معرفی و دانلود کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی

چند سالی است که بسیاری از آدم‌ها (به‌خصوص جوان‌ها) حوصله‌ی گفت‌وگو را ندارند و با پیام متنی کارشان را پیش می‌برند. حال اگر این مکالمه به زبان انگلیسی باشد، به بحران تبدیل می‌شود. کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی اثر لارس. ام بلودورن به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج و مناسبی که نیاز است در یک تماس تلفنی از آن‌ها استفاده کنید، آشنا شوید و همچون یک انگلیسی‌زبان گفت‌وگو را پیش ببرید.

درباره‌ی کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی

کارشناسان روابط عمومی و افرادی که در محل کار خود با آدم‌های زیادی سروکار دارند، حرفه‌ی خود را پس از کار معدن سخت‌ترین کار دنیا می‌دانند. تا حدی هم حق دارند. ارتباط برقرار کردن با آدم‌ها، آن هم به‌گونه‌ای که طرف مقابل را راضی و یا قانع کنیم، واقعاً کار سختی است. حالا تصور کنید قرار است از این هفت‌خوان رستم از طریق تلفن عبور کنید! شما طرف مقابل را نمی‌بینید اما باید حدس بزنید ناراحت است یا خوشحال. او هم شما را نمی‌بیند و باید لبخندی که بر لب دارید را در صدایتان هم منعکس کنید. این مشکل بغرنج وقتی به فاجعه تبدیل می‌شود که به زبان طرف مقابل هم تسلط کافی ندارید و با اصطلاحات و جملاتی که معمولاً پشت تلفن گفته می‌شود، آشنا نیستید. این وضعیت می‌تواند به سوءتفاهمی بزرگ تبدیل شود و فردی که آن سوی تلفن است مقصود و منظور ما را به‌درستی متوجه نشود. کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی (Telefonieren auf Englisch fur Dummies) دقیقاً برای جلوگیری از بروز همین مشکل در خدمت شماست. لارس ام. بلودورن ( Lars M Blöhdorn) به شما کمک می‌کند تا بدانید چگونه گفت‌وگوی تلفنی خود را آغاز کنید، با چه جملاتی آن را پیش ببرید و چطور به انتها برسانید.

معرفی و دانلود کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی

انگلیسی زبان‌ها هنگام گفت‌وگوی تلفنی، اگر صدای طرف مقابل را به‌خوبی متوجه نشوند، از جمله‌ای مثل: «I can't hear you» استفاده نمی‌کنند؛ زیرا این جمله منظور آن‌ها را اصلاً به طرف مقابل نمی‌رساند. اگر در چنین شرایطی بودید، ترجیحاً بگویید: «There is static» یا «an echo on the line». البته تا زمانی که مکالمات حالت دوستانه و غیررسمی دارند، اگر دچار اشتباه شوید و یا اصطلاحی را جابه‌جا به‌کار ببرید، مورد تمسخر قرار نمی‌گیرید و کسی شما را قضاوت نمی‌کند، اما هنگامی که در جایی مشغول به کار هستید و قرار است جایگاه و آبروی محل کارتان را حفظ کنید، وضعیت دشوار می‌شود. خوشبختانه برای نجات پیدا کردن از چنین وضعیتی منابع گوناگونی مثل کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی وجود دارند که شما کمک می‌کنند تا یک گفت‌وگوی کاری را با موفقیت تمام کنید؛ مثلاً تصور کنید رئیس شما یک روز در محل کار حضور ندارد و از شما می‌خواهد مقدار زیادی محصول را با روش hard sell به شرکت رقیب بفروشید. در این حالت دو راه پیش روی شما است: از رئیس خود بپرسید این چیزی که گفت یعنی چه؟ البته اگر در رزومه‌ی خود تأکید کرده باشید که به فروش با روش hard sell مسلط هستید، احتمالاً پس از پرسیدن این سؤال با داد و فریاد رئیس خود مواجه شوید؛ بنابراین باید این روش را فراموش کنید و به راه دوم پناه ببرید. بعد از شنیدن دستور صاحب کار خود، فقط بگویید: «yes for sure .I will do it immediately».

یکی از مشکلاتی که در مکالمات تلفنی آرام و قرار را از شما و طرف مقابل می‌گیرد، اختلاف زمانی بین کشورهاست. اگر مسئول عقد قرارداد در یک شرکت بین‌المللی هستید و می‌خواهید با کارشناس منابع انسانی شرکتی در آمریکا صحبت کنید، باید به 12 ساعت اختلاف زمان ایران و آمریکا توجه کنید؛ زیرا ممکن است ساعت 10صبح با او تماس بگیرید و او در تخت‌خواب خانه‌اش مشغول استراحت باشد! لارس ام. بلودورن به جز اصطلاحاتی همچون ?Pardon me که در مکالمات تلفنی زیاد استفاده می‌شوند، اصول معاشرت در گفت‌وگوهای تلفنی را بازگو می‌کند؛ مثلاً هنگامی که به انتهای مکالمه می‌رسید حتماً بگویید: «It was a pleasure talking to you» که به معنای «صحبت کردن با شما مایه‌ی خوشحالی بود.» است. سعی کنید در ابتدای جملات امری و دستوری خود از Please استفاده کنید و انتهای جملات را نیز با thank you یا thanks به پایان رسانید. کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی ساعت‌های کاری، روزهای تعطیل هفته، اعیاد و جشن‌ها را هم عنوان کرده است. لارس ام. بلودورن در کتاب حاضر به شما کمک می‌کند تا از کلمات و اصطلاحات مناسبی استفاده کنید و بهترین نتیجه را از گفت‌وگوی خود بگیرید.

کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی با ترجمه‌ی عزیزالله سمیعی و سعید گرامی در نشر آوند دانش منتشر شده و در دسترس خوانندگان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

معنای بسیاری از کلمات در زبانی مثل انگلیسی اصلاً بد و زننده نیستند، اما به‌محض اینکه به زبان فارسی پا می‌گذارند، به ناسزا شبیه می‌شوند. یکی از این کلمات دامیز است. دامیز به‌طورکلی یعنی «احمق»، اما جالب است بدانید این کلمه در مجموعه کتاب‌های دامیز به‌معنای ناآگاه و ناآشنا است. مثلاً وقتی اسم کتابی کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی برای دامیز است، یعنی این کتاب برای کسانی که چیزی از زبان انگلیسی نمی‌دانند مناسب است. در مجموعه کتاب‌های دامیز صدها موضوع توضیح داده شده‌اند. از نوازندگی گرفته تا پزشکی. هر کدام از این کتاب‌ها قصد دارند تا محتوایی سخت را برای مخاطبان خود به‌سادگی توضیح دهند. قرار نیست با خواندن این کتاب‌ها در آن حوزه متخصص شویم، بلکه فقط قرار است با آن آشنایی پیدا کنیم و دیگر «دامیز» نباشیم.

کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که می‌خواهند به زبان انگلیسی مسلط شوند، معمولاً با یک معضل روبه‌رو هستند و آن ناآشنایی با اصطلاحات، جملات عامیانه و فرهنگ انگلیسی‌زبانان است. این مشکل زمانی پررنگ‌تر می‌شود که ناچار می‌شوند از طریق تلفن با کسی صحبت کنند و به چندین سؤال مثل: «چه خبر؟»، که پاسخ روشنی ندارند جواب دهند. این کتاب با ارائه‌ی نمونه مکالمات انگلیسی و اصطلاحات و جملات مناسب، به شما کمک می‌کند تا گفت‌وگوهای تلفنی بهتر و فصیح‌تری داشته باشید.

در بخشی از کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی می‌خوانیم

مردم در آمریکا و انگلستان دوست دارند از فرم کوتاه شده‌ی نام (یا مخفف اسم کوچک) استفاده کنند. در اینجا چند نمونه وجود دارد:

- رابرت تبدیل می‌شود به راب، باب یا بابی
- الیزابت تبدیل می‌شود به لیز، لیزا، بِت یا بتی

پس اگر دیدید که از آخرین مکالمه‌ی تلفنی شما تا حالا اسم کسی که با او حرف می‌زنید. تغییر کرده است، تعجب نکنید.

- سارا: سلام داگ / Sarah: Hello, Doug
- داگلاس: سلام سارا، امروز چطوری؟ / ?Douglas: Hi, Sarah. How are you today
- سارا: من خوبم داگ ... ممنون. تو چطوری؟ / ?Sarah: I'm fine, Doug. Thanks. How are you

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول - مبانی: مکالمه‌ی تلفنی در انگلیسی
فصل 1- آماده باشید: آمادگی مهم است
فصل 2- تماس‌های خروجی: پا پیش بگذارید
فصل 3- تماس‌های ورودی: در برداشتن گوشی تردید نکنید
بخش دوم - مبانی: یک روز کاری معمولی: برخورد با وضعیت‌های متداول
فصل 4- قرارها و کارهای دیگر قرار گذاشتن
فصل 5- پیغام‌ها گرفتن و گذاشتن پیغام‌ها
فصل 6- بعد از شنیدن صدای بوق: برقراری ارتباط با منشی تلفنی
بخش سوم - خارج از عرف: سروکار داشتن با وضعیت‌های خاص
فصل 7- کنفرانس‌های تلفنی: مکالمه‌ی گروهی با تلفن
فصل ۸- کسب‌و‌کار کردن
بخش چهارم - بخش ده‌تایی
فصل 9- ده چیزی که نباید هنگام مکالمه‌های تلفنی بگویید و انجام دهید
فصل 10- ده چیزی که باید بگویید یا انجام بدهید
بخش پنجم - ضمیمه
A- تلفظ آسان انگلیسی
B- هجی کردن کلمات در زبان انگلیسی
C- کدهای تلفن بین‌المللی کشورها
D- مناطق زمانی ساعات کاری و تعطیلات
E- واحدهای اندازه‌گیری
واژه‌نامه‌ی کوچک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی
نویسنده
مترجمعزیزالله سمیعی، سعید گرامی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-600-7022-05-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.