معرفی و دانلود کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

عکس جلد کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2
قیمت:
۱۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

آماری پیترز، شخصیت اصلی مجموعه‌ کتاب‌های آماری، با مشکلات پیچیده‌ای نسبت به سنش دست‌وپنجه نرم می‌کند. در کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 نوشته‌ی بی. بی. آلستن، آماری پیترز باید با سرسخت‌ترین دشمنان جادویی و نبردی مرگ‌بار به نام «بازی بزرگ» روبه‌رو شود. در این ماجراجویی پرهیجان، سرنوشت برادرش و دنیای جادوگران در دستان اوست. گفتنی‌ست که این رمان نوجوانْ نامزد جایزه‌ی گودریدز بوده است.

درباره‌ی کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

آماری پیترز سالی عجیب را پشت سر گذاشته؛ او نه تنها برادر گمشده‌اش را پیدا کرده، بلکه کل دنیای فراطبیعی را نجات داده است. با این‌ حال، هنوز نمی‌داند چالش‌های بزرگ‌تری در انتظارش هستند. در این داستان، ناگهان همه‌چیز برای آماری پیچیده‌تر می‌شود؛ از سیاست‌های سختگیرانه‌ی وزیر جدید ضد جادوگران گرفته تا رقابت‌های شدید میان مأموران جوان سازمان مخفی جادوگران، فضایی پرتنش ایجاد شده است که در آن هر مأمور به دنبال اثبات برتری خود است. این رقابت‌ها نه‌تنها برای ارتقای رتبه بلکه برای دستیابی به فرصت‌های مهم و منابع قدرت جادویی است که فشار زیادی را بر آماری و دیگران وارد می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست؛ حال برادرش کوئینتن، به‌خاطر یک نفرین جادویی، رو به وخامت است و آماری به‌شدت نگران اوست.

معرفی و دانلود کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

در این نقطه، کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 (Amari and the Great Game) اثر بی. بی. آلستن (B. B. Alston) شما را به دنیایی پیچیده و پرماجرا می‌برد. هر جادوگر در این دنیا نوع خاصی از جادو دارد که قدرت‌ها و توانایی‌های ویژه‌ای به او می‌بخشد. لیگ مخفی جادوگران، پیشنهادی وسوسه‌انگیز به آماری می‌دهد تا رهبری این گروه را به عهده بگیرد و آماری بتواند از ماهیت جادویی خود دفاع کند، او ابتدا این پیشنهاد را رد می‌کند؛ زیرا آن‌قدر با مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که وقت این کار را ندارد. بااین‌حال، رد کردن این پیشنهاد به کسی دیگر فرصت می‌دهد که نقشه‌های خطرناکی برای لیگ داشته باشد.

چیزی که در آماری و مسابقه بزرگ 2 بیش از همه جلب توجه می‌کند، توانایی نویسنده در ایجاد پیوند بین دنیای فراطبیعی و مشکلات واقعی است. شخصیت‌های داستان با مسائلی مانند هویت فردی، دوستی‌های پیچیده و تعصبات اجتماعی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. این مسائل به‌طور هم‌زمان هم به دنیای جادویی و هم به مشکلات دنیای واقعی ارتباط دارند و به داستان عمق بیشتری می‌بخشند. در دنیایی که جادوگران از سوی بسیاری‌ها به‌عنوان تهدیدی برای جامعه شناخته می‌شوند، آماری ناچار است بین دو دنیای جادویی و انسانی قرار بگیرد و برای عدالت مبارزه کند.

این کتاب نه‌تنها ماجراجویی‌های نفس‌گیری را به تصویر می‌کشد بلکه مفاهیم عمیقی درباره‌ی ارزش خانواده، دوستی و مبارزه برای پذیرش تفاوت‌ها را نیز مطرح می‌کند. آماری به‌شکل نمادینی به ما یادآوری می‌کند که گاهی راه‌حل مشکلات در پذیرش و استفاده از قدرت‌های پنهان ما نهفته است. این کتاب با ترجمه‌ی دقیق آزاده حسنی و از سوی انتشارات پرتقال، در دسترس مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفته و با داستان پرکشش و عمیقش می‌تواند هر خواننده‌ای را به فکر فرو ببرد.

معرفی و دانلود کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آماری

مجموعه کتاب‌های «آماری» آثاری در ژانر فانتزی است که توسط نویسنده‌ای به نام بی. بی. آلستن نوشته شده است. این مجموعه داستان نوجوان درباره‌ی دختری به نام آماری پیترز است که وقتی قدرت‌های جادویی خود را کشف می‌کند، وارد دنیایی مخفی از جادوگران می‌شود و برای نجات برادرش به مبارزه می‌پردازد.

