معرفی و دانلود کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین

عکس جلد کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین

کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین، منبعی ارزشمند برای تجار، بازرگانان و افرادی است که در فکر گسترش فعالیت‌های تجاری خود با چین هستند. ابراهیم زارعی، نویسنده‌ی کتاب، اطلاعات جامعی درباره‌ی اقتصاد، تجارت و مقررات گمرکِ چین در این اثر ارائه کرده است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، روش‌های برقراری ارتباط موثر با شرکای چینی و انجام معاملات تجاری بین‌المللی را فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین

کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین، تمامیِ اطلاعات لازم برای برقراری روابط تجاری با چین را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. ابراهیم زارعی، نویسنده‌ی کتاب، در این اثر، روش‌های برقراری مبادله‌های تجاری میان ایران و چین را مطرح کرده است. کتاب حاضر، اثری جامع است که با مطالعه‌ی آن در جریان تمامی جنبه‌های مختلف جغرافیایی، اقتصادی و سیاسی چین قرار می‌گیرید.

بازار بزرگِ چین و اقتصاد در حال رشد این سرزمین، تضمینی برای رونق و افزایش سودآوری تاجرین بین‌المللی است. در این اثر اطلاعات جالب و سودمندی درباره‌ی اقتصاد چین و ارتباط این اقتصاد با شرایط سیاسی اقتصادیِ ایران مطالعه می‌کنید. در این زمینه می‌توان به طرح تصویری از اقتصاد چین در آستانه‌ی پیروزی انقلاب، برنامه‌های بازسازی اقتصادی پس از انقلاب، ایجاد اقتصاد مبتنی بر مالکیت چند جانبه، اقتصاد بازار سوسیالیست و استراتژی توسعه‌ی اقتصادی و سوسیالیزه کردن اقتصاد اشاره کرد. کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین، مرجعی کامل برای آشنایی با مناطق آزاد تجاری چین است. معافیت‌های مالی و گمرکی و دسترسی آسان به بازار چین به‌عنوان مزایای تجارت در مناطق آزاد تجاری چین برای تاجران ایرانی در این اثر برشمرده‌ شده‌اند. آشنایی بیشتر با روش‌های تجارت در مناطق آزاد تجاری چین، به شما برای کاهش هزینه‌ها در معاملات بین‌المللی و پیدا کردن بازارهای جدید کمک شایانی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین

ابراهیم زارعی، در ادامه به معرفی ساختار و وظایف گمرک چین پرداخته است. با مطالعه‌ی این معرفی، در جریان خط مشی گمرک چین، خدمات الکترونیک در گمرک چین و جایگاه فناوری و علوم در گمرک چین قرار می‌گیرید. کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین، اثری کاربردی است که در کنار اطلاعات، مدارک لازم برای بازرسی کالاهای صادراتی و وارداتی در آن ذکر شده است. این اطلاعات، دست شما را برای برآورد هزینه‌ی خدمات بازرسیِ گمرک چین، باز می‌گذارد. مولف در این اثر از تعرفه‌ها، مالیات‌های غیرمستقیمِ موثر بر واردات، مجوزها، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های وارداتی، استانداردها و تجارت دولتی و خرید دولتی سخن رانده است. به این اطلاعات، رویکرد چین برای مبارزه با قاچاق کالا را نیز اضافه کنید. آگاهی از این اطلاعات، جلوی ضرر تاجران بین‌المللی در حین معامله‌های کلان را می‌گیرد. پس از آشنایی با این مفاهیم، روش‌های تجارت با چین را مطالعه می‌کنید. آشنایی با روش‌های تماس با شرکت‌های مشاوره‌ای، دیدارهای تجاری از چین، دیدار با هیئت‌های چینی یا شرکت‌های چینی در خارج از چین، دعوت از هیئت‌های چینی و تجارت از طریق امکانات ارتباطی، پیش‌نمای کاملی از تجارت با چین پیش روی خواننده قرار می‌دهد.

