمک قانون‌ها و استراتژی‌هایی کاربردی به سرمایه‌گذاران مبتدی یاد می‌دهد که چطور سهام مناسبشان را بیابند، زمان معامله را تشخیص دهند و ریسک کنند تا در انواع بازارهای مالی موفق باشند.

درباره‌ی کتاب معاملات روزانه برای معاش

بسیاری از مردم تصور می‌کنند معامله در بورس یعنی سهمی را بخریم، وقتی قیمت آن بالا رفت، آن را بفروشیم. این ساده‌ترین و پیش‌پاافتاده‌ترین برداشت از معاملات مالی است. چون اگر سرمایه‌گذاری آن‌قدر ساده بود، همه می‌توانستند به سود سرشاری برسند. درحالی‌که طبق برآوردها، نود درصد از معامله‌گرها شکست می‌خورد و سرمایه‌شان را از دست می‌دهند. این مسأله نشان می‌دهد که برای ورود به بورس یا هر بازار مالی دیگری باید از دانش کافی برخوردار بود و استراتژی‌های آن را شناخت. کتاب معاملات روزانه برای معاش (How to Day Trade for a Living) نوشته‌ی اندرو عزیز (Andrew Aziz)، به یکی از کاربردی‌ترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، یعنی معاملات روزانه می‌پردازد و سعی می‌کند اصول و مقدمات آن را شرح دهد. این راهنما مفهوم معاملات روزانه را توضیح می‌دهد و به افراد مبتدی و غیرحرفه‌ای یاد می‌دهد که چگونه آن را به کار ببندند. این استراتژی به خاطر ماهیتش از ریسک بالایی برخوردار است، به همین دلیل باید خیلی محتاطانه به آن وارد شد.

معرفی و دانلود کتاب معاملات روزانه برای معاش

معامله‌ی روزانه به معاملات کوتاه‌مدت و سریعی اطلاق می‌شود که ظرف یک روز انجام می‌شوند. در این شیوه، سرمایه‌گذار باید تا زمانی که بازارها بسته می‌شوند، معاملاتش را به پایان برده باشد. این رویکرد دقیقاً در برابر استراتژی سرمایه‌گذاری بلندمدت قرار می‌گیرد؛ به این معنا که نوسانات بازار شدیداً بر روی معاملات روزانه تأثیر دارد و آن را تغییر می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود ریسک آن خیلی بالاتر برود. اگر معامله‌گر استراتژی‌های درستی اتخاذ کند و به شکلی منطقی دست به خرید و فروش بزند، می‌تواند از این نوسان به نفع خود بهره گیرد و سود ببرد. ولی اگر تصادفی و احساسی دست به عمل بزند، حتی ممکن است بخش زیادی از سرمایه‌اش را از دست بدهد. اندرو عزیز در کتاب معاملات روزانه برای معاش، تلاش کرده چندین استراتژی برای موفقیت در این نوع معاملات ارائه دهد. عزیز که خود تِرِیدر و مشاور مالی سرشناسی به شمار می‌رود، در کتابش به سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد که از میان انواع سبدها، چطور سهم مناسب را پیدا کنند. او همین‌طور در مورد زمان معامله هم ‌صحبت می‌کند و می‌گوید که چگونه می‌توان در زمان درست سهم را خرید یا فروخت و از بازار خارج شد.

معاملات روزانه گرچه ظرف یک روز به ثمر می‌رسند، ولی نباید تصور کرد با این شیوه ظرف مدت کوتاهی ثروتمند می‌شوید. اندرو عزیز در کتاب معاملات روزانه برای معاش بر این نکته تأکید دارد و می‌گوید باید توجه داشت که معامله در این بازارها بسیار سخت است. چون سرمایه‌گذارانی که وارد آن می‌شوند بسیار باهوش و حساس هستند و معمولاً خیلی سریع به نوسانات واکنش نشان می‌دهند. دلیلش این است که در این معاملات هیچ پولی خلق نمی‌شود، بلکه هر چه هست پول ما و دیگران است. طبیعتاً آن‌ها هم مثل ما، نه‌تنها نمی‌خواهند پولشان را از دست بدهند بلکه می‌خواهند سهم بیشتری هم به دست آوردند. این کشاکش باعث می‌شود ما با یک بازار فشرده و پرفشار مواجه باشیم. او در کتابش در مورد ابزارها و پلتفرم‌های معامله صحبت می‌کند و نحوه‌ی مدیریت کردن ریسک‌ها را می‌آموزد.

