معرفی و دانلود کتاب میراث لورین 2: قدرت شش

عکس جلد کتاب میراث لورین 2: قدرت شش
قیمت:
۳۴۰۰۰ ۲۳,۸۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میراث لورین 2: قدرت شش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میراث لورین 2: قدرت شش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میراث لورین 2: قدرت شش

این سفر پرحادثه‌ای است که لورین‌ها آغاز کرده‌اند و از شما می‌خواهند که با آن‌ها همراه شوید. کتاب میراث لورین 2: قدرت شش نوشته‌ی پیتاکوس لور فانتزی جذابی برای نوجوانان است. این کتاب مورد توجه مخاطبین بسیاری بوده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب میراث لورین 2: قدرت شش

داستان‌های فانتزی برای نوجوانان جذابیت ویژه‌ای دارد. وقتی که شخصیت‌های فانتزی با ویژگی‌های انسانی معرفی می‌شوند، نوعی همذات‌پنداری اتفاق می‌افتد که مختص کتاب‌های فانتزی است. مخاطب با دنبال کردن داستان‌های دنباله‌دار وارد یک دنیای ناشناخته می‌شود و از وقایعی که به‌صورت ذهنی تجربه می‌کند و همین‌طور از اتفاقات پیش‌بینی‌ناپذیری که ممکن است برای شخصیت‌های محبوبش رخ دهد، لذت وافری می‌برد. کتاب میراث لورین 2: قدرت شش (The Power of Six, Lorien Legacies Book 2) نوشته‌ی پیتاکوس لور (Pittacus Lore) ماجرای جنگی را روایت می‌کند که بین زمینی‌ها و فرازمینی‌ها روی می‌دهد. البته این فرازمینی‌ها کاملا شبیه خود ما هستند.

کتاب میراث لورین 2: قدرت شش، جلد دوم از مجموعه داستان میراث لورین است. در این قسمت، جان اسمیت به همراه شخصیتی دیگر وارد جستجویی جذاب و مبارزه‌ای عجیب می‌شوند. آن‌ها در حال فرار هستند و از سویی باید پیش از آنکه به دست موگادوری‌ها بیفتند همراهان خود که همان شخصیت‌های فانتزی شهر لورین هستند را نیز پیدا کنند. داستانی که شخصیت‌های مختلف این کتاب را به هم پیوند می‌دهد، حول محور یافتن افرادی می‌چرخد که قرار است باهم در یک پیکار شرکت کنند. شخصیت‌های محوری در هر داستان از این مجموعه کتاب، وقتی که به زمین می‌رسند باید به دنبال آدم‌هایی بگردند که از لورین آمده‌اند. از طرفی آن‌ها امیدوارند که نشانه‌ای از موجوات مرموز و متخاصمی پیدا کنند که به لورین حمله کرده‌اند. این جستجوی طولانی که پیتاکوس لور با در نظر گرفتن خواسته‌های مخاطبین نوجوان طراحی کرده، جذابیت داستان را دوچنان می‌کند.

شخصیت‌های کتاب میراث لورین 2: قدرت شش ویژگی‌های انسانی بارزی دارند و در ظاهر هیچ تفاوتی با انسان‌ها ندارند. شخصیت‌های اصلی داستان در مجموعه کتاب میراث لورین 9 نوجوان پر شور و قدرتمند هستند که برای رسیدن به هدفی بزرگ مبارزه می‌کنند. هر قسمت از این مجموعه کتاب توسط یک یا دو نفر از این شخصیت‌ها روایت می‌شود. نویسنده از طریق معرفی راوی به این شکل قصد دارد ماجرای هر قسمت از کتاب را با شور و هیجانی همراه سازد تا مخاطب نوجوان به خوبی در بطن داستان و مکان‌های فانتزی قرار بگیرد.

معرفی و دانلود کتاب میراث لورین 2: قدرت شش

کتاب میراث لورین 2: قدرت شش نوشته‌ی پیتاکوس لور با ترجمه‌ی پیمان اسماعیلیان توسط نشر افق منتشر شده است.