فهرستی بلندوبالا از مراکز خرید چین در کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین، گنجانده شده است. پس از مطالعه‌ی این فهرست با موافقت‌نامه‌های تجاری بین‌المللی آشنا خواهید شد. ابراهیم زارعی در ادامه، شرح مفصلی از قانون گمرکات جمهوری خلق چین را در این اثر قرار داده است. با مطالعه‌ی این شرح با مفاد کلی قانون گمرکات جمهوری خلق چین آشنا می‌شوید و در جریان فهرست کالاهای ورودی و خروجی، عوارض گمرکی، مسئولیت حقوقی و مفاد تکمیلی قرار می‌گیرید. مطالب کتاب با توضیحات کاملی درباره‌ی قانون تجارت خارجی جمهوری خلق چین و مقررات جمهوری خلق چین درمورد عوارض واردات و صادرات و بررسی آمار و اطلاعات واردات از چین به پایان می‌رسد.

انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی، کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین را روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کسانی که به آغاز یا گسترش فعالیت‌های تجاری خود با چین فکر می‌کنند، مخاطب‌های اصلی کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین هستند. مطالعه‌ی کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های مدیریت امور گمرکی و مدیریت بازرگانی، کارمندان اداره‌ی گمرک و کارگزاری‌های گمرکی نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین می‌خوانیم

با مرگ مائوتسه دونگ و پایان گرفتن دوران انقلاب فرهنگی، رهبران جدید نظر کلی خود را معطوف به اقتصاد و سازندگی کشور نمودند، دراین‌مورد به علت ضایعات فراوان و نتایج منفی انقلاب فرهنگی نه تنها رهبران، بلکه توده مردم هم آماده پذیرش هر تفکر جدیدی بودند، بدین‌ترتیب از نیمه دوم دهه 1970 راه برای تدوین استراتژی جدید رشد و توسعه کشور که در آن ایدئولوژی رنگ کمتری داشت، باز شد.

در دوره خواکوفنگ، مارس 1978 کنگره ملی خلق چین، طرح تبدیل چین به یک کشور سوسیالیستی قوی با کشاورزی، صنعت، دفاع ملی، و علوم تکنولوژی مدرن تا پایان قرن حاضر را تصویب نمود. در این طرح هنوز به دلیل گرایش‌های چپ، عدم توازن موجود در اقتصاد ملی مورد توجه قرار نگرفته بود و به خاطر اشتیاق زیاد به کسب نتایج، اجرای 120 پروژه بسیار بزرگ تا سال 1985 پیشنهاد شد، اجرای این سیاست نیز برای دولت نتایج منفی نوع دیگری به بار آورد و سبب ایجاد مشکلات شدید مالی و افزایش عدم توازن در اقتصاد ملی شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: درباره چین
فصل 2: اقتصاد چین
فصل 3: مناطق آزاد تجاری چین
فصل 4: گمرک چین
فصل 5: سیاست تجاری، خدمات بازرگانی، قوانین و سازمان‌های ناظر بر تجارت چین
فصل 6: مبارزه با قاچاق کالا در چین
فصل 7: تقلبات تجاری و گمرکی چین
فصل 8: تجارت با چین
فصل 9: مراکز خرید کالا در چین
فصل 10: چین و سازمان‌ها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی
فصل 11: قانون گمرکات جمهوری خلق چین
فصل 12: قانون تجارت خارجی جمهوری خلق چین
فصل 13: مقررات جمهوری خلق چین در مورد عوارض واردات و صادرات
فصل 14: مبادلات تجاری ایران و چین
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات286
زبانفارسی
شابک978-964-468-345-9
موضوع کتابکتاب‌های اقتصاد، کتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین

برای دریافت کتاب مجموعه اطلاعات تجاری، اقتصادی و گمرکی جمهوری خلق چین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.