معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

عکس جلد کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه
قیمت:
۱۰۸۰۰۰ ۵۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

گذشته با قدرت برگشته، تا حال را تسخیر کند. کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه نوشته‌ی سومان چینانی، رمانی در ژانر فانتزی و قصه‌های پریان برای نوجوانان است. قهرمانان این رمان، دو دختر به نام‌های آگاتا و سوفی هستند که در نبرد خیر و شر درگیر می‌شوند. این رمان، مورد تحسین قرار گرفته و نامزد دریافت یکی از جوایز سایت گودریدز نیز شده است.

درباره‌ی کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

همه ماجرا در مدرسه‌‌ای افسانه‌ای اتفاق می‌افتد؛ جایی که جادوگران، شاهزادگان و جنگجوها در آن آموزش می‌بینند. کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه (The Scool for Good and Evil: A Crystal of Time) نوشته‌ی سومان چینانی (Soman Chainani) با ترجمه مطهره ابراهیم زاده، در انتشارات نگاه آشنا منتشر شده است. ماجرای این رمان فانتزی کودک و نوجوان که مشابه افسانه‌های حماسی است، در قرون وسطا و دوره‌ی شاه آرتور اتفاق می‌افتد. در این داستان، ماجرا از نگاه دو دختر به نام‌های آگاتا و سوفی روایت می‌شود. آگاتا و سوفی دو دوست هستند که دست سرنوشت، آن‌ها را به جاهای مختلفی می‌کشاند و دوباره به هم می‌رساند.

معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

در جلد پنجم کتاب مدرسه افسانه‌ای، شاه ریان به همراه برادر دوقلویش جاپث، به تدروس، پادشاه کاملوت، خیانت کرده و تاج و تخت او را تصرف می‌کند. پس از این ماجرا آگاتا، ملکه‌ی کاملوت و همسر تدروس از آن‌جا فرار می‌کند؛ اما سوفی به تله می‌افتد و ریان با تهدید به مرگ، او را مجبور می‌کند تا به ازدواجش درآید. در این بحبوحه، آگاتا و دانش‌آموزان مدرسه‌ی خوب‌ها و بدها، باید راهی پیدا کنند تا کاملوت را نجات دهند و تدروس را به تاج و تخت بازگردانند. این جنگ برای آن‌ها هزینه‌های سنگینی دارد و توطئه‌های جدیدی از طرف ریان و جاپث در راه است. آیا شورشیان می‌توانند پیش از آنکه دیر شود رایان و جاپث را متوقف کنند؟

کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه، طولانی‌ترین کتاب این مجموعه است که از خواندن آن لذت خواهید برد. سومان چینانی در این کتاب به سؤال‌های بسیاری از جلدهای پیشین پاسخ می‌دهد و سؤال‌های جدیدی را نیز در ذهن خواننده ایجاد می‌کند. خواندن این داستان افسانه‌ای و پرهیجان را از دست ندهید. جلدهای مختلف این مجموعه، از کتاب‌های پرفروش آمازون بوده‌اند. به‌طور کلی می‌توان گفت که کتاب فانتزی حلقه پادشاه به قلم سومان چینانی که جلد پنجم مجموعه‌ی مدرسه افسانه‌ای‌ست، در نوع خود اثری بی‌نظیر است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها

مجموعه‌ی مدرسه‌ی افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها، مجموعه‌ای شش‌جلدی و فانتزی از سومان چینانی است. این مجموعه که برای مخاطبان کودک و نوجوان و حتی بزرگسال علاقه‌مند به داستان‌های جادویی و افسانه‌ای به نگارش درآمده، از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است. شش جلد این مجموعه به ترتیب به این شرح هستند: «مدرسه افسانه‌ای 1:‌ شاهزاده و جادوگر»،‌ «مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده»، «مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی»، «مدرسه افسانه‌ای 4: جست و جوی خوشبختی»، «مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه» و «مدرسه افسانه‌ای 6: یک پادشاه واقعی». این مجموعه را ناشران ایرانی مختلفی برای مخاطبان فارسی‌زبان به چاپ رسانده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به انتشارات نگاه آشنا اشاره کرد.

جوایز و افتخارات کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب کودک و نوجوان (در مقطع متوسطه) در سال 2019، از طرف سایت گودریدز
  • کتاب پیشنهادی آمازون برای خرید و اهدا، در حوزه افسانه‌های آرتوری و داستان‌های اسطوره‌ای برای کودکان و نوجوانان

نکوداشت‌های کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

  • یکی از داستان‌های پریان که شبیه به هیچ داستان دیگری نیست. این رمان با عشق، جادو و طنز کامل شده است و باعث می‌شود تا زمانی که تمامش نکرده‌اید، آن را زمین نگذارید. (آن ام. مارتین، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی نیوبری)
  • این رمان با برداشت پیچیده‌ی خود از افسانه‌های کلاسیک، دختران و پسران را به یک اندازه مسحور خود می‌کند. (سایت بوک‌بگ)
  • تاریک، خنده‌دار و سرگرم‌کننده (سایت کتابخانه‌ی نوجوانان)

کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه، برای نوجوانان و تمام کسانی که به داستان‌های تخیلی و اسطوره‌ای با درون‌مایه‌ی نبرد بین خیر و شر علاقه‌مندند، مناسب است.

