معرفی و دانلود کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟)

عکس جلد کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟)
قیمت:
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟)

محمدرضا ترابیان اصفهانی و فاطمه کارگرفرد در کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) شما را با اصول پایه‌ای مبحث کوچینگ (مربیگری) آشنا می‌سازند و مجموعه‌ای از مهم‌‌ترین نکات این حوزه را در اختیار شما قرار می‌دهند. با بهره گرفتن از این نکات می‌توانید در زندگی شخصی و شغلی پیشرفت کنید.

درباره‌ی کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟)

محمدرضا ترابیان اصفهانی و فاطمه کارگرفرد در کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) بر مفهوم کوچینگ متمرکز شده‌اند و به شما آموزش می‌دهند چگونه از طریق کوچینگ دانسته‌ها و مهارت‌های‌تان را رشد دهید و درعین‌حال، به دیگران در انجام بهتر وظایف و نقش‌های‌شان یاری رسانید. نویسندگان این کتاب مصور به شما می‌آموزند که کوچینگ یا مربیگری چیست، چگونه کار می‌کند و چگونه با استفاده از آن در محیط کار و زندگی‌ شخصی‌تان تغییر مثبت ایجاد کنید. نویسندگانِ کتابِ کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) همچنین به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم تأثیرگذاری بر دیگران می‌پردازند و از شما می‌خواهند درباره‌ی شیوه‌ی تأثیرگذاری خودتان به منظور آشکار کردن فرصت‌های بدیهی پیشرفت فکر کنید.

کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) به مبحث کوچینگ در محیط کار نیز می‌پردازد. به عقیده‌ی مؤلفان کتاب حاضر مربیگری مؤثر عملکرد افراد را در محیط کار اصلاح می‌کند. همچنین آن‌ها را تشویق می‌کند خودشان به مسائل مختلف کاری بیندیشند، اقدام کنند و در نهایت، چیزی یاد بگیرند. با مطالعه‌ی کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) که در قالب کتابی تصویری به نوعی به شرح پایه‌ای‌ترین مباحث کوچینگ پرداخته، متوجه می‌شوید در مقام یک مدیر یا رهبر، این‌که فردی خبره و بااستعداد باشید، کفایت نمی‌کند؛ بلکه برای آن‌که بتوانید نتایج پایداری ایجاد کنید، باید استعداد و خروجی‌های افراد را گسترش دهید، بی‌آن‌که بر آن‌ها اعمال کنترل کنید.

کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) را محمدرضا ترابیان اصفهانی و فاطمه کارگرفرد نوشته‌اند و انتشارات اهل سخن آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی علاقه‌مندان به حوزه‌ی کوچینگ، مخاطبان اصلی کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) هستند. به طور دقیق‌تر، گروه‌های زیر مخاطبان کتاب حاضر هستند:

  • افرادی که با مبحث کوچینگ آشنایی ندارند یا آشنایی آنان بسیار اندک است.
  • افرادی که دانشجو یا دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کوچینگ هستند.
  • افرادی که در صنعت کوچینگ به سرمایه‌گذاری مشغول‌اند.
  • پدر و مادرهایی که می‌خواهند فرزندانی همدل، مسئولیت‌پذیر و آگاه تربیت کنند.
  • معلم‌هایی که می‌خواهند فضای کلاس خود را ارتقا دهند.
  • مدیرانی که قصد دارند کسب‌و کارشان را رشد دهند.

در بخشی از کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) می‌خوانیم

کوچ (Coach): ‌کوچ همراهی است همدل در مسیر تحول مراجع که وظیفۀ آینه را برعهده می گیرد، تا انعکاسی خالص و دقیق از کلام مراجع باشد، برای دیدن آنچه به تنهایی دیدن آن آسان نیست. هر آنچه از جنس احساس و فکر و باور و عادت و ارزش و عمل باشد. همراهی که نه برای آموزش به شما آمده، نه ادعای درمانگری دارد، نه تجربۀ زیستۀ خود را به شما هدیه می کند تا آن را به کار بندید. همراهی که نه بر کلام شما می افزاید نه آن را فرو می کاهد. فعالانه گوش می‌دهد و پیش‌داوری یا قضاوت را از این ارتباط دور نگه می دارد. پابه‌پای شما است در مسیر کشف و آگاهی و جان بخشیدن به اهداف.

فهرست مطالب کتاب

چرا کوچینگ مصور؟
دیباچه
مقدمه
فصل اول: تعاریف
فصل دوم: شنیدن موثر
فصل سوم: شرایط برگزاری یک جلسه کوچینگ
فصل چهارم: سوال قدرتمند
فصل پنجم: بازخورد موثر
فصل ششم: ‌صلاحیت‌ها در کوچینگ
فصل هفتم: کوچینگ نیست اگر
فصل هشتم: آنچه باید کوچ بدان توجه کند
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات اهل سخن
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-622-5551-38-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟)

برای دریافت کتاب کوچینگ مصور (صدای تصاویر را می‌شنوی؟) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.