این مجموعه به دلیل داستان پرتنش و جذابیت‌هایش توجه خوانندگان بسیاری را به خود جلب کرده و در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نیز قرار گرفته است. از موضوعات کلیدی که در این مجموعه به چشم می‌خورد، می‌توان به دوستی، هویت و چالش‌های نژادی اشاره کرد. هر جلد از این مجموعه با فضایی پررمزوراز و داستانی پرتحرک همراه است که خوانندگان را تا پایان با خود همراه می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

  • دنباله‌ای فوق‌العاده و به طرز شگفت‌آوری رضایت‌بخش. (Kirkus Reviews)
  • طرفداران کتاب اول با اشتیاق به فرصتی برای غرق شدن دوباره در لذت‌ها و شگفتی‌های این دنیای جادویی، که به همان اندازه پر از حیرت و تعلیق است، می‌پردازند. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • یک ماجراجویی فانتزی افسون‌کننده و پر از هیجان. آمارى جادویی است! (انجی توماس)
  • به‌عنوان یک دختر سیاه‌پوست که هیچ چیز جز جادویی بودن نمی‌خواست، این کتاب آهنگی برای روح من است. آمارى قهرمانی است که همه‌ی ما به آن نیاز داریم. (نیک استون)
  • تیز، خنده‌دار و درخشان. کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 یک ماجراجویی بزرگ پر از جادوست. (جسیکا تاونسند)
  • هوشمندانه و تخیلی. من هر صفحه‌ی جادویی آن را دوست داشتم. (جی.سی. سروانتس)

کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 نوشته‌ی بی. بی. آلستن برای نوجوانانی که به داستان‌های فانتزی، ماجراجویی و دنیای جادویی علاقه دارند مناسب است. این کتاب برای افرادی که از داستان‌های پرهیجان با شخصیت‌های قوی و مفاهیمی مانند دوستی، مسئولیت‌پذیری و شجاعت لذت می‌برند نیز جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 می‌خوانیم

مرد کچل تنومندی با هیکل بدن‌سازها پشت پیشخان ایستاده و روی تیشرتش نوشته عضلات، راه‌حلِ مشکلات! نزدیک که می‌شوم چشم‌هایش را تنگ می‌کند. من هم چشم‌هایم را تنگ می‌کنم. ناگهان چند دسته پشم قرمز روشن روی سر و گردنش ظاهر می‌شود و دو دندان عاج‌مانند از آرواره‌اش بیرون می‌زند. ولی پلک‌هایم را که به هم می‌زنم، دوباره به‌شکل انسان درمی‌آید. طلسم‌های گران‌تر چنین فوایدی دارند دیگر؛ حتی قطره‌ی بینایی حقیقی‌ام چند لحظه‌ای کار می‌کند و بعد افسون استتار دوباره به کار می‌افتد. چنین افسونی قطعاً متعلق به مجموعه‌ی غیررسمی استتار در شهر از کارهای ویوی لابوم است. گلویم را صاف می‌کنم و مؤدبانه می‌پرسم: «می‌شه از دست‌شویی‌تون استفاده کنم؟» بازوهای کلفتش را در هم گره می‌کند، بهم نگاهی می‌اندازد و می‌غرد: «چرا باید اجازه بدم همچین کاری بکنی؟» با نیش باز برایش پشت چشم نازک می‌کنم: «بی‌خیال، تاینی. همین الانش هم مدرسه‌م دیر شده.» قیافه‌ی تاینی با لبخندی نرم باز می‌شود و خنده‌ی پرطنینی سر می‌دهد: «نه سلامی... نه علیکی... نه حالت چطوره‌ای؟... فقط کلید رو بده بهم.» خواهش می‌کنم: «تو رو خدا!» «باشه. باشه. واسه یه همنوع آدمیزاد هر کاری می‌کنم.» خودم را جلو می‌کشم و نجواکنان می‌گویم: «فقط محض اطلاعت بگم، معمولاً همدیگه رو آدمیزاد صدا نمی‌کنیم.» تاینی کله‌ی کچلش را می‌خاراند. چشم‌های سردرگمش با رنگ زرد روشن می‌درخشند و به حالت قبل برمی‌گردند. «ولی چرا؟ تو آدمیزادی دیگه، درسته؟» سرم را به‌نشانه‌ی تأیید تکان می‌دهم. «آخه... فرضمون بر اینه که همه آدمیزادن، پس دلیلی نداره بهش اشاره کنیم.»

شانه‌هایش را با کلافگی پایین می‌اندازد. «برای جا افتادن توی دنیای آدم‌ها باید خیلی چیزها یادم بمونه.» با لبخندم بهش دلگرمی می‌دهم. «کم‌کم دستت می‌آد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آماری و مسابقه بزرگ 2
نویسنده
مترجمآزاده حسنی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات424
زبانفارسی
شابک978-622-274-581-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان علمی و تخیلی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2

برای دریافت کتاب آماری و مسابقه بزرگ 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.