معرفی و دانلود کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج

عکس جلد کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج
قیمت:
۱۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج

کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج را پیتاکوس لور نویسنده‌ی آمریکایی تبار نوشته است. این کتاب چهارمین جلد از مجموعه میراث لورین به‌شمار می‌رود که در سال 2013 به چاپ رسیده و نامزد دریافت بهترین داستان علمی و تخیلی از گودریدز شده است.

درباره‌ی کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج

در این قسمت از مجموعه داستان میراث لورین (Lorien Legacies) عده‌ای از نوجوانان ابرقدرت از سیاره‌ای به اسم لورین به زمین آمده‌اند تا بتوانند برای جنگیدن مقابل مهاجمان موگادوریان، نیروها و قدرت‌های خود را متحد کنند. سه شخصیت اصلی این داستان یعنی سم، جان و مارینا روایت‌کننده‌ی چهارمین قصه‌ی فانتزی و تخیلی پیتاکوس لور هستند. در واقع شخصیت‌های قصه در تلاش هستند تا سیاره‌ی زمین را از شر موجودات بیگانه و مهاجمان فضایی نجات دهند. نکته‌ی قابل توجه در این شماره از کتاب‌های پیتاکوس لور (pittacuse lore)، نکات آموزنده‌ای است که در خلال داستان قرار گرفته‌اند و این اثر را به کتابی خاص و آموزنده برای نوجوان تبدیل کرده است.

فضای داستان کاملا فانتزی و تخیلی تصویر شده است و قهرمانان آن یک‌به‌یک به کمک یکدیگر می‌آیند تا با هم‌پیمانی و افزایش قدرتشان زمین را نجات دهند. مضمون اصلی و درون‌مایه‌ی این مجموعه‌رمان خارجی نوجوان، غلبه‌ی نور بر تاریکی و خیر بر شر است.

روایت ماجرا توسط سم که در زندانی در مکزیکو است شروع می‌شود. در قصه‌ی کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج (the fall of five) برگشت لورین برابر با بازگشت قدرت، پیروزی، روشنایی و نور است. آن‌ها تمام قدرت خود را جمع می‌کنند تا در نبرد علیه موگادوری پیروز شوند. پیتاکوس لور نویسنده‌ی این اثر با نام واقعی جیمز فری در تمام شمارگان از این مجموعه‌داستان نوجوان، خواننده را با پرسش مردن یا ماندن یکی از ابر قدرت‌ها رها می‌کند تا مخاطب کشش و انگیزه‌ی کافی را برای خواندن اثر بعدی داشته باشد.

کتاب میراث لورین 4: سقوط 5 را نشر افق با ترجمه‌ی پیمان اسماعیلیان چاپ کرده است.

درباره‌ی کتاب مجموعه‌ی میراث لورین

نبرد میان لورین‌ها و موگادوری ماجرای اصلی این مجموعه داستان نوجوان را تشکیل می‌دهد که در هر قسمت از آن قصه‌ی یکی از شخصیت‌ها روایت می‌شود. در مجموعه‌داستان میراث لورین موگادورها با نابودی سیاره‌ی خود و غیرقابل زیست شدن سیاره‌شان به دنبال تصاحب زمین هستند تا کره‌ی زمین را به محل زندگی جدیدشان تبدیل کنند. از آنجایی که موگادورها به سیاره‌ی لورین‌ها هم حمله کرده‌اند، آن‌ها مجبور شده‌اند به سمت زمین فرار کنند و حالا موگادورها به زمین آمده‌اند! در مجموعه داستان لورین مخاطب علاوه‌بر مواجهه با یک فضاسازی بی‌نظیر در ژانر تخیلی و هیجان‌انگیز با مفاهیمی مانند همبستگی، دوستی، حفظ محیط‌زیست و سیاره‌ی زمین و تلاش برای بقا آشنا خواهد شد.

این مجموعه کتاب در هفت جلد با نام‌های «من شماره چهار هستم»، «قدرت شش»، »ظهور نُه»،‌«سقوط پنج»،‌ «انتقام هفت»، «سرنوشت ده» و «اتحاد ما یکی است» نوشته شده است.

جوایز و افتخارات کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج

  • حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • نامزد بهترین کتاب داستان علمی و تخیلی گودریدز

نکوداشت‌های کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج برای چه‌کسانی مناسب است؟

  • میراث لورین 4 یک کتاب جذاب و نفس گیر است. بنابراین، طرفداران ژانر علمی تخیلی بدانند که نبرد برای زمین ادامه دارد و یک بچه جدید در شهر هست! (Amazon.com)
  • تعلیق واقعی وجود دارد... گم شدن در دنیای نوجوان شیرین سیاره ای دیگر آسان است. (شیکاگو تریبون)
  • فوق العاده و پیشرو. (فهرست کتاب)

کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب فانتزی و ماجراجویانه برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است؛ اما در هر سنی که هستید و از علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی،‌ علمی و تخیلی به‌شمار می‌روید، از خواندن این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج می‌خوانیم

وقتی جشن گرفتن و ذوق کردن مارینا را می‌بینم نمی‌توانم لبخند نزنم. هشت از سر دیگر سالن با دورنوردی برای شرکت در جشن پیروزی می‌رسد و ایا هم به‌دو به آن‌ها ملحق می‌شود. نُه هم لنگ‌لنگان جلو می‌آید و دست دراز می‌کند.

می‌گوید: «بازی خوبی بود، رئیس».

دستش را فشار می‌دهم و می‌گویم: «آره، کار تو هم خوب بود». تا همین دو هفته‌ی پیش فکر باختن به نه دیوانه‌ام می‌کرد. اما حالا دیگر چندان هم مهم به نظر نمی‌رسد. مسئله‌ی مهم این است که طرفین بتوانند درست با هم کار کنند. میراث‌های به‌نمایش‌درآمده، مهارت‌های رزمی، اینکه همه هوای همدیگر را داشته باشند؛ می‌دانم که این فقط بازی است، ولی موجب می‌شود باور کنم که از پس هر مانعی برمی‌آییم. نه از من دور می‌شود که به پنج کمک کند سرپا بلند شود. پنج به‌شدت کتک خورده به نظر می‌رسد، یک طرف صورتش را به‌طور کامل کبودی پوشانده و یکی از بازوهایش از یک طرف بی‌حرکت افتاده است. نه موقع تکاندن لباس‌های پنج حسابی فیلم بازی می‌کند. نه با خرخنده‌ای می‌گوید: «دلخور که نیستی؟».

پنج با بدعنقی جواب می‌دهد: «نه، ابدا سم را می‌بینم که می‌رود و کنار شش که زمین افتاده زانو می‌زند. شش هنوز هم از اثر الکتریسیته‌ی شکافنده می‌لرزد. حس گناه از سرتاپای سم پیداست. سم می‌گوید: «شش، ببخشین، نمی‌خواستم اینطوری بشه». شش با حرکت دست حرفش را رد می‌کند. «فراموشش کن، سم. تصادفی بود دیگه»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میراث لورین 4: سقوط پنج
نویسنده
مترجمپیمان اسماعیلیان
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-622-7902-07-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان علمی و تخیلی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج

برای دریافت کتاب میراث لورین 4: سقوط پنج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.