معرفی و دانلود کتاب خدمات خودتو شارژ کن

عکس جلد کتاب خدمات خودتو شارژ کن
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خدمات خودتو شارژ کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خدمات خودتو شارژ کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خدمات خودتو شارژ کن

کتاب خدمات خودتو شارژ کن نوشته‌ی مرجان آذربایجانی، کتابی کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند برای خدمات خود، بازار بهتر و مشتری بیشتری پیدا کنند. این کتاب، در بخش‌های مختلف، به‌صورت کاملا راهبردی، راهکارهایی را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید خدمات خود را برای مشتری سامان دهید، مشتری‌های بیشتری برای خود جذب کنید و از همه‌ی پتانسیل خود برای فروش بیشتر بهره ببرید.

درباره‌ی کتاب خدمات خودتو شارژ کن

بازاریابی، یکی از مهم‌ترین ارکان هر فعالیت اقتصادی است. چه تولیدکننده‌ی پرفروش‌ترین کالاهای جهان باشید و چه خدماتی بسیار ویژه را ارائه کنید، باید بتوانید بازاری پیدا کنید که بیشترین سود را برایتان به ارمغان بیاورد. اما بازاریابی فقط درمورد سود تولیدکننده و ارائه‌‌دهنده‌ی خدمات نیست بلکه بازاریابی صحیح برای مشتریان نیز بسیار مفید است و به رسیدن آن‌ها به بهترین انتخاب کمک می‌کند. فرض کنید که خدماتی با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود اما به‌علت بازاریابی نادرست، مردم از وجود آن اطلاعی ندارند و مجبورند از شرکت دیگری که خدمات را با کیفیت پایین‌تری ارائه می‌دهد، استفاده کنند. اینجا بازاریابی قدرتمند، هم باعث سود شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات و هم مشتریان می‌شود. به همین دلیل است که اگر صاحب کسب و کاری هستند که هر نوع خدمتی ارائه می‌دهد، خواندن کتاب خدمات خودتو شارژ کن نوشته‌ی مرجان آذربایجانی، به نفع شما و مشتریان بالقوه‌تان است.

کتاب خدمات خودتو شارژ کن، ابتدا به معرفی بازاریابی به‌صورت کلی می‌پردازد و درباره‌ی اینکه بازاریابی خدمات چگونه باید باشد نکات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد. سپس به سراغ انواع بازاریابی خدمات می‌رود و بازاریابی دفاتر خدماتی، بازایابی خدمات داخلی، بازایابی تعاملی و بازاریابی ارجاعی را با همه‌ی ویژگی‌ها و نکات کاربردی‌اش توضیح می‌دهد. سپس درباره‌ی مباحثی مانند ادراک مشتری، ایجاد ارتباط مؤثر با مشتری و تاثیر اشتیاق کارکنان بر کسب و کار، بحث می‌کند. یکی دیگر از بخش‌های مهم کتاب، آموزش فن بیان در بازاریابی است که می‌توان به‌عنوان یکی از نکات کلیدی برای رشد فرد در این حوزه از آن یاد کرد. در انتها نیز، ده گناه مرگبار بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا از آن‌ها دوری کنید.

کتاب خدمات خودتو شارژ کن کتابی صرفا خواندنی نیست. شما باید این کتاب را بخوانید و اجرا کنید. ایده‌هایی که در این کتاب ارائه می‌شود می‌تواند کسب و کار شما را زیر و رو کند. پس، از اقدام و عمل کردن نترسید. می‌توانید خدمات خودتو شارژ کن را مثل کتاب مرجع همیشه در دسترس داشته باشید و در هنگام نیاز به آن رجوع و از ایده‌ها و راهکارهایش استفاده کنید. مطالب کتاب کاملا طبقه‌بندی شده است و با تورقی ساده، می‌توانید مطالبی که در نظر دارید، در میان انبوه محتواهای دیگر، پیدا کنید.

کتاب خدمات خودتو شارژ کن را انتشارات اهل سخن به چاپ رسانده است.

کتاب خدمات خودتو شارژ کن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب خدمات خودتو شارژ کن برای فعالان حوزه‌ی بازاریابی و صاحبان کسب و کارهای خدماتی کاربردی است.

در بخشی از کتاب خدمات خودتو شارژ کن می‌خوانیم

امروزه تلفن مارکتینگ به یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های بازاریابی تبدیل شده است. چون هم کم ‌هزینه بوده، هم آسان‌تر صورت می‌گیرد. حال فن‌بیان در تلفن مارکتینگ نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل می‌بایست دراین‌خصوص نیز به نکات زیر توجه نمایید:

- سریع سر اصل مطلب بروید، مشتری نباید زیاد منتظر بماند.

- اگر با پاسخ منفی از سوی مشتری مواجه شدید، باتوجه‌ به قوانین فن‌بیان در بازاریابی باید دلیل را از او جویا شوید.

- بلند و رسا سخن بگویید.

- به مشتریان اطلاعات کامل ارائه دهید.

- روند مکالمه را مثبت پیش ببرید.

- مکالمه تلفنی باید کوتاه و خلاصه باشد. پس چهارچوب زمانی را رعایت نمایید.

- در پایان از مشتری تشکر کنید.

- همان ابتدا خود را معرفی کنید. مثلاً من آقای ......... هستم از مجموعه .......... خدمتتان تماس می‌گیرم. هیچ‌گاه نباید پیش از معرفی خود، شروع به بازاریابی کنید.

- مکالمه نباید طولانی شود، اما عجله‌کردن هم صحیح نیست. در هنگام صحبت‌کردن آرام پیش بروید تا مشتری متوجه جملاتتان شود.

- لحن شما در فن بیان در بازاریابی تلفنی، بسیار مهم است. لحن آرام، صمیمی و دوستانه داشته باشید.

- نام مشتری را به زبان بیاورید. افراد معمولاً شنیدن نام خود را بسیار دوست دارند بهتر است در طول مکالمه از نام‌خانوادگی مشتری استفاده کنید.

- در خصوص مشتری اطلاعات کسب کنید.

- اطلاعات جامع و کامل در خصوص محصول یا خدمات خود را ارائه دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: وضعیت مدیریت بازاریابی در عصر کنونی
فصل 1: بازاریابی دفاتر خدمات service marketing
فصل 2: بازاریابی خدمات داخلی Internal Marketing
فصل 3: بازاریابی تعاملی Intractive Marketing
فصل 4: بازاریابی ارجاعی یا ریفرال Referral marketing
فصل 5: رشد و توسعه فردی در کسب‌وکار
فصل 6: تأثیرانگیز و اشتیاق کارکنان بر اوج‌گرفتن کسب‌وکار
فصل 7: ادراک مشتری چیست و چه اهمیتی دارد؟
فصل 8: ایجاد ارتباط مؤثر در بازاریابی
فصل 9: فن بیان در بازاریابی
فصل 10: ده گناه مرگبار بازاریابی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خدمات خودتو شارژ کن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهل سخن
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-91004-1-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خدمات خودتو شارژ کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خدمات خودتو شارژ کن

برای دریافت کتاب خدمات خودتو شارژ کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.