معرفی و دانلود کتاب هنر خواندن نمودار

عکس جلد کتاب هنر خواندن نمودار
قیمت:
۶۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر خواندن نمودار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر خواندن نمودار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر خواندن نمودار

معامله‌گران در دنیای تجاری امروز بیش از هرچیز نیاز به ارتقای دانش خود نسبت به ابزارهای مطالعاتی قیمت‌ها دارند. خواندن نمودار یکی از این ابزارهای مفید است که معامله‌گران را راهنمایی می‌کند. در کتاب هنر خواندن نمودار نوشته‌ی لارنس چان آموزش‌های کاربردی برای استفاده‌ی صحیح از نمودارها ارائه شده است.

درباره‌ی کتاب هنر خواندن نمودار

معامله‌گران بازارهای ارز برای رسیدن به اهداف خود در بازه‌های زمانی مشخصی، نیاز به آشنایی با عناصر مختلفی در فرایند معامله دارند. تغییر قیمت‌ها در این بازار نوسان زیادی دارد و معامله‌گری که آمادگی واکنش به نوسان را نداشته باشد، چاره‌ای غیر از ترک بازار و یا پذیرش ضررهای مالی ندارد. یکی از ابزارهایی که در آگاهی از تغییر قیمت‌ها مؤثر است، نمودار قیمت است. معامله‌گران موفق باتوجه‌به چگونگی افزایش و کاهش قیمت‌ها در نمودار و با بررسی دقیق واکنش خریداران و فروشندگان، معاملات خود را انجام می‌دهند. کتاب هنر خواندن نمودار (The Art of Chart Reading) نوشته‌ی لارنس چان (Lawrence Chan)، توانایی مخاطب را در تشخیص حرکت قیمت‌ها از روی نمودار بالا برده و به او کمک می‌کند حضور موفقی از خود در بازار ارز به ثبت برساند.

نمودارها کاربرد بسیاری در معاملات پیچیده‌ی امروزی دارند. شرکت‌ها، کمپانی‌های صنعتی، سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران ثروتمند و چهره‌های ناشناس تجاری، در یک بازار رقابتی وارد معاملات غیرمنتظره‌ای شده و بی‌وقفه شروع به خریدوفروش می‌کنند. ناگفته پیداست که تماشاگرِ این معرکه، در تشخیص واکنش هر یک از شخصیت‌های تجاریِ حاضر در این بازار سردرگم می‌شود. نمودار تنها چیزی است که تصویر دقیقی از تغییر قیمت‌ها ارائه می‌کند و معامله‌گران را به‌صورت واقعی با نوسان بازار مواجه می‌سازد. البته لارنس چان در کتاب هنر خواندن نمودار چهره‌ی دیگری از نمودارها را نیز نمایان می‌سازد و توجه مخاطب را به ابعاد تازه‌ی نمودارها معطوف می‌سازد.

کتاب هنر خواندن نمودار در تلاش است اهمیت خواندن نمودار و استفاده از اطلاعاتی که نمودارها در اختیار معامله‌گر قرار می‌دهند را بازگو کند. لارنس چان در این کتاب با تشریح عملکرد هر معامله‌گر در بازار، به این موضوع تأکید دارد که نمودارها تنها برای بررسی تغییر قیمت‌ها کاربرد ندارند. هر معامله‌گر با حضور خود در بازار، شخصیت منحصربه‌فردی را تثبیت می‌کند و معامله‌گران دیگر در تشخیص ویژگی‌های بازار و آگاهی از حرکت قیمت‌ها نیاز به توانایی تحلیل و ارزیابی شخصیت‌های تجاری نیز دارند. این نویسنده به مخاطب آموزش می‌دهد که از طریق خواندن نمودار با ویژگی‌های معامله‌گران دیگر و همین‌طور برندهای تجاری معتبر آشنا شود.

نمودارها حاوی اطلاعات مهمی هستند که اگر معامله‌گران استفاده از تمامی امکانات نمودار را فرابگیرند، نسبت به سایر معامله‌گران و اشخاصی به‌صورت هیجانی اقدام به معامله می‌کنند، حضوری مؤثر خواهند داشت. لارنس چان در کتاب هنر خواندن نمودار به مخاطب می‌آموزد که ضمن آشنایی با مفاهیم اولیه‌ی مربوط به خواندن نمودارها، بهترین زمان برای ورود و خروج به بازار را تشخیص دهند. درواقع مهم‌ترین کاربرد نمودارها و تصویری که از حرکت قیمت‌ها ارائه می‌کنند، مشخص کردن حضور به‌موقع معامله‌گران در چرخه‌ی خریدوفروش است. این کتاب با ارزیابی دقیق و بررسی تمامی عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نمودار و با آموزش تکنیک‌های لازم جهت بررسی داده‌ها، مهارت خواندن نمودار را در مخاطب تقویت می‌کند

کتاب هنر خواندن نمودار نوشته‌ی لارنس چان با ترجمه‌ی محمدرضا شیروانی توسط انتشارات نبض دانش منتشر شده است.

کتاب هنر خواندن نمودار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای معامله‌گران بازار سرمایه و ارز و همین‌طور علاقه‌مندان به کتاب‌‌های آموزش کسب‌وکار مناسب است.

در بخشی از کتاب هنر خواندن نمودار می‌خوانیم

در ترسیم خطوط روند کلاسیک با اتصال دو نوسان مهم یا نوسان، کف یک خط روند حمایتی ترسیم می‌شود ابتدا دو نوسان کف پی در پی را انتخاب کرده بین آن‌ها خطی کشیده و خط روند حمایتی را به وجود آورده‌ایم. سپس دو نوسان سقف متوالی را انتخاب کرده یک خط بین آن‌ها کشیده و خط روند مقاومتی را تعیین کرده‌ایم با رسم یک خط موازی با خط روند که قسمتی از نوسان کف بین دو نوسان سقف یا برعکس را لمس می‌کند - یک کانال روند ایجاد شده است. به همین سادگی. اما همان‌طور که برخی از نوسانات منتهی‌الیه مهم‌تر از سایرین هستند برخی از خطوط روند نیز اهمیت بیشتری دارند راه حل این موضوع این است که بدانیم چگونه به خطوط روند خود اجازه دهیم به ما بگویند که کدام یک از آن‌ها مهم هستند کدام یک مهم نیستند و به چه دلیل من می‌خواهم این مفهوم را با یک تصویر از نمودار 6 ساعته جفت ارز یورو ٫ دلار EUR٫USD به شما نشان دهم.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1- مقدمه: مقدمه‌ای بر خواندن نمودار
بخش 2- ساختارهای خواندن نمودار
بخش 3- معامله کردن با خطوط روند
بخش 4- الگوهای پایه
بخش 5- الگوهای پیچیده
بخش 6- کار کردن با چند بازه زمانی
بخش 7- اجرای خواندن نمودار
بخش 8- تمرین
بخش 9- ارتقا هنر خواندن نمودار
بخش 10- بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر خواندن نمودار
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-8246-26-0
موضوع کتابکتاب‌های بازارهای مالی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر خواندن نمودار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر خواندن نمودار

برای دریافت کتاب هنر خواندن نمودار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.