کتاب معاملات روزانه برای معاش را مانی الهی ترجمه کرده و انتشارات بورس به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب معاملات روزانه برای معاش

  • یک کتاب کلاسیک درباره‌ی معاملات روزانه. (اکونومیست)
  • بهترین کتاب معاملات روزانه برای افراد مبتدی. (دیوید ریوم، استاد اقتصاد دانشگاه)
  • جامع‌ترین کتابی که درباره‌ی معاملات فعال نوشته شده. (استیون ایست، اقتصاددان، استراتژیست و تحلیلگر)

کتاب معاملات روزانه برای معاش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای اولین بار قصد سرمایه‌گذاری در بورس و دیگر بازارهای مالی را دارید، این کتاب راهنما برای شماست.

در بخشی از کتاب معاملات روزانه برای معاش می‌خوانیم

هدف اصلی یک معامله‌گر روزانه مصمم، کشف توازن قدرت بین گاوها و خرس‌ها و شرط‌بندی روی گروه برندگان است. اگر گاوها خیلی قوی‌تر باشند، باید خرید کنید و نگه دارید. اگر خرس‌ها خیلی قوی‌تر باشند، باید فروش یا فروش امانی داشته باشید. اگر هر دو طرف تقریبا قدرت برابری داشته باشند، معامله‌گران باهوش کناری می‌ایستند. آن‌ها اجازه می‌دهند که گاوها و خرس‌ها با یکدیگر مبارزه کنند و تنها زمانی وارد معامله می‌شوند که اطمینان معقولی در مورد احتمال برتری یکی از طرفین حاصل کنند.

شما هرگز نمی‌خواهید در طرف اشتباه معامله قرار بگیرید. بنابراین، مهم است که یاد بگیرید چگونه شمع‌ها را بخوانید و چگونه در حین معامله، به طور پیوسته، رفتار قیمت را تفسیر کنید. صدها الگو از نمودارهای شمعی، با نام‌های تخیلی، وجود دارند، که با جستجو در گوگل می‌توانید آن‌ها را بیابید، از جمله: سر و شانه‌ها، فنجان و دسته، کودک رها شده، پوشش ابر تیره، شکاف تاسوکی نزولی، سنجاقک، ستاره سحرگاهی، ستاره شامگاهی، سه واحد نزولی، هارامی، ساندویچ، سه کلاغ سیاه، و سه سرباز سفید.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیش‌گفتار مترجم
فصل 1: مقدمه
فصل 2: نحوه انجام معاملات روزانه
خرید امانی، فروش امانی
معامله‌گران خرد در برابر حقوقی‌ها
فصل 3: مدیریت ریسک و حساب
سه گام برای مدیریت ریسک
روانشناسی معاملات و مدیریت ریسک
فصل 4: چگونه سهام مناسب را برای معامله بیابیم؟
شکارچیان آلفا
یافتن سهام مناسب معامله
سهام‌یابی لحظه‌ای روزانه
برنامه‌ریزی معاملات براساس نتایج سهام‌یاب‌ها
فصل 5: ابزارها و پلت‌فرم‌های من
با کدام کارگزار کار کنیم؟
پلت‌فرم معاملاتی و داده‌های بازار
فهرست پایش و سهام‌یاب‌ها
انجمن معامله‌گران
فصل 6: معرفی نمودارهای شمعی
فرفره‌‌ها
دوجی‌ها: ساده، ستاره ثاقب و چکش
فصل 7: مهم‌ترین استراتژی‌های معاملات روزانه
مدیریت معاملات
الگوی ABCD
مومنتوم پرچم افزایشی
معامله براساس بازگشت از بالا و از پایین
معامله براساس روند میانگین متحرک
معامله براساس VWAP
معامله براساس خطوط حمایت یا مقاومت
سایر استراتژی‌های معاملاتی
استراتژی شخصی خود را توسعه دهید
فصل 8: گام به گام به سوی یک معامله موفق
ایجتد فهرست پایش
برنامه معاملاتی (ورود، خروج و حد ضرر)
اجرای برنامه
من چگونه این کار را انجام دادم؟
فصل 9: گام‌های بعدی برای معامله‌گران مبتدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معاملات روزانه برای معاش
نویسنده
مترجممانی الهی
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-600-7872-94-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معاملات روزانه برای معاش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب معاملات روزانه برای معاش

برای دریافت کتاب معاملات روزانه برای معاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.