معرفی و دانلود کتاب هولمز، مارگارت و پو: سه کارآگاه استثنایی و شهری پر از رمز و راز

عکس جلد کتاب هولمز، مارگارت و پو: سه کارآگاه استثنایی و شهری پر از رمز و راز
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۷۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هولمز، مارگارت و پو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هولمز، مارگارت و پو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هولمز، مارگارت و پو: سه کارآگاه استثنایی و شهری پر از رمز و راز

کتاب هولمز، مارگارت و پو نوشته‌ی جیمز پترسون و برایان سیتس کتابی است که قلب خواننده را به تپش می‌اندازد و او را وارد دنیایی سراسر هیجان و دلهره می‌کند. سه کارآگاه با یکدیگر یک تیم خوفناک و حیرت‌آور را شکل می‌دهند و چندین پرونده‌ی به‌ظاهر دشوار را حل می‌کنند. پرونده‌هایی که پرده از سیاهی‌ها و پلیدی‌های بروکلین برمی‌دارند.

درباره‌ی کتاب هولمز، مارگارت و پو

شاید با دیدن عنوان کتاب، «هولمز، مارگارت و پو» ابتدا پیش خودتان فکر کنید که قرار است اثری درباره‌ی شرلوک هولمز بخوانید که ادگار آلن پو آن را نوشته و ژانر معمایی-جنایی با ژانر وحشت و گوتیک ادغام شده باشد. اما جیمز پترسون و برایان سیتس با ذکاوت خودشان این اسامی را برای کتابشان انتخاب کرده‌اند که اتفاقاً به یک قصه‌ی جنایی در فضای تیره‌وتار بپردازند. شخصیت‌های داستان کتاب، برندن هولمز، مارگارت مارپل و آگوست پو، یک شرکت تحقیقات خصوصی را اداره می‌کنند و سرشان هم حسابی شلوغ و بازارشان حسابی گرم است.

پرونده‌های مختلفی به این سه شخصیت سپرده می‌شود، از سرقت آثار هنری ارزشمند و آدم‌ربایی گرفته تا پرونده‌ی قتل‌هایی که ده‌ها سال است حل نشده‌اند و نیز در میان این پرونده‌ها، با چیزهایی مثل زندان مخوف زیرزمینی و فساد و رشوه‌خواری در بین قدرتمندترین افراد شهر روبه‌رو می‌شوند. اما طولی نمی‌کشد که پیشرفت‌های چشمگیر و روش‌های نامتعارفشان و گذشته‌های گنگ‌شان توجه پلیس نیویورک و اف‌بی‌آی را جلب می‌کند. ناسلامتی این سه کارآگاه خصوصی دارند اسرار شهری را برملا می‌کنند که شب زنده‌دار است و فساد در آن جا خوش کرده‌است.

معرفی و دانلود کتاب هولمز، مارگارت و پو

در بروکلینِ نیویورک وقتی جنایت یا قتلی رخ می‌دهد، همه می‌روند سراغ این سه شخصیت؛ برندن هولمزی که «مغز» گروه است و با استنتاج و منطق مظنون‌ها را شناسایی می‌کند، مارگارت مارپلی که «چشمان» گروه است و در رصدکردن اوضاع نکته‌سنج و ظریف عمل می‌کند و در نهایت آگوست پو «نیروی قوی» این تیم سه‌نفره است که تک‌تک سرنخ‌ها را دنبال می‌کند، فارغ از اینکه ممکن است انتهای سرنخ به جایی تاریک و خطرناک ختم بشود.

جیمز پترسون (James Patterson)، از معروف‌ترین نویسنده‌های ژانر هیجان‌انگیز، و برایان سیتس (Brian Sitts)، قهرمان‌های قدیمی و محبوب مردم را هنرمندانه در عصر کنونی بازآفرینی کرده‌اند. کتاب هولمز، مارگارت و پو (Holmes, Margaret & Poe)، رمانی بسیار جذاب و پرکشش است و خواننده را میخ‌کوب می‌کند. بنابراین بی‌علت نیست که در آمازون و ساندی تایمز توانست به فروش بالایی برسد و در لیست پرفروش‌ها قرار بگیرد.

روند روایی کتاب هولمز، مارگارت و پو به شدت تند است و حوصله‌ی خواننده را با توضیحات اضافه و غیرضروری سر نمی‌برد. پترسون حتی در جاهایی از رمانش، شوخی‌هایی هم می‌کند و همین طنزآمیزی باعث می‌شود که خواندن کتابش روان‌تر و لذت‌بخش‌تر شود. جیمز پترسون و برایان سیتس با ادای دینی به سر آرتور کانن دویل، خالق شخصیت محبوب ادبی، شرلوک هولمز، آگاتا کریستی خالق خانم مارپل، و ادای احترام به ادگار آلن پو، شاعر و نویسنده‌ی معروف آمریکایی که یکی از اصلی‌ترین نویسندگان در ژانر گوتیک و وحشت به شمار می‌رود، یک داستان جنایی و هیجان‌انگیز خلق کرده‌اند. معصومه مظاهری نیز این رمان جذاب را ترجمه و انتشارات گویا آن را چاپ و منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب هولمز، مارگارت و پو

