معرفی و دانلود کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی

عکس جلد کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی

با کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی، زبان انگلیسی را مثل زبان مادری خود بیاموزید. عادل ریگی، هانیه سرگلزائی و اسماعیل الهیاری نویسندگان این کتاب کاربردی، مجموعه‌ای از پراستفاده‌ترین کنایه‌های روزمره‌ی زبان انگلیسی را برای زبان‌آموزان علاقه‌مند گردآوری کرده‌اند. درس‌نوشته‌های فایده‌مند این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت درک مطلب خود را بالا ببرید و انگلیسی را روان‌تر و مسلط‌‌تر از همیشه صحبت کنید.

درباره‌‌ی کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی

بسیاری از زبان‌آموزان با وجود آشنایی کافی با قواعد گرامر و یا برخورداری از دایره‌ی لغات بالا، همچنان در مکالمه و درک مطالب انگلیسی دچار چالش جدی هستند. این دغدغه زمانی پررنگ‌تر خواهد شد که شما به‌عنوان یک زبان‌آموز بخواهید با افراد انگلیسی‌زبان و با منابع نوشتاری و شنیداری مستقیم این زبان سروکار داشته باشید، چرا که هر زبان و گویشی، علاوه بر قواعد دستوری و واژگان رسمی از مجموعه‌ی عظیمی از لغات و اصطلاحات کنایی تشکیل شده که به‌طور معمول در روند آموزش به آن اشاره نمی‌شود. عادل ریگی، هانیه سرگلزائی و اسماعیل الهیاری، مدرسین پرسابقه‌ی زبان انگلیسی در کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی – فارسی، به این چالش اساسی پاسخ داده‌اند. نویسندگان این کتاب ارزشمند با جمع‌آوری مجموعه‌ای از اصطلاحات روزمره و پرکاربرد زبان انگلیسی، کار یادگیری زبان را برای علاقه‌مندان راحت‌تر می‌کنند و به خوانندگان این امکان را می‌دهند که در کنار یادگیری قواعد کلامی، با ظرفیت‌های گسترده‌ی زبان انگلیسی نیز آشنا شوند.

همان‌طور‌ که می‌دانیم، کنایات و اصطلاحات محاوره، نقش‌های متنوعی در دستور زبان ایفا می‌کنند و گاهی در جایگاه صفت، گاهی به عنوان قید و بسیاری از اوقات به عنوان شبه‌جمله و یا ضرب‌المثل به‌کار می‌روند. دروس کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی – فارسی، به شما کمک می‌کند تا سطح زبان‌آموزی خود را از درک لغت‌به‌لغت جملات فراتر برده و به معنا و مفهوم ورای هر کنایه پی ببرید. همچنین این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا هر کنایه را در جایگاه صحیح خود به کار بگیرید و با کمک گرفتن از اصطلاحات محاوره، مقصود کلام خود را به شیوه‌ی دقیق و کارآمدتری به مخاطب منتقل کنید. برای رسیدن به این هدف، نویسندگان این کتاب سعی داشته‌اند تا از میان تعداد بیشمار کنایات، آن‌هایی که بیشترین استفاده را در مکالمات مدرن و امروزه دارند و به‌طور مستمر توسط مردمان کشور‌های انگلیسی‌زبان استفاده می‌شوند برای شما برگزینند.

مولفان این اثر برای کمک به درک عمیق‌تر این اصطلاحات، معادل کاربردی فارسی آن را نیز برای شما آماده کرده‌اند و در ادامه‌ی هر اصطلاح، چند مثال از هر کنایه را در قالب جملات مختلف به‌ کار برده‌اند. درنهایت، درس‌نوشته‌های کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی – فارسی همچون یک معلم زبان حرفه‌ای، در هرلحظه و هرجا، همراه زبان‌آموزان است و به شما کمک می‌کند تا بیش از همیشه از خواندن کتاب‌ و یا تماشای فیلم‌های زبان اصلی و یا مکالمه با افراد کشور‌های مختلف لذت ببرید. این کتاب همچنین با تلاش‌های یکی از ناشرین موفق در حوزه‌ی کتاب‌های کمک آموزشی، انتشارات اهل سخن تهیه شده است.

کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی و به‌ویژه تقویت مهارت مکالمه و درک مطلب از این کتاب آموزنده استفاده می‌برند.

در بخشی از کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی می‌خوانیم

wet behind the ears inexperienced, often because one is young

!You’ll never win the case with him as your lawyer he’s jus t out of law school and still wet behind the ears
!This group of interns seems especially wet behind the ears I barely trus t them to get my coffee

دهان کسی بوی شیر دادن، بسیار خردسال بودن یا ضعیف بودن او برای انجام دادن کارهای مهم.

تازه یازده سالش است هنوز دهانش بوی شیر می‌دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات اهل سخن
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانانگلیسی
شابک978-622-5551-02-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی

برای دریافت کتاب 300 کنایه روزمره انگلیسی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.