معرفی و دانلود کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول

عکس جلد کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول

جیانگ چن، نام شاهزاده‌ای است که شخصیت اصلی کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول را تشکیل می‌دهد. اما هیچ کس مطمئن نیست این جیانگ چن کدام جیانگ چن است و تنها چیزی که همه می‌دانیم این است که اینجا جای این شاهزاده نیست. جیانگ چن شاهزاده‌ی سرزمین جاودانی و صاحب قدرت و دانش بی‌انتهایی بود که اکنون در بدن شاهزاده‌ی فانی محقر و بی‌دست‌وپایی گیر افتاده است. پلاو دیز، در این مجموعه داستان فانتزی تلاش این شاهزاده برای نجات سرزمین پدری و خلاص شدن از بدن فانی‌اش را به تصویر می‌کشد.

درباره‌ی کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول

جیانگ چن، شاهزاده‌ی سرزمین جاودان و وارث قلمروی بهشتی است که با وجود میلیون‌ها سال فرصتی که برای مطالعه و تمرین در زمینه‌های مختلف داشته در هیچ زمینه‌ای رقیب ندارد. همه‌چیز بر وفق مراد پیش‌می‌رود تا روزی که جیانگ چن در بدن فانی فرد غریبه‌ای بیدار می‌شود. او به‌سرعت متوجه می‌شود که در تابوتی خوابیده و انگار روح جاودانه‌ی او به بدن فرد تازه درگذشته‌ای نزول کرده است. این فرد تازه درگذشته هم کسی نیست جز جیانگ چن، پسر یکی از فرمانده‌های قدرتمند چین. این آغاز داستان کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول (A Shadowy Rise: Book 1 of Sovereign of the Three Realms) است که توسط پلاو دیز (Plow Days (Li Tian)) به نگارش درآمده است.

به ادامه‌ی داستان برگردیم. اوضاع وقتی برای جیانگ چن سخت‌تر می‌شود که می‌فهمد صاحب قبلی بدن دست دومش در واقع به مرگ طبیعی نمرده است، بلکه بعد از اشتباه احمقانه‌ای که ازش سر زده و باعث خشم شدید امپراتور شده است، دستور قتلش صادر شده و حالا او علاوه‌بر دردسر پیدا کردن راه بازگشت به سرزمین جاودان و نجات میراث پدری‌اش، باید با خیل دشمنانی که می‌خواهند سر به تنش نباشد هم مواجه شود.

معرفی و دانلود کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول

جیانگ چن به‌دنبال درمان غیرممکن معضلش خود را در شرایط دشواری می‌بیند. او درحالی‌که یاد می‌گیرد با بدن فانی‌اش کنار بیاید، برای اولین بار در طی میلیون‌ها سال با وحشت فنا و مرگ هم دست و پنجه نرم می‌کند. درعین‌حال که تلاش می‌کند وضعیت زندگی جدیدش را درک کند، لازم است راه بازگشت به زندگی پیشین خود را هم پیدا کند. خود را در شرایطی می‌بیند که باید برای حفظ زندگی‌ای تلاش کند که برایش هیچ ارزشی قائل نیست. او تبدیل به یکی از موجودات فانی شده که قبلاً به دیده‌ی تحقیر بهشان نگاه می‌کرد. همه در این موضوع اتفاق نظر دارند که صاحب بدن فانی‌اش یکی از به‌دردنخورترین موجودات زمین است پس چرا این همه دشمن به‌دنبال کشتن او هستند؟ آیا جیانگ چن واقعاً به‌دلیل یک باد دررفته به مرگ محکوم شده؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوالات شما را به خواندن کتاب پادشاهی سه قلمرو - کتاب اول دعوت می‌کنیم.

کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول با ترجمه‌ی ماندانا نادمی و چاپ نشر طلوع ققنوس به شما تقدیم می‌شود.

کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول را به تمام علاقه‌مندان ادبیات داستانی، به‌خصوص داستان‌های فانتزی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول می‌خوانیم

اوایلش همه چیز عادی بود! ولی وقتی عبادت به مرحله‌ی بوسیدن زمین رسید، جیانگ چن تلنگش درمی‌رود. همه می‌دانند مرحله‌ی بوسیدن زمین یکی از مهم‌ترین مراحل مراسم دعاست برای همین لازم است در این مدت سکوت محض باشد. این راهی برای نشان‌دادن احترام و وفاداری به سرزمین بهشتی است؛ اما در رفتن تلنگ جیانگ چن همان و زرتی سکوت را شکستن همان شد که نباید می‌شد! به جایگاه والای بزرگان توهین شد. خلاصه تفسیر این صدا شد آیا مضر هست یا نیست! چرا بی‌صدا نبود! خلاصه شاید همه می‌توانستند بی‌خیالش شده و فقط با گرفتن نفس‌هایشان از آن رد شوند؛ اما آهنگ بلند زارت مصیبت شد! بماند که تلنگ دررفته بسی بدبو بود و توهینی به درگاه مقدس محسوب شد. کشیش اعظم از این اتفاق در مراسم حسابی وحشت‌زده شد و بلندبلند شروع به لعن و نفرین کرد! جوری که انگار قرار بود ستون‌های دنیا و آسمان روی سرشان فروبریزند و همین بهانه شد تا خشم شاه لوی شرقی تحریک شود و به‌خاطر عشق کورکورانه‌اش به دختر دوست‌داشتنی‌اش نگهبان‌ها را صدا کند و دستور داد تا می‌خورد جیانگ چن را کتک بزنند! تازه بعد از کلی کتک‌زدن! بازهم دلش خنک نشد و دستور داد تا پسرک را از دروازه شهر آویزان کنند تا درس عبرتی برای بقیه بشود.

و اما حال ماجرا! با این کار جیانگ چن خوراک لاشخورها و کرکس‌ها می‌شد و دیگر حتی جسدش هم تحویل بابایش داده نمی‌شد. پس بزرگان و اشراف به شاه گوشزد کردند که این کار ممکن است بر ساحت شاهی خدشه وارد کند و برای مراسم بهشتی بدبیاری... پس شاه از خیرش گذشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول
نویسنده
مترجمماندانا نادمی
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات740
زبانفارسی
شابک978-622-5871-16-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول

برای دریافت کتاب پادشاهی سه قلمرو - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.