  • پترسون و سیتس با این رمان هیجان‌انگیز و جذاب، خواننده را سر حال می‌آورند. (Publishers Weekly)
  • یک اثر رازآلود کلاسیک و اعجاب‌انگیز و طنزآمیز از سلطان جنایی‌نویس‌ها. رمانی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز با روایتی تند. (کریس ویتاکر)
  • سرگرم‌کننده. (Financial Times)
  • یکی از داستان‌سرایان کاربلد در تمام دوران. (پاتریشیا کورنوِل، نویسنده)
  • نویسنده‌ای با مهارتی عجیب در روایت داستان‌های هیجان‌انگیز. (مارک لاسِن، Gurdian)
  • جای هیچ پرسشی نیست که چرا جیمز پترسون معروف‌ترین نویسنده‌ی ژانر جنایی در دنیاست... ساده بگویم کسی بهتر از او در این سبک نمی‌نویسد. (جفری دیوِر، نویسنده)

کتاب هولمز، مارگارت و پو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ژانر جنایی و رازآلود علاقه دارید، خصوصاً‌ اگر از طرفداران شخصیت‌هایی مثل هولمز و خانم مارپل هستید که با قصه‌شان با سبک نوشتاری ادگار آلن پو ترکیب شده باشد، بی‌تردید این کتاب در فهرست آثار محبوبتان قرار خواهد گرفت.

در بخشی از کتاب هولمز، مارگارت و پو: سه کارآگاه استثنایی و شهری پر از رمز و راز می‌خوانیم

زمانی که سه کارآگاه خصوصی به بخش مدیریت اداره‌ی پلیس نیویورک واقع در طبقه‌ی آخر رسیدند، پو جلوتر از بقیه به‌طرف دفتر رئیس پلیس راه افتاد. منشی‌ای بیست و چند ساله پشت میز بزرگی از جنس چوب بلوط نشسته بود. پو همان‌طور که پیش می‌رفت نگاهی به اتیکت اسم او انداخت و بعد گلویش را صاف کرد و با لحنی بسیار صمیمی شروع به حرف‌زدن کرد، گویی سال‌هاست زن را می‌شناسد. «صبح به خیر سامانتا. حالت چطوره؟ ما باید رئیس رو ببینیم. خیلی زود.»

منشی بُراق شد و با تندی گفت: «بگم کی اومده؟» شنیدن همین جمله‌ی کوتاه کافی بود که پو متوجه لهجه‌ی متمایز زن که مختص اهالی کویینز بود، بشود. پو دقیق‌تر به او نگاه کرد. لباس‌ها و جواهرات سامانتا حکایت از اعتمادبه‌نفس بسیار زیاد او داشتند و ناخن‌های مانیکورشده‌اش به تیزی خنجر به نظر می‌رسیدند. پو فوراً متوجه شد که این زن ساده‌لوح نیست و به این زودی‌ها تسلیم نخواهد شد.

او گفت: «کارآگاه هولمز، مارپل و پو.» و بعد کارت شناسایی خود را با ژست مخصوص شعبده‌بازان از کیف پولش بیرون آورد.
سامانتا کارت شناسایی پو را گرفت و گفت: «هولمز، مارپل و پو؟ شوخی می‌کنید؟»
هولمز روی میز خم شد و گفت: «ما کارآگاهان خصوصی هستیم و خبرهای مهمی برای رئیس پلیس داریم. خبرهایی حیاتی.»
طرز نگاه‌های سرد و بی‌اعتنای سامانتا تغییر کرد و از پو پرسید: «باهاشون قرار دارین؟»
مارپل جلوتر آمد و آرام گفت: «ما از ناپدیدشدن اسلون استون اطلاع داریم. این قضیه به شهردار هم مربوط می‌شه.»

سامانتا سرش را کمی جلو آورد و پرسید: «اسلون استون؟» پو متوجه افزایش ناگهانی علاقه‌ی دختر به موضوع شد. منشی سرش را پایین انداخت و شروع به گرفتن شماره‌ کرد. پو از پشت تلفن صدای زنی را ‌شنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هولمز، مارگارت و پو: سه کارآگاه استثنایی و شهری پر از رمز و راز
نویسنده،
مترجممعصومه مظاهری
ناشر چاپینشر گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-622-312-231-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۷۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هولمز، مارگارت و پو

شهرزاد
۱۴۰۳/۶/۲۹
با توجه به اسم یا معرفی کتاب منتظر داستان هیجان انگیزتری بودم ولی داستان معمایی یا پیچیده و هیجان انگیز نبود البته جالب و خوندنی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هولمز، مارگارت و پو

برای دریافت کتاب هولمز، مارگارت و پو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.