معرفی و دانلود کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال

عکس جلد کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال

سوسن ملکشاهی در کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال، به دوستداران این حوزه کمک می‌کند تا اولین گام‌های خود را در این عرصه با آگاهی و اطمینان بیشتری بردارند و با سود بیشتر و زیان کمتری روبه‌رو شوند. بنابراین، اگر مشتاق ورود به این حوزه و در پی یافتن منبع جامعی برای آگاهی بیشتر از زیر و بم ارزهای دیجیتال هستید، مطالعه‌ی این اثر برای شما سودمند خواهد بود.

درباره‌ی کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال

با توجه به گسترش روزافزون استفاده از ارزهای دیجیتال و محبوبیتی که میان مردم سراسر دنیا پیدا کرده‌اند، ممکن است شما هم در پی یافتن بهترین راه برای ورود به این حوزه و کسب سود از آن باشید. اما دنیای ارزهای دیجیتال هم مانند هر حوزه‌ی دیگری، سرشار از جزئیات مهمی‌ست که می‌توانند تاثیرات بسیار زیادی بر سود و زیان شما داشته باشند و عدم توجه به این جزئیات و نکات، ممکن است خسارت‌هایی را به همراه داشته باشد که در همان قدم‌های اول، شما را از ادامه‌ی راه منصرف کند. درصورتی‌که با کسب دانش در این زمینه و رعایت نکات استفاده از آن، می‌توان سود قابل‌توجهی را به دست آورد و با پیشرفت آن در سراسر دنیا هم‌گام بود. از همین رو، مراجعه به منابعی که می‌توانند اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند، ضروری است. کتاب ورود به دنیای شگفت‌انگیز ارزهای دیجیتال از سوسن ملکشاهی، یکی از آثاری‌ست که به صورت مفصل به این حوزه پرداخته و هر آن‌چه را که برای شروع مسیر خود به آن احتیاج دارید، در اختیارتان قرار خواهد داد.

اگر به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشید، حتماً بارها و بارها اسم بلاک‌چین را هم شنیده‌اید. نویسنده‌ی کتاب حاضر، یک فصل کامل را به بلاک‌چین اختصاص داده و ساختار، هدف، بخش‌های مختلف آن، انواع و کاربردهایی را که دارد و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بنابراین، برای اولین گامِ آگاهی از زیروبم ارزهای دیجیتال، با بلاک‌چین آشنا خواهید شد. در ادامه، به صورت کلی به تعریف ارز دیجیتال، تفاوت آن با پول معمولی و رایج و ارز مجازی، تاریخچه و انواع آن و نحوه‌ی معامله و کاربردهایی که دارد، می‌پردازد. بخش سوم کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال، به بیت‌کوین اختصاص یافته و به جرات می‌توان گفت یکی از مفصل‌ترین بررسی‌هایی را که روی بیت‌کوین انجام شده در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در واقع با خواندن این بخش از کتاب، تقریباً به پاسخ اکثر سوالاتی که در رابطه با بیت‌کوین، مزایا و معایب، تاریخچه و آینده و قوانین و ریزجزئیات آن دارید، خواهید رسید.

پس از این که اطلاعات اولیه را در رابطه با ارزهای دیجیتال به دست آوردید، مسیر کتاب شما را به سمت اصول استخراج یا ماینینگ سوق می‌دهد. فرآیند آن و اصول کلی‌ای که دارد در این بخش شرح داده شده‌اند. در ادامه، نویسنده به نکات حول ترید یا معامله‌ی ارزهای دیجیتال پرداخته و مزایای آن، ریسک‌هایی که دارد، اشتباهاتی که ممکن است در این زمینه رخ دهد، نکات مهم و استراتژی‌های مختلف معاملاتی را ذکر می‌کند. تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال و اصول و تفاوت‌های آن‌ها و نکاتی که باید در رابطه با هریک بدانید نیز در بخش‌های بعدی این اثر مورد بررسی قرار داده شده‌اند. در پایان کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال، نویسنده توضیحات خود را با شرح نکاتی در رابطه با اصول ورود به بازار ارزهای دیجیتال تکمیل می‌کند و بنابراین، هر آن‌چه را باید در ابتدای مسیر بدانید، به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد داد. همین موضوع هم این راهنمای آموزشی را به یک گزینه‌ی خوب برای تازه‌کارها تبدیل می‌کند. گفتنی‌ست این اثر به کوشش نشر بید به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