درباه‌ی مجموعه کتاب میراث لورین

مجموعه داستان میراث لورین نوشته‌ی پیتاکوس لور شامل چندین کتاب مجزا است و داستان‌های پیوسته‌ی این مجموعه با شخصیت‌های مختلفی شکل می‌گیرد. بعضی از شخصیت‌ها در طول داستان به‌صورت مشترک حضور دارند و برخی به‌عنوان مهمان ناخوانده توسط راوی به جنگی خیالی و پرتنش دعوت می‌شوند. این مجموعه کتاب داستان سفر لورین‌ها را روایت می‌کند که پس از نابودی سیاره‌ی خود به زمین می‌آیند. لورین سیاره‌ای است که به دست موجوداتی خشن به نام موگادوری‌ها تصرف شده است و نه نفر از اهالی آن فرار کرده‌اند تا شاید بتوانند در سیاره‌ای دیگر موگادوری‌ها را پیدا کنند. موگادوری‌ها دشمنان سرسخت لورین‌ها هستند که بعد از جنگی تمام عیار، باعث این شده‌اند لورین‌ها سرزمین خود را ترک کرده و در سیاره‌ای دیگر با هم متحد شوند.

کتاب قدرت شش جلد دوم از این مجموعه است. جلدهای دیگر این مجموعه عبارتند از: «سقوط پنج»، «ظهور نه»، «من شماره‌ی چهار هستم» و «جنگل بزرگ».

نکوداشت‌های کتاب میراث لورین 2: قدرت شش

  • پیتاکوس لور با همان ایده‌ای که در داستان قبل انتخاب کرده بود، این قسمت را گسترش می‌دهد. این مثلث عاشقانه‌ی جذاب که بین جان، شماره شش و سم شکل می‌گیرد، ابعادی به داستان اضافه می‌کند که شخصیت‌ها را به رمزگشایی وا می‌دارد. (Voice of Youth Advocates)
  • ریتم تند، اکشنی که فراتر از واقعیت است و مبارزه با نیروی شر، مجموعه‌ای را شکل داده‌اند که برای مخاطبین ژانر علمی تخیلی بسیار جذاب است و مشتاقانه در پی قسمت‌های بعد خواهند بود. (Chicago Tribune)

اقتباس سینمایی از مجموعه کتاب میراث لورین

از این مجموعه داستان فیلمی سینمایی به کارگردانی دی جی کاروسو در سال 2011 اقتباس شده است.

کتاب میراث لورین 2: قدرت شش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مخاطبین نوجوان و علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی مناسب است.

در بخشی از کتاب میراث لورین 2: قدرت شش می‌خوانیم

ذهنم به قدری درگیر است و اسیر عواطف شده که خواب را از سرم می‌برد: درد و رنج، سردرگمی، احساس گناه ناکرده. بیست دقیقه‌ی دیگر هم به‌زور در رختخواب می‌مانم و آخر کار تسلیم می‌شوم. پتویم را کنار می‌زنم و یک شلوار بلند و یک تی‌شرت خاکستری می‌پوشم. برنی‌ کوزار هم دنبالم از اتاق بیرون می‌زند و وارد راهرو می‌شویم. به اتاق نشیمن سرکی می‌کشم که ببینم سم بیدار است یا نه. مثل کرمی در پیله، یک پتو به خودش پیچیده و روی زمین خوابیده است. روی پاشنه دور می‌زنم و می‌روم. اتاق شش درست در طرف دیگر راهرو روبه‌روی اتاق خودم است و درش نیمه‌لا است. همان‌طور می‌ایستم و نگاهی می‌اندازم و صدای وول خوردن شش را روی زمین می‌شنوم.

شش نجوا می‌کند: «جان؟»

جا می‌خورم و قلبم درجا به تپشی تند می‌افتد.

هنوز پشت در ایستاده‌ام و جواب می‌دهم: «هان؟» «چی‌کار داری می‌کنی؟»

به نجوا جواب می‌دهم: «هیچی. خوابم نمی‌بره.»

می‌گوید: «بیا تو.» در را هل می‌دهم. اتاقش مثل قیر سیاه و تاریک است و هیچ چیز دیده نمی‌شود. «همه چی مرتبه؟»

می‌گویم: «آره، خبری نیست.» لومنِ دست‌هایم را کمی روشن می‌کنم که مثل چراغ‌خواب عمل می‌کند. نگاهم را از او می‌دزدم و فقط کفپوش اتاق را نگاه می‌کنم. «فقط ذهنم خیلی درگیره. گفتم برم بیرون یک‌کم بدوم یا قدمی بزنم یا هرچی.» «اینکه خطرناکه، مگه نمی‌دونی؟ یادت نره که جزو ده نفر اول تو فهرست تحت ‌تعقیب‌های اف‌بی‌آی هستی و یک جایزه‌ی تپل هم برای سرت گذاشتن.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میراث لورین 2: قدرت شش
نویسنده
مترجمپیمان اسماعیلیان
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات376
زبانفارسی
شابک978-600-353-906-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۴۰۰۰ ۲۳,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میراث لورین 2: قدرت شش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب میراث لورین 2: قدرت شش

برای دریافت کتاب میراث لورین 2: قدرت شش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.