معرفی و دانلود کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا: به کارگیری توان هوش مصنوعی زایا برای تولید محتوای نوآورانه و مؤثر

عکس جلد کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا: به کارگیری توان هوش مصنوعی زایا برای تولید محتوای نوآورانه و مؤثر
قیمت:
۷۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا: به کارگیری توان هوش مصنوعی زایا برای تولید محتوای نوآورانه و مؤثر

کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا نوشته‌ی گلب سپرسکی است. او تا به حال با کمک هوش مصنوعی هفت کتاب و بیش از 650 مقاله برای برترین مجله‌ها به چاپ رسانده است. این نویسنده شما را به‌طور کامل با CHATGPT آشنا می‌کند و به شما آموزش می‌دهد چطور از آن برای تولید محتوایی خلاقانه، صحیح، کاربردی و باکیفیت در هر قالبی که می‌خواهید، استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا

CHATGPT یکی از انواع هوش مصنوعی زایاست که این روزها همه‌ی ما را علاوه بر این که به شوق آورده، ترسانده است. هوش مصنوعی، می‌تواند بدون توقف و به سرعت، کارهایی بکند که ما برای انجام دادنش به ساعت‌ها وقت احتیاج داریم. هوش مصنوعی زایا، علاوه بر اینکه به منبعی نامحدود از اطلاعات دسترسی دارد، هر لحظه نیز، بیشتر و بیشتر یاد می‌گیرد و برای بیان اطلاعات و دانسته‌هایش نیز، درست مثل انسان‌ها، از زبان کمک می گیرد. در نتیجه، می‌توانیم بگوییم که CHATGPT، می‌تواند به اندازه‌ی انسانی باهوش که اطلاعات نامحدودی دارد، به ما کمک کند. اما به موازات اینکه توانمندی CHATGPT هر روز بیشتر می‌شود و ما را سر ذوق می‌آورد، اگر نتوانیم از آن استفاده کنیم، به ضررمان تمام می‌شود. درحالی‌که ما نمی‌دانیم چطور باید از این ابزار پرقدرت برای موفقیت خود و پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم، رقبایمان از ما پیشی می‌گیرند و دست به تولید محتوای باکیفیت در زمانی بسیار کم می‌زنند. اینجاست که کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا (ChatGPT for Thought Leaders and Content Creators) می‌تواند کلیدی برای گشایش مشکلاتمان باشد.

معرفی و دانلود کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا

گلب سپرسکی (Dr. Gleb Tsipursky)، که استاد علوم رفتاری در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و اوهایو بوده است، برای سال‌ها به‌عنوان رهبر فکری، به برگزاری سمینار و مشاوره به برترین شرکت‌های سراسر جهان پرداخته است. او با استفاده از CHATGPT بیش از 650 مقاله برای برترین مجلات و خبرگزاری‌ها نوشته و هفت کتاب مختلف را به چاپ رسانده است. او کسی است که می‌تواند به شما کمک کند تا از هوش مصنوعی به نفع خود استفاده و آن را به ابزاری قوی برای کار خود بدل کنید.

در کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا، ابتدا اعتماد شما به انواع مختلف هوش مصنوعی جلب می‌شود. گلب سپرسکی به شما ثابت می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند به خوبی شما، و حتی بهتر از خودتان، برایتان انواع مختلف محتوا را تولید کند؛ فقط اگر بلد باشید چگونه با آن کار کنید. در بخش بعدی کتاب، می‌آموزید هوش مصنوعی زایا چیست و چه کاربردهایی دارد. در فصول آینده نیز، یاد می‌گیرید چطور با CHATGPT کار کنید که بتوانید بهترین محتواها را در زمینه‌ی کاری خود خلق کنید. از تولید پست اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا کتاب و دوره‌ی آموزشی را می‌توانید به کمک CHATGPT با کیفیتی باورنکردنی تولید کنید. حتی برای فروش و بازاریابی محصولات خود، می‌توانید از هوش مصنوعی ایده بگیرید.

در کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا، جزء به جزء همه‌ی دستورات، برای شما نوشته شده است. می‌توانید هر دستور را امتحان کنید و ببینید برای شما جواب می‌دهد یا نه. به علاوه، با نکاتی که نویسنده آموزش می‌دهد، وابسته به دستورات ارائه شده در کتاب نیستید و می‌توانید به راحتی محتوای دلخواه را با توجه به زمینه‌ی کاری‌تان تولید کنید.

کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا را وحید رنجبر ترجمه کرده و نشر هورمزد در سری کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌وکار خود به چاپ رسانده است.

کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا برای همه‌ی مدیران و کسانی که به تولید محتوا در حوزه‌ی کاری خود نیاز دارند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا: به کارگیری توان هوش مصنوعی زایا برای تولید محتوای نوآورانه و مؤثر می‌خوانیم

به‌عنوان یک رهبر فکری، درک نحوه استفاده از ChatGPT برای پژوهش می‌تواند تا حد زیادی کارایی و اثربخشی تلاش‌های پژوهشی شما را بهبود بخشد. در این فصل، قابلیت‌های ChatGPT را برای انجام پژوهش بررسی می‌کنیم و نکته‌های آموزشی و بهترین روش‌ها را برای استفاده از آن برای جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها ارائه می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین راه‌های استفاده از ChatGPT برای رهبران فکری جمع‌آوری داده‌ها است. ChatGPT می‌تواند برای پیمایش و جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف مانند وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و پایگاه‌های داده استفاده شود. همچنین رهبران فکری می‌توانند از ChatGPT برای بررسی پیشینه پژوهش موجود استفاده کنند که این امر می‌تواند در زمان و سعی رهبران فکری در جمع‌آوری دستی داده‌ها صرفه‌جویی کند. به علاوه ChatGPT را می‌توان با مجموعه‌های داده‌های ویژه ریزتنظیم کرد تا در جمع‌آوری داده‌های مرتبط کارآمدتر گردد.

راه دیگر استفاده از ChatGPT برای رهبران فکری تجزیه‌وتحلیل داده‌ها است. ChatGPT را می‌توان برای شناسایی الگوها و روندها در مقادیر زیاد داده‌ها استفاده کرد که به‌دست آوردن بینش و نتیجه‌گیری را برای رهبران فکری آسان‌تر می‌کند. این موضوع به‌ویژه در زمینه‌هایی مانند پژوهش‌های بازار که در آن توانایی تجزیه‌وتحلیل سریع مقادیر زیاد داده‌ها حیاتی است، می‌تواند مفید باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: درک هوش‌مصنوعی زایا و ChatGPT
فصل 2: استفاده از ChatGPT برای انجام پژوهش در زمینه محتوای رهبری فکری
فصل 3: استفاده از ChatGPT در نوشتن مقالات، فرسته‌های وبلاگ، انشاها، گزارش‌های رسمی و محتوای مشابه برای محتوای متوسط رهبری فکری
فصل 4: استفاده از ChatGPT برای نوشتن کتاب، دوره‌های برخط آموزشی و دیگر محتواهای طولانی
فصل 5: استفاده از ChatGPT برای بازاریابی محتوای رهبری فکری
فصل 6: اخلاق و نگرانی‌های استفاده از ChatGPT برای محتوای رهبری فکری
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا: به کارگیری توان هوش مصنوعی زایا برای تولید محتوای نوآورانه و مؤثر
نویسنده
مترجموحید رنجبر
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-622-5850-53-8
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا

برای دریافت کتاب CHATGPT برای رهبران فکری و تولیدکنندگان محتوا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.