در صورتی که به ارزهای دیجیتال علاقه‌مندید اما سوالات متعددی در این زمینه دارید و می‌خواهید اولین گام‌های خود را برای ورود به این حوزه با اطمینان و دقت بیشتری بردارید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال می‌خوانیم

بسیار حیاتی است که بدانیم سیستم‌های احراز هویت بر اساس بلاک چین نیازی به اشتراک‌گذاری مستقیم یا صریح اطلاعات حساس ندارند. به‌جای آن، داده‌های دیجیتالی می‌توانند توسط تکنیک‌های رمزنگاری، قابلیت اشتراک‌گذاری پیدا کنند و تصدیق شوند، مانند سیستم عملکرد هشینگ، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر (Zero Knowledge Proofs). از طریق استفاده از الگوریتم هشینگ، می‌توان هر اطلاعاتی را به یک هش تبدیل کرد که یک سری رشته و ریسمان بسیار بلند از اعداد و ارقام است. در این مورد، هش تمامی اطلاعاتی را که برای ساخت اطلاعات استفاده شده است ارائه می‌دهد و به‌عنوان یک اثر انگشت دیجیتال عمل می‌کند.

بالاتر از آن، مؤسسات دولتی یا دیگر مراکز مورد اعتماد می‌توانند امضاهای دیجیتالی را فراهم کنند تا به اطلاعات و مستندات موجود اعتبار رسمی ببخشند. برای مثال، یک شهروند اطلاعات خود را به یک آژانس مجاز ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند یک هش منحصربه‌فرد (اثر انگشت دیجیتالی) برای او ایجاد کنند. آن آژانس مجاز می‌تواند یک امضای دیجیتال خلق کند تا اعتبار آن هش را تأیید کند؛ به این معنی که می‌توان از آن به‌عنوان یک مستند و اطلاعات رسمی استفاده کرد. به‌غیراز آن، سیستم رمزنگاری اثبات دانایی صفر (Zero KnowledgeProofs)، اجازه می‌دهد تا اعتبارنامه‌ها یا هویت‌ها بدون نمایش هرگونه اطلاعات درون خود، اشتراک‌گذاری و تأیید شوند، چنان‌که اگر اطلاعات درون آن رمزنگاری نشده باشد، تصدیق آن همچنان می‌تواند با این روش صورت بگیرد. با استفاده از این‌ روش رمزنگاری، برای مثال شما می‌توانید بدون اینکه به کسی ثابت کنید چند سال دارید، چقدر تجربه دارید و بخواهید اطلاعات شخصی‌تان را فاش کنید، شغل خود را ایجاد کنید، وام بگیرید یا وارد مکان‌هایی شوید که به احراز هویت نیاز دارند. مفهوم احراز هویت خودمختار به مدلی اشاره دارد که در آن هر یک از کاربران کنترل کاملی به اطلاعات و داده‌های خود دارند و می‌توانند آن‌ها را در کیف‌های دیجیتالی شخصی خود، مانند کیف‌های رمزنگاری‌شده، محفوظ نگه دارند. درنتیجه، شخص می‌تواند تصمیم بگیرد که چه زمانی و چگونه اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: بلاک چین
فصل دوم: ارز دیجیتال
فصل سوم: بیت کوین
فصل چهارم: استخراج یا ماینینگ (Mining)
فصل پنجم: معامله‌گری یا ترید، اصول مهم در معامله‌گری و استراتژی‌های معاملاتی
فصل ششم: تحلیل تکنیکال و فاندامنتال
فصل هفتم: چگونه وارد بازار ارز دیجیتال شویم؟
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال
نویسنده
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-622-7910-97-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال

برای دریافت کتاب ورود به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.