در بخشی از کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه می‌خوانیم

وقتی هورت بچه بود، یه پسر دزد دریایی به نام دابو برایش قلدری می‌کرد. همیشه او را به درخت می‌بست و سوسک و حشره در لباسش می‌انداخت، اما در مقایسه با وضعیت الانش اصلاً اذیت به حساب نمی‌آمد. یکی از پولک‌های مارماهی‌شکل مار داشت روی بدنش می‌خزید و وجب‌به‌وجب پوستش را بازرسی می‌کرد. این از هر شکنجه‌ای برایش غیرقابل‌تحمل‌تر بود. هورت با یک دست لباس سفید گشاد گوشه‌ی اتاق سوفی ایستاده بود. به‌زحمت جلوی خودش را گرفته بود که از دست آن مارماهی لزج و چندش‌آور فریاد نزند. شرط آزادی هورت این بود که یکی از پولک‌های مارماهی مار مثل یک انگل همیشه همراهش باشد.

هورت مارماهی را با عصبانیت کنار زد و گفت: «آهای!» مارماهی انگشت هورت را گاز گرفت و روی گردنش پرید، بعد هم دور گوشش پیچید.

هورت انگشتش را مکید و گفت: «انگل کثیف!» دلش می‌خواست آن مارماهی را نابود کند، اما می‌دانست که مار یکی دیگر را جایگزینش می‌کند، البته اگر شانس با او یار می‌بود. درواقع بیشتر احتمال داشت که هورت را اعدام کنند یا این‌که دوباره به سیاه‌چال بیندازند.

نور آفتاب از پشت پنجره به داخل تابید و هورت دستی به چشمانش کشید. مار دیشب او را از سلولش بیرون آورده بود. بعد از این‌که فهمیده بود برادرش با سوفی قرار گذاشته که هورت را آزاد کند، تصمیم گرفت خودش آن کار را انجام بدهد تا تدروس را عذاب بدهد. اول طوری رفتار کرد که تدروس فکر کند سوفی او را انتخاب کرده و بعد هورت را از سلول بیرون کشید تا حرص تدروس را دربیاورد. او را به اتاق خدمتکارها که اندازه‌ی یک قوطی کبریت بود بردند. قبل از این‌که آفتاب بزند هم بیدارش کردند، آن لباس‌های گشاد را تنش کردند و به اتاق ملکه آوردند. نه اجازه دادند خواب کافی داشته باشد و نه فرصتی برای دوش‌گرفتن به او دادند. فقط گفتند منتظر ارباب جدیدش بماند.

فهرست مطالب کتاب

1: آگاتا: بانوی دریاچه و مار
2: سه جادوگر: یال شیر
3: سوفی: پیوند خونی
4: آگاتا: اتحاد جدید
5: تدروس: تصمیم سوفی
6: سوفی: بازی شام
7: آگاتا: ارتش آگاتا
8: هورت: بالأخره پسر راسو هم به کار می‌آید
9: سوفی: کارت ملکه
10: سوفی: گروه سرود در لباس مبدل
11: آگاتا: درس دوستی
12: تدروس: هفت خوش‌شانس
13: آگاتا: گاهی داستان تو را راهنمایی می‌کند
14: سوفی: دروغ
15: آگاتا: پادشاه حقیقی
16: پروفسور دووی: چه چیزی قلبت را به تپش می‌اندازد؟
17: آگاتا: تنها جای امن در جنگل
18: تدروس: مأموریت نهایی
19: آگاتا: دنیای درون گوی کریستال
20: هورت: خانه‌ی پلاک 63
21: آگاتا: گوی کریستال خون
22: سوفی: نقشه‌ی قتل
23: آگاتا: گربه در موزه
24: سوفی: باغ حقایق و دروغ‌ها
25: سوفی: رایان و واقعیت
26: آگاتا: اشتباه بزرگ
27: تدروس: قبر پادشاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-622-385-052-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۸۰۰۰ ۵۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

ستایش
۱۴۰۳/۶/۱۵
حیف که جلد ششمی وجود نداره چون داستان در اوجش به پایان رسید
H P
۱۴۰۳/۵/۲۵
واقعا مجموعه هیجان انگیز و زیبایی هست جلد ششم هم لطفاً اضافه کنید.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه

برای دریافت کتاب مدرسه افسانه‌ای 5: حلقه‌ی پادشاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.